Stránka 2 z 3
Napsal: čtv 10.10.2013 14:39
od Francis
Já mám standardní jednotku s pozměněným předstihem (jezdím jen LPG nebo Verva100) a upravenou palivovou mapou. Domácí práce, insiprace z jiných map buď zde z fora a nebo z sítě.
Napsal: čtv 10.10.2013 14:43
od Francis
Chtělo by to pohrát s i mapou pro MAF, ale to by chtělo na brzdu aby byly přesně vidět účinky změny.
Napsal: čtv 10.10.2013 15:02
od Filozof
Napsal: stř 12.02.2014 10:57
od PeterE36
Nedávno jsem mluvil s nějakým pánem ze Vsetína, myslím že jezdí okruhy , nevzpomenu si teď na jméno

každopádně říkal , že bez úpravy map to nemá cenu ( to sání z M50)... taky jsem ho dával na 323i ... jsme zvědavý jak to pojede až se upraví jednotka.
Napsal: stř 12.02.2014 11:28
od Totic
No prý ještě vhodně vyměněný svody/vejfuck pět koňů přidají
Ale jinak M52B28 od Schnitzera měla zase posun na 218HP, jiná jejich jednotka - mapy / chip a svody. Jestli také použili M50 sání už si nepamatuju, ale mohlo by to k tomu směřovat.
Napsal: stř 12.02.2014 11:38
od PeterE36
..
Napsal: stř 12.02.2014 11:55
od assassin_tl
ad graf - narust 20 koni je fakt efekt kterej nestoji za rec

jasne je to ve spicce, ale tak to je jasny ze vetsi prurez sani se projevi az v otackach - taky to neni zrovna uprava na poskakovani po Praze a jizdy na spotrebu
zavarenec: m52 2,8 je skrcena schvalne, nemci maj pojisteni podle vykonu a u aut se ta hranice lame nekde kolem 193PS, nad je ta pojistka o hodne drazsi (proto ma novejsi 2,8 stejnej vykon jako starsi 2,5)
u motorek je ta hranice na 100ps.
ta sestiklapka bude to same v blede modrem - vetsi prurez, vyssi vykon ve spicce, pouzitelny pasmo otacek posunuty vejs - tzn dole to pojede hur. s tim ze klapky jsou bliz k valcum - lepsi reakce na plyn
Napsal: stř 12.02.2014 12:08
od Filozof
Tak jedna německá firma co se zaměřuje na BMW má upravy na M52B28 a celkem 3stage.
1. STAGE má 228hp
2. stage má 245hp
3. stage má kolem 268hp
Je to cca.
samozřejmě krouták tam taky leze nahoru žádné propady tam nebudou.
Zkusím dohledat.
třeba tady je 264HP.
http://www.youtube.com/watch?v=U4jAmUnkxkE
Napsal: stř 12.02.2014 13:14
od Totic
..tak podobně je na tom v DE výkonová skupina do 170HP proto je přeškrcená i dvapůle.
Já bych radši měl svižnej motor do těchh 4500 ot. víc stejně moc netočím pač to jede na Oktávky už dostatečně zběsile.

Napsal: stř 12.02.2014 13:22
od PeterE36
Totic píše:..tak podobně je na tom v DE výkonová skupina do 170HP proto je přeškrcená i dvapůle.
Já bych radši měl svižnej motor do těchh 4500 ot. víc stejně moc netočím pač to jede na Oktávky už dostatečně zběsile.

Když se to udělá i s jednotkou tak to pojede líp i od spodu ne ? nebo stejně svižně jako s tím sáním M52 ...
Napsal: stř 12.02.2014 13:22
od assassin_tl
Totic píše:..tak podobně je na tom v DE výkonová skupina do 170HP proto je přeškrcená i dvapůle.
Já bych radši měl svižnej motor do těchh 4500 ot. víc stejně moc netočím pač to jede na Oktávky už dostatečně zběsile.

jasny, tak u auta na bezny jezdeni asi nema smysl davat takovyhle sani, kratsi diff, i samosvor je spornej - tohle ma smysl resit az kdyz to auto bere clovek jako vikendovku, semtam svezeni na okruhu a tak...
ono jak ktera oktavka ... ja cca 2 roky zpet dostal v tahlem dlouhem stoupani na prdel od oktavie 1 - ropak, kombik..... nehulilo to extremne, ale celkem dost, siroky kola, snizeny a jen nalepky chipforum.cz .... ujizdel mi zlehka porad, tam by mi tech 15-20ps ve vrsku u 328 pomohlo
ja prave uz e36 urcil jako karu na blbnuti a kratsi diff a m50 sani uz lezi v garazi
doporucite nekdo ke komu na chip?
Napsal: stř 12.02.2014 14:22
od Danys
Kluci jak je to s těma diffama, která motorizace měla, 3,07 ... 3,25 atd. Nevyznám se v tom díky.
Napsal: stř 12.02.2014 15:18
od honzabiker1
Staci se podivat do ETK..

Napsal: stř 12.02.2014 15:25
od assassin_tl
Danys píše:Kluci jak je to s těma diffama, která motorizace měla, 3,07 ... 3,25 atd. Nevyznám se v tom díky.
bacha na nektery navody a info na netu - americky verze to maj jinak, americka 328,m3 apod jsou jiny motory nez evropsky a maj tusim i jinak diffy...
jo a bacha na to ze jsou to tri velikosti obalu, malej pro ctyrvalce, vetsi pro sestivalce a m3 3.0 a nejvetsi pro m3 3.2
Napsal: stř 12.02.2014 15:55
od Hanz
ty male obaly se samosvorem, obzvlaste ve spojeni s R6, jsou na ceste do srotu... skutecne robustni je az ten velkej samosvor z 3,2...
dat na 325i malej dif se samosvorem = jista smrt lamel (protoci se vnitrni ozubeni nebo se spali)
Napsal: stř 12.02.2014 16:11
od Danys
Takže když dán na 323/328 dif 3,15 tak to pojede lépe od spodu nebo naopak?
Napsal: stř 12.02.2014 16:21
od Hanz
rozdil u 328i po vymene 2,93 za 3,15 byl treba v tom, ze na zpatecku mi puvodne melo snahu chcipnout pri najezdu do garaze a pak uz ne
toci to pak o trochu vic na dalnici, o malinko vic zere a lip akceleruje...
Napsal: stř 12.02.2014 16:32
od atimen
Tatíkovi to funguje ...M50B25+ 6tiklapka
Jsou tam ještě Dbilas vačky a svody plus mrak věcí kvůli sání ...ale 212koní na kolech z M50 není špatný
do otáček se tomu ale chce celkem pěkně :
https://www.facebook.com/photo.php?v=16 ... =2&theater
Napsal: stř 12.02.2014 16:41
od Francis
assassin_tl píše:jasny, tak u auta na bezny jezdeni asi nema smysl davat takovyhle sani, kratsi diff, i samosvor je spornej - tohle ma smysl resit az kdyz to auto bere clovek jako vikendovku, semtam svezeni na okruhu a tak...
Dovoluji si nesouhlasit. Vše co vypsáno v autě na denní ježdění mám (+- 40k km ročně) a nepřijde mi, že by někde něco trpělo.
Sání a vyšší výkon pomůže při předjíždění, kratší diff jakbysmet. Samosvor na zimu je skvělá věc.
Napsal: čtv 13.02.2014 17:18
od assassin_tl
hanz: ale ten velkej diff z m3 evo ani nepasuje na montazni body ne? to uz tam musi jit ze te m3 i napravnice? nebo teda naky rezani/vareni....
francis: to bylo spis obecne, zalezi kde jezdis, jak.... treba pri velkym podilu dalnic uz muze byt to sani/kratsi prevod znat na spotrebe... nekomu litr na spotrebe nevadi, nekomu jo
ale tak kdyz si nekdo poridi na denni jezdeni stary bawo s r6 tak asi prekousne i ty male nevyhody zminenych uprav...
ad svor a zima - zas pro nezkusenyho ridice to muze byt i komplikace...