Stránka 2 z 2

Napsal: stř 05.02.2014 21:18
od honzako
řemenice má gumovou část,to je její problém,nemluvě o její ceně

Napsal: stř 05.02.2014 21:29
od Kortys
Jasně, vím jak vypadá, ale nevěřím že by na to měla vliv pouze pří uváděné teplotě.

Napsal: úte 18.02.2014 23:28
od Kortys
Tak jsem už myslel, že to za tepla přestalo dělat, ale je to stále stejné. Nenapadá někoho co ještě zkusit?

Napsal: pon 24.02.2014 20:06
od Kortys
Právě jsem přišel na možnou závadu. V skrytém menu 7.01 je teplota ATMT - MOM (což by měla být venkovní teplota) a ta se rozchází s teplotou, kterou ukazuje normálně palubní počítač. ATMT-MOM 14st a palubák 6,5st.

Tak to asi nic, ta teplota se po rozjezdu srovnala, asi je to čidlo ovlivněné okolní teplotou motoru. Už jsem myslel, že je nějaká stopa.

Napsal: ned 09.03.2014 00:32
od Kortys
Nemohlo by to přeci jenom dělat nějaké čidlo teploty, i když podle skrytého menu je teplota správná, pokud není ještě samostatné čidlo teploty pouze pro řídící jednotku motoru, případně které a kde je umístěné?
Dle ETK jsem našel tyto:
snímač teploty chladiva
snímač teploty oleje
snímač teploty nasávaného vzduchu
váha vzduchu
a snímač teploty venkovní
Není ještě nějaké?

Napsal: ned 09.03.2014 17:19
od Kortys
Po procházení manuálu a schémat mě ještě napadlo čidlo teploty nafty, což by dávalo smysl, vzhledem k problému pouze při určité teplotě.
Neměnil někdo, případně jak se projevovala závada?

Napsal: stř 19.03.2014 22:07
od Kortys
V ETK nemohu najít čidlo co je v motorovém prostoru nahoře vlevo u krytu microfiltru.
Už jsem to našel, jde o sensor AUC kvality vzduchu do kabiny, tak to s mím problémen stejně nesouvisí.
Zkusím prohodit to čidlo teploty nafty.

Napsal: ned 23.03.2014 22:12
od Kortys
To čidlo teploty nafty také nepomohlo.

Napsal: úte 25.03.2014 22:06
od Kortys
Tak dnes jsem zjistil, že to kolísá hlavně okolo těch 74st. Při vyšší teplotě se zdá že to nedělá, nebo nepatrně. Při kolísání jsem zkusil vytáhnout podtlak od EGR ventilu a ten motor se zklidní a jde vcelku normálně. Při opětovném zapojení je hned slyšet v sání takové dunění (což je asi normální) a po chvilce začne kolísat, jako se dusit těma spalinama.
Je normální, že je ten EGR okolo této teploty a při volnoběhu otevřen? Při vyšší je již zavřený, ale přesně to nemám vypozorované.
Není někde přesně stanoveno kdy se EGR otevírá?