Stránka 2 z 2

Napsal: pát 17.05.2013 15:26
od Rade520
328 má vzadu chlazené kotouče ,
vpředu normálně 286mm nebo kolik to je přesně .

Napsal: pát 17.05.2013 19:11
od norespect
328 ma vzadu chladaky.. a k tomu jiny trmeny ? ramena sou taky stejny ? dik

Napsal: pát 17.05.2013 19:46
od shade741
já mám za to že kotouče sou stejný ale uplně jistej si nejsem, jinak zbytek třmeny atd je stejnej proto se divím přehazovaní brzd

Napsal: pát 17.05.2013 20:37
od tomas_za
no tak ja nwm ci su na 6valcoch rovnake brzdy co sa mi ani nechce verit nakolko kazzde auto ma iny vykon a je rozdiel 2l a 328 velmi silno pochybujem ze by tie brzdy co su na 320 ubrzdili 328....kaslat na to ja to proste spravim a hotovo.

Napsal: sob 18.05.2013 05:56
od Foldas
přední brzdy jsou stejne jenom vzadu jsou širší chlazené kotoruče

Napsal: sob 18.05.2013 12:10
od norespect
a ktomu sou teda i jine trmeny? pokud chapu ? :)

Napsal: sob 18.05.2013 13:25
od Foldas
ano

Napsal: sob 18.05.2013 14:17
od lukepostulka
A jak to vidíš papírově, taková přestavba určitě nejde udělat jen jedním razítkem z evidenčky a přepisem v TP, nebo se pletu?

Napsal: sob 18.05.2013 16:28
od Lucifer
Musí ti na to dát souhlas zastoupení BMW. Takže do BMW salonu a nechat si dát štempl o tom že to přestavit můžeš.

Napsal: sob 18.05.2013 18:09
od tomas_za
Ziadne stemple menim 6v za 6v ten kto nepozna bmw motory sa ani nevsimne a predavat sa do zahranicia nebude abz sa robila kontrola origi.auto sa uz nebude predavat dalej ostane zenskej nakolko sa investicia uz nikdy nevrati.a brzdi ma 328 su uplne ine ako na 320 dnes mi to potvrdil clovek z bmw

Napsal: sob 18.05.2013 20:13
od Rade520
Na bloku je vyraženej typ motoru-to by mohlo dělat problém při STK nebo evidenčce.

Přední brzdy by stejné měly být ale hádat se nebudu:
http://bmwfans.info/parts/catalog/34111165455/
kdyby měla 328 větší kotouče,tak už by byl problém tam nasadit 15ctky kola.

Napsal: sob 18.05.2013 20:37
od Lucifer
Každej 6ti vál má stejný přední brzdy !

Krom 328i která má zadní kotouče větraný tím pádem jsou ty brzdy opravdu jiný.


Jestli to nechceš řešit papírově tak mě osobně to je uplně jedno. Ale už to tady několikrát bylo napsáno. Náhodou se ocitneš u bouračky kde někdo zařve a né tvojí vinou tak pak se ti pojišťovna bude šťourat v autě a zjistí že tam je jinej blok tak jde všechna odpovědnost na tebe.

Nechci strašit ale pokud stavět auto tak i papírově pak by sis to mohl vyčítat.

Ale nechci tě tím zastrašovat je to tvoje rozhodnutí... :idea:

Napsal: sob 18.05.2013 23:44
od MattyX
kolikrát jste kdo kdy byl oběti DN a kontrolovali vám typ motoru ? já 2x a ani jednou... a rozdíl mezi M50 a m52 někdo bude resit, pokud polejes číslo kyselinou tak je typ vyresenej :)
Jo pokud se budeme bavit o zastavbe V8 popřípadě s rozdílem poctu valcu tak to ma nejakej smysl resit... respektive neresit :D

Napsal: ned 19.05.2013 09:47
od tomas_za
Matyx jasneze nikto.mas uplnu pravdu ako som uz pisal na 2stranke menim 6v za 6v nik si ani nevsimne len ten kto sa vyzna alebo mu poviem.ako som pisal investicie sa uz nevratia som si toho plne vedomy.do motora chcem dat casom vacky s m3 sanie m50 a doladit rj chipom aby islo auto stale od spodnich otacok znami ide cez zimu otutbit e36 som zvedavy ako sa to podari potom mozno bidem uvazovat aj o tom

Napsal: ned 19.05.2013 12:56
od MattyX
na vačky z m3 rovnou zapomeň ;) nedáš je tam ... :)

Napsal: ned 19.05.2013 19:26
od Dacud
Lucifer píše:Každej 6ti vál má stejný přední brzdy !

Krom 328i která má zadní kotouče větraný tím pádem jsou ty brzdy opravdu jiný.
323i a 325i ma taky zadni vetrane :-)

Napsal: ned 19.05.2013 19:39
od MattyX
no a zrovna 325i nemusí mít v zadu větrané :) ;)

Napsal: pon 20.05.2013 17:38
od Lucifer
Taky pravda takže M52 mají větraný zadky ale nesmí to bejt 2.0