Stránka 2 z 21

Napsal: pon 13.05.2013 23:51
od romano007
Dejte tam iso 19 mě to taky házelo u 16 chybu na 0 a teď v pohodě.

Napsal: úte 14.05.2013 08:35
od Marty_
Ja jen tak ot, ale proc jste si vubec kupovali jb kdyz jezdite na mapu 0?:)

Napsal: úte 14.05.2013 10:23
od vladas335i
http://www.forcedracing.cz/jb4-stage-3- ... 7/d-84186/ , tady teď vypadá cena docela rozumně. Co myslíte? :)

Napsal: úte 14.05.2013 11:07
od bmw335
Martyn píše:Ja jen tak ot, ale proc jste si vubec kupovali jb kdyz jezdite na mapu 0?:)


aby nám auto vydrželo o týden dýl než těm, co jezdí na mapu jinou :lol:
Já dřív jezdil na mapu 4 a když jsem chtěl tak si tam dal jinou. Ale když to auto je tak líný na tu čtyřku, že když potřebuju na to šlápnout, tak než to tam nacvakám......... jezdim furt na mapu 6.
Začlo mi něco chrastit ve výfuku, pod řidičem, jak kdyby tam lítaly plechovky a je to jen při záběru ( rozjezd )
Zkoušel jsem ještě wastegate dát na 40, dle Terryho je to hodnota blízko standard bmw. To se mi zdá kravina, protože když jsem to tam nastavil auto se tak zakuckalo až álem chcíplo, pak s eto uklidnilo, ale při každým nastartování jsou slyšet strašně wasty, takže mám 80 a je to v pohodě. Bez JB mi to nechrastilo, takže těžko tam je ve standardu 40

Napsal: úte 14.05.2013 11:08
od bmw335
vladas335i píše:http://www.forcedracing.cz/jb4-stage-3-modul-bmw-335i-e90n54-07/d-84186/ , tady teď vypadá cena docela rozumně. Co myslíte? :)


nemyslíme, furt je to o cca 2tis víc než z USA ikdyž zaplatíš dph jako Martyn a budeš čekat kartší dobu. Do 14ti dnů bys to měl mít z usa tady a ušetříš 2 litry

Napsal: úte 14.05.2013 11:11
od Marty_
Kdyz jezdis normalne tak to skoro netlaci ani na petku. Ja mam pri bezne jizde boost maximalne nejakych 4-5psi:) az kdyz je potreba tak se ty kone proberou:) spotrebu taky nevidim rozdilnou.. Nevim no, ja jezdim uz jen na petku:)
Btw ted jak jsem objednaval to posledni jb tak jsem ho mel za 10dni doma:) terry posila do hodiny od zaplaceni, nechapu:D

Napsal: úte 14.05.2013 12:42
od Poldav6
Občas jsou ale na celnici previti a chtějí printscreen z PayPal nebo výpis z účtu.. Ne vždy se řídí částkou na faktuře..

Na mapu0 jsem jel proto, abychom porovnali e46 M3 a 335 a potom čipnuty golf gti a 335i. Protože na jakoukoli jinou mapu si mohli vychutnat tak akorát pohled na me pozadí :-D

Jinak jezdím mapu1, prijde mi výrazně úspornější a dostatečná. Nehledě na to, že mapa5 je občas až příliš zběsilá :-)

Napsal: stř 15.05.2013 05:54
od vladas335i
Poldav6 píše:Vítej do klubu :-) Mně na začátku taky přišla jb4 moc složitá. Faktem je, že po její instalaci budeš možná řešit věci, které bys jinak neřešil.. Ale důležité je, že se máš na koho obrátit. Myslím že jsme spoustu věcí popsali ve vlákně, s JB4 v názvu.
Mám i DCI a minimálně to vypadá a syčí drsně.. Doporučuju.
Včera jsme porovnávali s E46 M3. Na sériový výkon, mapa0 jsem byl o trošičku pomalejší. Na mapu1 nebylo co řešit, od trojky jsem prostě začal ujíždět. V zásobě ještě byly další mapy, takže asi tak.
Asi by to ale ještě chtělo downpipes.. Ty udělají hodně, Ilikeu mi na stejnou mapu vždy dost poodjel, shodli jsme se že to je tím :-)

Úplně první předpoklad je, že motor šlape jak má a nevyhazuje chyby. To je naprostý základ.


Ještě k těm downpipes od BMS. http://burgertuning.com/BMS_135_335_downpipes.html
http://www.burgertuning.com/BMW_135_downpipes.html
Jaké by jsi vzal?
Co zkušenosti typu STK ? (i když za posledních 10 let jsem byl reálně jednou :)).

Napsal: stř 15.05.2013 09:32
od bmw335
vladas335i píše:
Poldav6 píše:Vítej do klubu :-) Mně na začátku taky přišla jb4 moc složitá. Faktem je, že po její instalaci budeš možná řešit věci, které bys jinak neřešil.. Ale důležité je, že se máš na koho obrátit. Myslím že jsme spoustu věcí popsali ve vlákně, s JB4 v názvu.
Mám i DCI a minimálně to vypadá a syčí drsně.. Doporučuju.
Včera jsme porovnávali s E46 M3. Na sériový výkon, mapa0 jsem byl o trošičku pomalejší. Na mapu1 nebylo co řešit, od trojky jsem prostě začal ujíždět. V zásobě ještě byly další mapy, takže asi tak.
Asi by to ale ještě chtělo downpipes.. Ty udělají hodně, Ilikeu mi na stejnou mapu vždy dost poodjel, shodli jsme se že to je tím :-)

Úplně první předpoklad je, že motor šlape jak má a nevyhazuje chyby. To je naprostý základ.


Ještě k těm downpipes od BMS. http://burgertuning.com/BMS_135_335_downpipes.html
http://www.burgertuning.com/BMW_135_downpipes.html
Jaké by jsi vzal?
Co zkušenosti typu STK ? (i když za posledních 10 let jsem byl reálně jednou :)).

Napsal: stř 15.05.2013 09:46
od Marty_
vladas335i píše:
Poldav6 píše:Vítej do klubu :-) Mně na začátku taky přišla jb4 moc složitá. Faktem je, že po její instalaci budeš možná řešit věci, které bys jinak neřešil.. Ale důležité je, že se máš na koho obrátit. Myslím že jsme spoustu věcí popsali ve vlákně, s JB4 v názvu.
Mám i DCI a minimálně to vypadá a syčí drsně.. Doporučuju.
Včera jsme porovnávali s E46 M3. Na sériový výkon, mapa0 jsem byl o trošičku pomalejší. Na mapu1 nebylo co řešit, od trojky jsem prostě začal ujíždět. V zásobě ještě byly další mapy, takže asi tak.
Asi by to ale ještě chtělo downpipes.. Ty udělají hodně, Ilikeu mi na stejnou mapu vždy dost poodjel, shodli jsme se že to je tím :-)

Úplně první předpoklad je, že motor šlape jak má a nevyhazuje chyby. To je naprostý základ.


Ještě k těm downpipes od BMS. http://burgertuning.com/BMS_135_335_downpipes.html
http://www.burgertuning.com/BMW_135_downpipes.html
Jaké by jsi vzal?
Co zkušenosti typu STK ? (i když za posledních 10 let jsem byl reálně jednou :)).

Ja mam bms dp´s a spokojenost, pasujou bezvadne a fungujou fajn:) zvuk skoro stock, malicko chraplavejsi, ale rozhodne ne hlucnejsi:)

Napsal: stř 15.05.2013 10:15
od vladas335i
Martyn píše:
vladas335i píše:
Poldav6 píše:Vítej do klubu :-) Mně na začátku taky přišla jb4 moc složitá. Faktem je, že po její instalaci budeš možná řešit věci, které bys jinak neřešil.. Ale důležité je, že se máš na koho obrátit. Myslím že jsme spoustu věcí popsali ve vlákně, s JB4 v názvu.
Mám i DCI a minimálně to vypadá a syčí drsně.. Doporučuju.
Včera jsme porovnávali s E46 M3. Na sériový výkon, mapa0 jsem byl o trošičku pomalejší. Na mapu1 nebylo co řešit, od trojky jsem prostě začal ujíždět. V zásobě ještě byly další mapy, takže asi tak.
Asi by to ale ještě chtělo downpipes.. Ty udělají hodně, Ilikeu mi na stejnou mapu vždy dost poodjel, shodli jsme se že to je tím :-)

Úplně první předpoklad je, že motor šlape jak má a nevyhazuje chyby. To je naprostý základ.


Ještě k těm downpipes od BMS. http://burgertuning.com/BMS_135_335_downpipes.html
http://www.burgertuning.com/BMW_135_downpipes.html
Jaké by jsi vzal?
Co zkušenosti typu STK ? (i když za posledních 10 let jsem byl reálně jednou :)).

Ja mam bms dp´s a spokojenost, pasujou bezvadne a fungujou fajn:) zvuk skoro stock, malicko chraplavejsi, ale rozhodne ne hlucnejsi:)


Super a cítíš zlepšení výkonu? Pořizoval jsi svody zároveň s jb3(4), nebo tam byla prodleva a došel jsi k závěru že s dp's to bude lepší? :-) a pak ta spokojenost? :-)

Napsal: stř 15.05.2013 11:51
od Poldav6
Z těch dvou asi taky půjdu časem do BMS. Rozdíl asi bude jen ve zpracování..

STK no comment, žádná z úprav, o kterých se bavíme, není povolená pro provoz na silnici. Američani potom o svých 335 mluví jako o offroudech. Takže... my taky máme offroady, které občas nepřejedou ani kamínek na cestě :-D

Mě by ty svody zajímaly hlavně kvůli prodlevě turba. Když jsme s IlikeU na uzavřené silnici porovnávali pinďoury, tak pro mě byl problém vychytat sešlápnutí plynu tak, aby na třetí zatroubení on nevystřelil a já čekal až se to všechno sebere. Pak to tak nějak vyšlo, musel jsem jemně zrychlovat...
Ale i tak mi vždy na stejnou mapu ujel.

Napsal: stř 15.05.2013 13:04
od bmw335
Poldav6 píše:Z těch dvou asi taky půjdu časem do BMS. Rozdíl asi bude jen ve zpracování..

STK no comment, žádná z úprav, o kterých se bavíme, není povolená pro provoz na silnici. Američani potom o svých 335 mluví jako o offroudech. Takže... my taky máme offroady, které občas nepřejedou ani kamínek na cestě :-D

Mě by ty svody zajímaly hlavně kvůli prodlevě turba. Když jsme s IlikeU na uzavřené silnici porovnávali pinďoury, tak pro mě byl problém vychytat sešlápnutí plynu tak, aby na třetí zatroubení on nevystřelil a já čekal až se to všechno sebere. Pak to tak nějak vyšlo, musel jsem jemně zrychlovat...
Ale i tak mi vždy na stejnou mapu ujel.


tak se samotnou JB nebude problém na STK přece. Když to dám na mapu 0 nemůžou být emise zvýšený

Napsal: stř 15.05.2013 15:15
od Poldav6
JB4, stejně jako jiné úpravy motoru nejsou schválené pro provoz na veřejné komunikaci ;-)

STK ke jiná záležitost

Napsal: stř 15.05.2013 17:30
od IlikeU
Tak to už by jsme mohly udělat pražský sraz N54 :D

Downpipes jsou znat jak jsme zjistili na te uzavrene silnici s poldou :D Náběh turba je okamžitý.

Až začnou parná bude znát i velký Intercooler. Vstřikování methanolu už dorazilo tak jsem zvědavej co to udělá :D asi si do zásoby koupím pár poloos ať vždy nemusím čekat týden na dodání náhrádních dílů :D

Teď v sobotu je Panenský Týnec, tak kdyby někdo měl náladu.

Napsal: stř 15.05.2013 18:09
od Marty_
Vstrikovani metanolu, ty jsi fakt pacos:) tak bacha at ti mazel neschori, tohle uz je pry pomerne nebezpecna sranda:o)
Jinak ja nejak zasadni rozdil uplne nepoznal se svodama, o kus lepsi to jede, ale nic zasadniho..
Tynec bych mozna taky vyrazil kdyz bude cas a pocasi, v kolik jedes z Prahe?:)

Napsal: stř 15.05.2013 18:43
od IlikeU
Nevím čas ještě není určen. Sorry ale JB4 s mapou 1,2 mi fakt nestačí. Byl jsem rozhodlej nad GTR a všichni mě odrazujou. Tak jsem byl v BMW kdy bude 4ka a prej vůbec netuší. že na jaře 2014 bude nová X5 a 4ka až podzim 2014 nebo jaro 2015 :(

Tak jsem se rozhodl že zůstanu u 335i.

Napsal: stř 15.05.2013 18:50
od IlikeU
v 9:00 je registrace na sprinty tak v 8:00 z Prahy?

Napsal: stř 15.05.2013 19:19
od vladas335i
Škoda že zatím nejedu s vámi :( . JB4 jsem objednal a navíc ještě se řeší ten motor v Inveltu. Dnes jsem volal, prý tam mají super odborníka a ten nic nevidí. Všichni si přitom všímají vynechávání na volnoběh. Jdu se pověsit :D.

Napsal: stř 15.05.2013 20:07
od bmw335
IlikeU píše:Nevím čas ještě není určen. Sorry ale JB4 s mapou 1,2 mi fakt nestačí. Byl jsem rozhodlej nad GTR a všichni mě odrazujou. Tak jsem byl v BMW kdy bude 4ka a prej vůbec netuší. že na jaře 2014 bude nová X5 a 4ka až podzim 2014 nebo jaro 2015 :(

Tak jsem se rozhodl že zůstanu u 335i.


GTR je špica, je v garáži, bohužel otce a ještě s COBB :) Auto poměrně levný, na to, jaký to má výkony, ale servis to je už jiná liga. Přední brzdový destičky 28tis, převodovka 300tis :D