Napsal: pon 13.05.2013 23:51
Dejte tam iso 19 mě to taky házelo u 16 chybu na 0 a teď v pohodě.
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
aby nám auto vydrželo o týden dýl než těm, co jezdí na mapu jinouMartyn píše:Ja jen tak ot, ale proc jste si vubec kupovali jb kdyz jezdite na mapu 0?:)
nemyslíme, furt je to o cca 2tis víc než z USA ikdyž zaplatíš dph jako Martyn a budeš čekat kartší dobu. Do 14ti dnů bys to měl mít z usa tady a ušetříš 2 litryvladas335i píše:http://www.forcedracing.cz/jb4-stage-3-modul-bmw-335i-e90n54-07/d-84186/ , tady teď vypadá cena docela rozumně. Co myslíte?
Ještě k těm downpipes od BMS. http://burgertuning.com/BMS_135_335_downpipes.htmlPoldav6 píše:Vítej do klubuMně na začátku taky přišla jb4 moc složitá. Faktem je, že po její instalaci budeš možná řešit věci, které bys jinak neřešil.. Ale důležité je, že se máš na koho obrátit. Myslím že jsme spoustu věcí popsali ve vlákně, s JB4 v názvu.
Mám i DCI a minimálně to vypadá a syčí drsně.. Doporučuju.
Včera jsme porovnávali s E46 M3. Na sériový výkon, mapa0 jsem byl o trošičku pomalejší. Na mapu1 nebylo co řešit, od trojky jsem prostě začal ujíždět. V zásobě ještě byly další mapy, takže asi tak.
Asi by to ale ještě chtělo downpipes.. Ty udělají hodně, Ilikeu mi na stejnou mapu vždy dost poodjel, shodli jsme se že to je tím
Úplně první předpoklad je, že motor šlape jak má a nevyhazuje chyby. To je naprostý základ.
vladas335i píše:Ještě k těm downpipes od BMS. http://burgertuning.com/BMS_135_335_downpipes.htmlPoldav6 píše:Vítej do klubuMně na začátku taky přišla jb4 moc složitá. Faktem je, že po její instalaci budeš možná řešit věci, které bys jinak neřešil.. Ale důležité je, že se máš na koho obrátit. Myslím že jsme spoustu věcí popsali ve vlákně, s JB4 v názvu.
Mám i DCI a minimálně to vypadá a syčí drsně.. Doporučuju.
Včera jsme porovnávali s E46 M3. Na sériový výkon, mapa0 jsem byl o trošičku pomalejší. Na mapu1 nebylo co řešit, od trojky jsem prostě začal ujíždět. V zásobě ještě byly další mapy, takže asi tak.
Asi by to ale ještě chtělo downpipes.. Ty udělají hodně, Ilikeu mi na stejnou mapu vždy dost poodjel, shodli jsme se že to je tím
Úplně první předpoklad je, že motor šlape jak má a nevyhazuje chyby. To je naprostý základ.
http://www.burgertuning.com/BMW_135_downpipes.html
Jaké by jsi vzal?
Co zkušenosti typu STK ? (i když za posledních 10 let jsem byl reálně jednou).
Ja mam bms dp´s a spokojenost, pasujou bezvadne a fungujou fajn:) zvuk skoro stock, malicko chraplavejsi, ale rozhodne ne hlucnejsi:)vladas335i píše:Ještě k těm downpipes od BMS. http://burgertuning.com/BMS_135_335_downpipes.htmlPoldav6 píše:Vítej do klubuMně na začátku taky přišla jb4 moc složitá. Faktem je, že po její instalaci budeš možná řešit věci, které bys jinak neřešil.. Ale důležité je, že se máš na koho obrátit. Myslím že jsme spoustu věcí popsali ve vlákně, s JB4 v názvu.
Mám i DCI a minimálně to vypadá a syčí drsně.. Doporučuju.
Včera jsme porovnávali s E46 M3. Na sériový výkon, mapa0 jsem byl o trošičku pomalejší. Na mapu1 nebylo co řešit, od trojky jsem prostě začal ujíždět. V zásobě ještě byly další mapy, takže asi tak.
Asi by to ale ještě chtělo downpipes.. Ty udělají hodně, Ilikeu mi na stejnou mapu vždy dost poodjel, shodli jsme se že to je tím
Úplně první předpoklad je, že motor šlape jak má a nevyhazuje chyby. To je naprostý základ.
http://www.burgertuning.com/BMW_135_downpipes.html
Jaké by jsi vzal?
Co zkušenosti typu STK ? (i když za posledních 10 let jsem byl reálně jednou).
Super a cítíš zlepšení výkonu? Pořizoval jsi svody zároveň s jb3(4), nebo tam byla prodleva a došel jsi k závěru že s dp's to bude lepší?Martyn píše:Ja mam bms dp´s a spokojenost, pasujou bezvadne a fungujou fajn:) zvuk skoro stock, malicko chraplavejsi, ale rozhodne ne hlucnejsi:)vladas335i píše:Ještě k těm downpipes od BMS. http://burgertuning.com/BMS_135_335_downpipes.htmlPoldav6 píše:Vítej do klubuMně na začátku taky přišla jb4 moc složitá. Faktem je, že po její instalaci budeš možná řešit věci, které bys jinak neřešil.. Ale důležité je, že se máš na koho obrátit. Myslím že jsme spoustu věcí popsali ve vlákně, s JB4 v názvu.
Mám i DCI a minimálně to vypadá a syčí drsně.. Doporučuju.
Včera jsme porovnávali s E46 M3. Na sériový výkon, mapa0 jsem byl o trošičku pomalejší. Na mapu1 nebylo co řešit, od trojky jsem prostě začal ujíždět. V zásobě ještě byly další mapy, takže asi tak.
Asi by to ale ještě chtělo downpipes.. Ty udělají hodně, Ilikeu mi na stejnou mapu vždy dost poodjel, shodli jsme se že to je tím
Úplně první předpoklad je, že motor šlape jak má a nevyhazuje chyby. To je naprostý základ.
http://www.burgertuning.com/BMW_135_downpipes.html
Jaké by jsi vzal?
Co zkušenosti typu STK ? (i když za posledních 10 let jsem byl reálně jednou).
tak se samotnou JB nebude problém na STK přece. Když to dám na mapu 0 nemůžou být emise zvýšenýPoldav6 píše:Z těch dvou asi taky půjdu časem do BMS. Rozdíl asi bude jen ve zpracování..
STK no comment, žádná z úprav, o kterých se bavíme, není povolená pro provoz na silnici. Američani potom o svých 335 mluví jako o offroudech. Takže... my taky máme offroady, které občas nepřejedou ani kamínek na cestě
Mě by ty svody zajímaly hlavně kvůli prodlevě turba. Když jsme s IlikeU na uzavřené silnici porovnávali pinďoury, tak pro mě byl problém vychytat sešlápnutí plynu tak, aby na třetí zatroubení on nevystřelil a já čekal až se to všechno sebere. Pak to tak nějak vyšlo, musel jsem jemně zrychlovat...
Ale i tak mi vždy na stejnou mapu ujel.
GTR je špica, je v garáži, bohužel otce a ještě s COBBIlikeU píše:Nevím čas ještě není určen. Sorry ale JB4 s mapou 1,2 mi fakt nestačí. Byl jsem rozhodlej nad GTR a všichni mě odrazujou. Tak jsem byl v BMW kdy bude 4ka a prej vůbec netuší. že na jaře 2014 bude nová X5 a 4ka až podzim 2014 nebo jaro 2015![]()
Tak jsem se rozhodl že zůstanu u 335i.