Stránka 2 z 2
Napsal: pon 11.03.2013 12:23
od Kani
kourk píše:jak by na tom byla stará audi a6 c4 s motorem 2,8 128kw.. v porovnání třeba s pětkovou e34 2,5??
Podle wiki:
A6 c4 1994 - 1997
E34 1988 - 1996
Pokud by se stretly rocniky '94 dostala by Audina po prdeli, protoze to uz se do E34 v 2,5l daval M50B25 se 141kw.
Nerypu, pouze se nudim a tak googluju

Napsal: pon 11.03.2013 13:20
od kourk
Kani píše:kourk píše:jak by na tom byla stará audi a6 c4 s motorem 2,8 128kw.. v porovnání třeba s pětkovou e34 2,5??
Podle wiki:
A6 c4 1994 - 1997
E34 1988 - 1996
Pokud by se stretly rocniky '94 dostala by Audina po prdeli, protoze to uz se do E34 v 2,5l daval M50B25 se 141kw.
Nerypu, pouze se nudim a tak googluju

nemyslím sprint z 0 -100. tam pro bmw hraje výkon i zadní náhon. normální provoz. Třeba jen pocitově, nebo dálnice. tam zas hraje pro audi lepší krouták v nižších otáčkách.
Napsal: pon 11.03.2013 14:43
od Kani
kourk píše:Kani píše:kourk píše:jak by na tom byla stará audi a6 c4 s motorem 2,8 128kw.. v porovnání třeba s pětkovou e34 2,5??
Podle wiki:
A6 c4 1994 - 1997
E34 1988 - 1996
Pokud by se stretly rocniky '94 dostala by Audina po prdeli, protoze to uz se do E34 v 2,5l daval M50B25 se 141kw.
Nerypu, pouze se nudim a tak googluju

nemyslím sprint z 0 -100. tam pro bmw hraje výkon i zadní náhon. normální provoz. Třeba jen pocitově, nebo dálnice. tam zas hraje pro audi lepší krouták v nižších otáčkách.
Kroutak je stejny, akorat nemuzu nikde najit prubeh. Ale pocitam, ze to bude jak pises. Holt musis tocit hlavne kvuli Vanosu (coz me osobne nevadi), ale v normalnim provozu bude na pouhe slapnuti v nizkych otackach reagovat minimalne pocitove lepe ta Audina.