Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
LPG do BMW E36 328i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
ty voe, novy webasto stojí tuším 19 holý, ono to zas taková prdel není, dodělaval jsem to už víckrát,
potřebuješ
- natáhnout z nádrže benzín, tzn trubičky, čerpadlo, vedení,
- natáhnout z hlavních pojistek kabel k webastu
- natáhnout vodu, tzn rozpojit okruh, připojit dalšíma hadicema webasto
- přidělat webasto, u E38 to znamená navařit na kaslti origo držák
- natáhnout kabel ke klimapanelu a vyměnit klimapanel za webastovej
- vše dozapojit, napájet konektory, nakodovat.
- napojit nějakej centrál nebo telestart.
ve dvou jsme to dělali 3 dny v kuse.
potřebuješ
- natáhnout z nádrže benzín, tzn trubičky, čerpadlo, vedení,
- natáhnout z hlavních pojistek kabel k webastu
- natáhnout vodu, tzn rozpojit okruh, připojit dalšíma hadicema webasto
- přidělat webasto, u E38 to znamená navařit na kaslti origo držák
- natáhnout kabel ke klimapanelu a vyměnit klimapanel za webastovej
- vše dozapojit, napájet konektory, nakodovat.
- napojit nějakej centrál nebo telestart.
ve dvou jsme to dělali 3 dny v kuse.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Já vím moc dobře co to obnáší. Ale to že klimapanel u e38 je jinej tak to nevím a ještě kódování. Do e36 je to dodělání podstatně snažší protože držák tam je skoro uzpůsobenej připojíš + - vodu benzín jeden drát na klimu a pak už je na tobě jestli hodiny nebo telestart.
Ale bufík benzínovej se dá sehnat do 3 tis tak počítám max další 3 tis na zbytek materiálu jako hadice dráty čerpadlo tlumič sání a výfuk. Nemluvím samozřejmě o nových dílech
Hlavně u e38 je toho potřeba víc rozebrat webasto se umísťuje do podběhu k řidičovi ne ? Takže víc materiálu větší rozebírání a sraní u e36 ho napasuješ místo baterky kde jí mají 4vály
Ale bufík benzínovej se dá sehnat do 3 tis tak počítám max další 3 tis na zbytek materiálu jako hadice dráty čerpadlo tlumič sání a výfuk. Nemluvím samozřejmě o nových dílech

Hlavně u e38 je toho potřeba víc rozebrat webasto se umísťuje do podběhu k řidičovi ne ? Takže víc materiálu větší rozebírání a sraní u e36 ho napasuješ místo baterky kde jí mají 4vály
Zas tak krátké trasy nejezdím... Do práce to mám z domu cca 10km a průměrně najezdím tak těch 50 - 80 km každý den.
Proč se vlastně plyn bez webasta zapíná tak pozdě??
To se přepíná z benzínu na plyn po 3km, i když mám zahřátej motor a jen ho na pár minut chcípnu a pak znova nastartuju?? Nebo to se děje jen za studena?
Proč se vlastně plyn bez webasta zapíná tak pozdě??
To se přepíná z benzínu na plyn po 3km, i když mám zahřátej motor a jen ho na pár minut chcípnu a pak znova nastartuju?? Nebo to se děje jen za studena?
přesně tak 
ráno přijdeš k auto, nastartuješ a jedeš na benzín, když se teplota vody dostane za modré políčko, samo se to přepně na plyn, pak když zastavíš, chcípneš a kdykoliv nastartuješ a teplota vody je přes modré, tak jen na benál nastartuješ a hned to přepne na plyn a furt jezdíš na plyn..prostě když je to furt zahřáté (neklesne pod 40°C) tak furt jezdíš na plyn, jen natočení jen benzín

ráno přijdeš k auto, nastartuješ a jedeš na benzín, když se teplota vody dostane za modré políčko, samo se to přepně na plyn, pak když zastavíš, chcípneš a kdykoliv nastartuješ a teplota vody je přes modré, tak jen na benál nastartuješ a hned to přepne na plyn a furt jezdíš na plyn..prostě když je to furt zahřáté (neklesne pod 40°C) tak furt jezdíš na plyn, jen natočení jen benzín
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Trochu to upřesním: LPG v nádrži je v kapalné fázi. V reduktoru je odpařeno do plynné fáze a ta jde do motoru. Při nedostatečném přísunu tepla (neohřátá chladící kapalina) jde do motoru mlhovina kapalné fáze LPG, odpařuje se až v motoru a směs je příliš bohatá, spotřeba zbytečně vysoká.paveld píše:Musíš mít v chladícím okruhu alespoň 30°, spíš 40° aby se plyn v reduktoru ohřál a dobře spaloval. Za studena by ti tam šel plyn pod bodem mrazu co nehoří.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- scooter_x
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 15.05.2011 00:00
- Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
- Klubové ID: 3560
Zajímalo by mě, jakej je problém u Nkovejch motorů a LPG, mohl bys mi to nějak specifikovat? Dík !JaraX píše: pokud ted vynechám Nkové motory, tak mužeme řict že motorům Mxx je plyn uplně ukradenej, jediný na čem se podepíše kratší životnost jsou svíčky
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Ukazatel je čtyřmi diodami a nic moc přesný. U plováku je podobný mechanismus jako u klasického palivoměru na benzín (odporový dělič), takže stačí mít snímač na nádrži a někam si dát jako přídavný budík palivoměr ze Škody 105/120 a pak to bude i poměrně přesné 

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
A myslíš, že na to půjde napojit VDO budík??Francis píše:Ukazatel je čtyřmi diodami a nic moc přesný. U plováku je podobný mechanismus jako u klasického palivoměru na benzín (odporový dělič), takže stačí mít snímač na nádrži a někam si dát jako přídavný budík palivoměr ze Škody 105/120 a pak to bude i poměrně přesné
viděl jsem na ebay takovej adaptér místo přihrádky pod BC, kde byly 3 VDO budíky (voltmetr, teplota oleje a tlak oleje)... vyřešil bych to obdobně, akorát místo tlaku oleje, bych dal ten palivoměr...
Tady jsem našel dokonce i fotky... mrkni:



-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Pokud seženeš VDO palivoměr, tak to fungovat bude. Též jsem o něčem podobném přemýšlel, ale chtěl jsem jít cestou přepínače - při provozu na LPG by palubní palivoměr ukazoval stav LPG 
Nakonec jsem to nechal plavat a jezdím s tankováním plné nádrže a vynulováním denního počítadla, jak psal vsemick výše.

Nakonec jsem to nechal plavat a jezdím s tankováním plné nádrže a vynulováním denního počítadla, jak psal vsemick výše.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition