Stránka 2 z 3
Napsal: stř 10.04.2013 20:30
od Lucifer
Mě osobně se zase nelíbí černý interiér. Komplet černej intr je nuda má ho každý auto
No parametry jsem vypozoroval na fotkách od prodejců na ebay. Na reprácích je napsaná watáž a impedance. Když si to všechno sečteš tak ti vyjde celkovej výkon HK
E36 zesík má mít 320W ale při 2/3ohmech což je obrovskej rozdíl.
Napsal: stř 10.04.2013 21:53
od dede789
Zajímalo by mě porovnání o kolik hraje HK lépe v E46 než v E36. HK jsem slyšel zatím jen v E46 a novějších....U E36 zatím pouze dobastlený

Napsal: čtv 11.04.2013 10:27
od Lucifer
Tak na bigu to bude mít docela dost aut tak se zkusit s majitelem domluvit na poslechu

Napsal: čtv 11.04.2013 13:02
od lucyming
nice article
__________________________________________________
Rs Gold|
Runescape Gold|
Diablo 3 Gold|
Cheap Runescape Gold
Napsal: čtv 11.04.2013 15:35
od Vlasta
Trochu jste mě s tím Top HiFi nahlodali, když jsem ale nastudoval, co by to všechno obnášelo - hlavně tahání drátů, tak si asi nechám zajít chuť
Napsal: čtv 11.04.2013 16:24
od Lucifer
Tak výsledek za to vždycky bude stát. Audio od výrobce je nenahraditelný

Napsal: čtv 11.04.2013 18:06
od matiz
Jo, vymenit olej je mnohem mensi opruz... To natazeni dratu je to absolutne nejjednoduchsi. Nez se k tomu dostanes, trikrat proklejes den kdy te to napadlo si to poridit -)
Napsal: čtv 11.04.2013 18:14
od Vlasta
Před deseti lety jsem se pustil do montáže navigace MK4 16:9 do E39, v době, kdy o tom ještě nikdo nic nevěděl. Takhle rozbombardovanej interiér jsem do té doby ještě neviděl. Tohle by obnášelo to samý + problémy se sehnáním kabeláže
Napsal: čtv 11.04.2013 18:36
od matiz
edit z duvodu ze nebudu poskytovat pomerne zasadni informace tam, kde nemuzu mit ani dve ruzne věci v inzerci aniz by bylo nutne zaplatit za komercni inzerat.
Napsal: čtv 11.04.2013 18:43
od Lucifer
Tak ono je to drahý protože mraky lidí se v tom nevyzná a dnes v módě je kupovat nejraději vše jen v plug&play.
Jde to vyřešit i jak jsem psal já koupit kabeláž z jakýhokoliv BMW stejného typu, mraky konektorů bývají záměnné jen nejsou umístěny na stejném místě v autě. Vypinovat i bez vypichováků to jde jen to trošku trvá. Pak zabořit hlavu do schémat a zapojovat novou kabeláž která je potřeba samozřejmě naměřit a případně upravit.
Ale do toho se dnes asi nikdo jinej nepustí

Napsal: čtv 11.04.2013 19:11
od matiz
edit z duvodu ze nebudu poskytovat pomerne zasadni informace tam, kde nemuzu mit ani dve ruzne věci v inzerci aniz by bylo nutne zaplatit za komercni inzerat.
Napsal: čtv 11.04.2013 19:23
od Lucifer
Tak samozřejmě. To je mi docela jasný, přece neudělají rozebiratelný a opravitelný věci
U všech BMW se najde pár konektorů který prostě nejdou rozdělat. Ale i tak to není nemožný
Ale co jsem se tak pohrabal v tý kabeláži co mám tak ta je ještě rozebiratelná. Všechny konektory jdou nějak rozhodit nic tam není zatavený ani nijak blbě přidělaný že by to nešlo rozdělat
Napsal: čtv 11.04.2013 23:18
od starML
Všechny konektory se dají odpojit a všechny kontakty se dají vypíchnout. Jsou k tomu nejrůznější Entstechery a Herausstechery, česky vypichováky
http://obchod.damoslovakia.sk/vypichova ... skoda-c-4/
http://shop.molpir.sk/?content=TVRDETAI ... od_id;2424
http://www.htcar.cz/nd-28-vypichovak-mi ... y/d-70405/
http://shop.official.cz/vypichovak-63813-1400-3262.html a ceny, že se z toho pos....e.
Kdo to dělá denně, ten nosí tyto "píchadla" za 7-10 tKč. Zbytku světa se vyplatí konektor "přemluvit štípačkami a osadit nový. Zajímavý je návod výrobců konektorů - odjistit a odpojit to jde tak a tak. Vypíchnout to jde tak a tak. Ale z důvodu .... bla-bla ..a našich zisků musí být použit nový konektor a nové kontakty. Protože už 20 let se neopravuje, ale vyměňuje.
Napsal: pát 12.04.2013 02:03
od Jamall
mám vypichovák i vcelku slušnou pinzetu, ale vytáhnout žíly z patic relátek pro e36, nebo nožičku pojistky z boxu, nebo kulaté piny jako mají konektory jednotek např. před spolujezdcem mi přijde jako ježek v kleci...nebo máte na to někdo fintu?
Já už jsem rozhodnutí si dárce vzít do sikovek, abych se podíval jak je tam ta aretace vymyšlená
Napsal: pát 12.04.2013 23:07
od matiz
Napsal: pát 12.04.2013 23:37
od Lucifer
Sobota má být velmi příznivá

Taky jdu dělat upgrade hudby ale zatím jen sub do kufru ať to není tolik suchý zvuk

Napsal: pát 12.04.2013 23:46
od starML
Nevím přesně který držák relátek máš na mysli. Ale pokud třeba ten 9-pólový relésokl má takový modrý, žlutý nebo černý díl se 4 packami jako X6300, tak tento díl musíš před vyndaváním kontaktů povysunout nahoru = odcvaknout jeho zajištění na tom černém těle držáku relé. Tohle totiž funguje jako sekundární pojistka kontaktu. A potom vezmeš "vidličkový"vypichovák viz. výše a musíš sklopit tu zajišťovací pacičku (=primární pojistku) kontaktu viz. obrázek níže.
Cca 98% konektorů v automobilovém průmyslu mají primární i sekundární zajištění kontaktů. Kulaté kontakty taky mívají takto provedené 1-2 primární pojistky a sekundární pojistka bývá řešena "šoupátkem" ze strany. Pořádné příklady najít nemůžu, snad bude mít někdo větší štěstí -
https://www.google.cz/search?q=relais+s ... 96&bih=733
Napsal: pát 12.04.2013 23:57
od Jamall
no jasné to je ončo! Jsem si rozebral celou patici pro relátko a strkal tam ten vypichovák ale né a ne tu svorku vytáhnout
Rozebral jsem si i celí ten konektor s kulatými piny a, ale tam jsem narazil absolutně. Svítil jsem si do volních pozic, abych viděl, kde je místo pro háček ale na kulatých jsem to absolutně nepobral
Jenom co mě dostalo, že samotné svorky pro pojistky umístěné v plastové kostře, jsou obalené nejdřív do nějakého plechového obalu a teprve jsou vsunuté do kostry
Napsal: sob 13.04.2013 00:19
od matiz
sobota neklapne, jina prace... A jeste je kosa, az bude tech 25°C...
Napsal: sob 13.04.2013 00:25
od starML
Nerozumím => pošli foto. Pokud nebudu vědět, vím, kde se zeptat.
http://www.hirschmann-automotive.com/en ... sc-eng.pdf
Na tomto videu je vidět odjištění sekundárních a primárních pojistek kontaktů
http://www.youtube.com/watch?v=5rlXZUvhEsQ