Stránka 2 z 2
Napsal: pát 23.08.2013 15:03
od Foldas
jde o to že ti pada ekonoměr strašně pomalu měl by spadnout hned mohl by být špatný poťák nebo kabel k němu. u jedne m50 co dělala podobný problém bylo špatne teplotní čidlo motoru auto si myslelo že je furt studený motor ,ale ta žrala přes 20 litru při běžné jizdě
Napsal: ned 25.08.2013 14:42
od kovaljuk
To teplotní čidlo mi taky už bylo řečeno, že by to mohlo dělat. No, zkusim čidlo a asi i ten poťák(ten by to podle mě moh bejt spíš)
Každopádně Ti děkuji za názory

Napsal: pon 26.08.2013 04:54
od Foldas
vidim že jsi z prahy kde je hromadu kluku s diagnostikou to budeš mít jednodušší
Napsal: pon 26.08.2013 08:35
od kovaljuk
Hele na diagnostice jsem to měl a nic. Ale je pravda, že každá tahle kravina ukáže něco jiného....
Napsal: pon 26.08.2013 13:41
od Foldas
musíš to dát někomu kdo ví co ma hledat a ne lojzovi co vyčte jenom chyby z kterých se dozvíš stejně hovno
Napsal: pon 26.08.2013 21:15
od kovaljuk
Tak podle diagnostiky je teplotní čidlo i potenciometr v pohodě. Podle skutečných hodnot to normálně chodí.
Rozebral jsem součást č.2
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... separator/ Uvnitř jsem nalezl membránu, která je v pořádku, tak jsem to akorát vyčistil a zase složil. Pravda, že ta hadice co jde do měrky je velice chabrus, takže tu určo koupim, ale že by to byla hlavní příčina...to se mi moc nezdá.
Ještě musim kouknout na č.13
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... aust_flap/
Když jsem před rokem měnil startér, tak se mi podařilo tomu ulomit držák....
Napsal: pát 20.09.2013 19:03
od kovaljuk
Zase jsem o něco pokročil.
Po sundání sání jsem zjistil, že nebyla připojená hadička, co jde ze sání do palivové lišty + volnobežnej ventil byl nasazenej tak na půl....
Takže už to funguje celkem goog, ALE...
Chci se zeptat jestli měl někdo stejný problém(vlastně ani nevim, jestli je to problém)

:
Když auto stojí, je volnoběh asi 700 ot, jakmile se ovšem začne pohybovat třeba na neutrál(v koloně z kopce, nebo stačí tlačit po rovině), tak se volnoběh zvedne skoro na 1000 ot. Po úplném zastavení je volnoběh zas cca 700 ot.
To už mi nepříde jako problém se sáním falešného vzduchu. Bohužel mě nenapadá co by to mohlo bejt.
Stále se jedná o M52b28.
Napsal: pát 20.09.2013 22:23
od ACDC
Já jenom k mému původnímu problému: volnoběžný ventil vyčištěn, hadice a hadičky OK. Přesto po studeném startu po chvilce běhu zhoupne skoro do zhasnutí a pak se zase chytí ??
Napsal: stř 02.10.2013 18:57
od kovaljuk
kovaljuk píše:Zase jsem o něco pokročil.
Po sundání sání jsem zjistil, že nebyla připojená hadička, co jde ze sání do palivové lišty + volnobežnej ventil byl nasazenej tak na půl....
Takže už to funguje celkem goog, ALE...
Chci se zeptat jestli měl někdo stejný problém(vlastně ani nevim, jestli je to problém)

:
Když auto stojí, je volnoběh asi 700 ot, jakmile se ovšem začne pohybovat třeba na neutrál(v koloně z kopce, nebo stačí tlačit po rovině), tak se volnoběh zvedne skoro na 1000 ot. Po úplném zastavení je volnoběh zas cca 700 ot.
To už mi nepříde jako problém se sáním falešného vzduchu. Bohužel mě nenapadá co by to mohlo bejt.
Stále se jedná o M52b28.
VYŘEŠENO
Byl potřeba udělat reset adaptačních hodnot origo diagnostikou.
Napsal: ned 03.11.2013 14:52
od Totic
ACDC píše:Já jenom k mému původnímu problému: volnoběžný ventil vyčištěn, hadice a hadičky OK. Přesto po studeném startu po chvilce běhu zhoupne skoro do zhasnutí a pak se zase chytí ??
Poslední dobou se mi za studena při puštění plynu na volnoběh taky zhoupne až k nule. Ale jen po prvé, než to znova prošlápnu. Po vyčištění klapka/ventil taky nijaká změna. Chystám s na separator-odlučovač, ale jak je psáno nejspíš taky nepomůže. No chce to zkusit jezdit s jinou váhou vzduchu a uvidíš.
Napsal: ned 03.11.2013 19:43
od ACDC
Jo, separátor jsem měnil a nic se nezměnilo. Beru to už jako vlastnost MS42
Napsal: pon 04.11.2013 20:50
od honzabiker1
Neco podobneho mi delalo na M43B16 spatne cidlo na klikovce. Po nastartovani studeneho motoru behem par vterin bud hodne spadly otacky, nebo motor chcipnul. Delalo to nejakou dobu, nepravidelne, na diagnostice zadna chyba. Pak se na diagnostice objevilo vadne cidlo, vymenil jsem ho a od te doby to neudelalo..
Napsal: čtv 14.11.2013 12:36
od aigo
ja mam podobnej problem zaclo to delat to co tu popisujete jen se mi to zacne chvilinku dusit jen kdyz slapnu na plyn pri rozjezdu , ale po par sekundach se to chytne a jede uz normalne , a celou cestu to uz nic nedela... jen pri prvnim rozjezdu... jedna se o e36 m52b20
Napsal: čtv 14.11.2013 14:35
od RichieN
Když ráno startuju a je pod nějakých 8 stupnu, tak mi otáčky vyletí k 2000 a cvaká mi něco v motoru cca 1s (hydra?) . Prostě jen jak to klesá k 1000.. Mám tam 2k km nový olej, 5W40. Dělá to všem? (auto mám nově, zjištěno až ted jak klesají teploty)
Napsal: čtv 14.11.2013 16:19
od aigo
tak odstraneno bylo to praskle odvetravani vanosu ta hadicka jak vede pod sani...ale yjistuil sem ze mam nejspis praskle tesneni pod hlavou...emulze v oleji...
Napsal: pát 15.11.2013 00:44
od Totic
Myslíš nějak todlenc ? To je na M52:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Jinak emulze mohla vzniknout teď vysrážením v nízkých teplotách. Inu, proměř motor na tlaky..
RichieN píše:Když ráno startuju a je pod nějakých 8 stupnu, tak mi otáčky vyletí k 2000 a cvaká mi něco v motoru cca 1s (hydra?) . Prostě jen jak to klesá k 1000.. Mám tam 2k km nový olej, 5W40. Dělá to všem? (auto mám nově, zjištěno až ted jak klesají teploty)
Teď pár dní po sobě mi to taky vyletělo na 5sec k 1500-2000ot/min, asi to dostalo teplotní šok z přicházející zimy nebo co..

Napsal: pát 15.11.2013 08:34
od aigo
presne dil č1