Stránka 2 z 2
Napsal: sob 20.04.2013 10:49
od Rade520
Já třeba uvažoval o M3 US motoru který se tu prodával za cca 50tisí,
od normální M50 by ho nikdo nepoznal (policajt,pojišťovák,stk...) stejně jako tu alpinu,
a nemuselo by se nic předělávat na autě.
V8 jedině na drifty do závoďáku,né na silnici .
Napsal: sob 20.04.2013 10:55
od MattyX
klasickej příklad zástavby

prostě pokud to chceš tak si to uděláš a budeš s tím dělat bordel no
my poserové vymýšlíme strokery a nevím jaky cypoviny. avšak nejvíc koní za nejmíň peněz vychází druhej silnější motor... potom už jedině turbo

Napsal: sob 20.04.2013 12:19
od EdyBoyS
Rade520 píše:50 tisíc se mě zdá dost málo,pokud si nebudeš dělat vše sám.
nevím jestli jsi dělal někdy nějakou stavbu,ale většinou všechno nejde tak
snadno a rychle jak to vypadá ze začátku .
Na V8 taky potřebuješ slušný brzdy....
Jestli někde leží kompletní funkční,neuhoněný čtyřlitr v dobrém stavu za 15tis. tak ho kupuju

Když máš dobré známé, máš i dobré ceny...
Mě by to kámoš udělal všechno komplet s prací a dílama za 50 (-: sice ten motor nebude v TP, ale to mě moc netrápí (-:
V8 4,0i za 15 tisíc je celkem normální cena, na dílně leží dokonce 2, ale ty půjdou do E30 a do E36...

Napsal: sob 20.04.2013 12:24
od EdyBoyS
Lucifer píše:A jak chcete legálně dostat do e36 V8 ? Řešit stk na doživotí auta už jen přes známý ?
Co když bude náhodou bouračka ? To vyjde potom docela draho když tam bude motor co tam nemá co dělat

Jedno řešení vim. Legálně to lze ale muselo by se auto přestavět na alpinu B8 a jít na typovky a na zastoupení ALPINA aby ti dali razítko

Ale to jsme tak na 150tis
Je ještě nějaký jiný ? Jak mít papírově a bez starostí V8 v e36 ?
Jestli je to legální mě moc netrápí... STK se dá vždycky udělat přes známé a pochybuju, že policajt pozná, že je tam motor, co tam nemá být... Většina policajtů ani neví jakej je rozdíl mezi řadovým a véčkovým motorem, natož jak má vypadat 2,8 oproti 4 litru... jsou zvyklí možná na 1,6i a 1,9 TDI co mají v těch oktávkách
Já mám na autě obuté gumy 225/45 a vzadu 255/40 a límce jako prase že mi to leze kousíček přes lem, ve dne jezdím jen s Angel Eyes kroužkama, fólie mám vepředu 35% propustnost + pruh na čelním skle asi 15cm širokej a stavěli mě už tolikrát a nikdo nic neříkal... Povinnou výbavu mám kompletní, auto svítí, brzdí, neřve a vypadá celkově OK, tak proč by měl být problém?
Kámoš s tou V8 jezdí rok a bezproblému
Napsal: sob 20.04.2013 12:32
od shade741
sak ono by se to dalo ale jediný z čeho bych měl vítr je pojišťovna, nachomítneš se třeba nevlastní vinou k nákýmu většímu průšvihu nedej bože aby se tam někomu něco stalo nebo smrťák a pak uvidíš jak rychle začnou poznávat co na tom autě mělo nebo nemělo bejt
