Stránka 2 z 2

Napsal: úte 19.11.2013 23:13
od stenlie
Sportovní katalizátor je dobrá volba. Je cenově dostupný a emise plní . Jen jsem četl tady na fóru, že dlouho nevydrží ,ale neorigo katy taky ne. Hlavně je rozumný kompromis.

Napsal: stř 20.11.2013 01:17
od Maysner
U E36 je ve vetsine seriovych vyfuku rezonator. Od svodu prvni "boule" je kat, druha rezinator a konci to tlumicem.
Nektery R4 jej maji "v kuse" s katem. Nekuchal jsem to, ale mozna po odstraneni obalu pujdou od sebe oddelit.
320 a 323 maji rezonator od katu pekne oddelenej a staci nahradit kat spravne zahnutou trubkou
325 a 328 maji po dvou katech i rezonatorech. Opet staci katy nahradit vhodne zahnutyma trubkama
Pri odstraneni prekazky ve vyfuku v podobe katalyzatoru spotreba nevzroste, spis diky snadnejsimu vyplachu motoru pujde dolu. Ale diky lepsimu zvuku se potom velka cast lidi rozvasni a slape tomu vic na krk, takze pak se siri famy, ze jde nahoru 8)
Kdo uvazuje nad odstranenim tohoto "zelenyho" prvku ve vyfuku, neresi emisni kontroly. Moralizujici reci timto smerem mi prijdou zcestny.
Vysypanej katalyzator je casto poznat plechovy. Zvukem ve vyfuku. V prazdnym obalu se plyny motaji, zhorsuji vyplach a pouze prekazi.

Napsal: stř 20.11.2013 08:29
od Foldas
ja jsem měl na 2,5 místo katu střední díl z bezkatove m20 zvuk byl tichy ale mnohem hezčí spotřeba byla plus mínus stejna pocitově šel ochotněji do otáček ale jak jsem zastavil třeba na křižovatce s otevřeným šíbrem tak jsem se malem poblil z toho smradu.

Napsal: stř 27.11.2013 18:09
od Insanty
Cest mj iso cat nema ma nahradu v podstate je to trubka mam tam zastavbu lpg a mel jsem opravdu velky strach s emisi ale ono to tak nejak bylo uplne v podohe vse v norme.
I mechanik byl prekvapeny mel nachystane love na uplatu...

ale verim ze u novjejsich modelu to muze byt jinak.
iso 1993 iso 1997