Stránka 2 z 3
Napsal: pon 14.01.2013 17:59
od Rade520
Tak jsem našel tuhle tabulku,podle ní je to pin 15 na řídící jednotce,
což je pin 9 v motorové zásuvce. Tak to zítra zkusím.
Napsal: úte 15.01.2013 18:05
od Rade520
Tak už to jede,točí do 7000ot. (řj. má chip a posunutý omezovač)
M50 má signál zapojený v motorové zásuvce na pin. 14 / M52 pin 9.
Pin jsem vymáčkl a přesunul na správné místo.
Děkuji všem co se snažili poradit.
Napsal: pon 21.01.2013 20:43
od MotoMoto
Ahoj lidi, řeším asi už 4 roky ten samý problém a nemůžu stále přijít na to, kde je problém. Příznaky mám naprosto totožné s tím, co tu píšete a diagnostika mi píše chybu wehicle speed sensor, tudíž řj. opravdu nemá signál o rychlosti. Přehazoval se motor M42 za M44 oba motorory is. první rok vše ok bez problémů,ale pak to začalo blbnout jednou jo, jednou ne,až nadobro pokaždé nešel vytočit. Koukal jsem na motorovou zásuvku a mám pin 9 neosazen. Pin 9 je osazen pouze na víčku motorové zásuvky(hnědo/červený) co vede od řj. Může být toto ten problém?? případně, zašlu pár fotek pro představu, jak to přesně u mě vypadá. Případně jaký drát(barva) napinovat na jaký drát(pin),aby řj měla signál.Díky!!
Napsal: pon 21.01.2013 21:02
od MotoMoto
udaj rychlosti z budíků je pin 83 na řj barva bílo/černý průřez 0,5 na kulatý konektor x20 pin 24 a ve stejné barvě na konektor x16 pin 21 v budíkách
udaj z abs je pin 79 na řj barva hnědo/červený průřez 0,75 na kulatý x20 pin 9 a v bílo/zelené na pin 9 na jednotku abs.
nešlo by jen propojit udaj rychlosti z budíků (pin24) bílo/černý s pinem 9 hnědo/červený aby jednotka dostala udaj o rychlosti a ok??,
zajimavé je, že v motorové zásuvce když odšroubuju víčko, tak na spodku zásuvky nikde nemám hnědo/červený drát. Přitom abs funguje bez problémů.
Napsal: pon 21.01.2013 21:27
od MotoMoto
pár fotek jak to tedy vypadá
Napsal: úte 22.01.2013 08:05
od MotoMoto
Dale by me zajimalo,k cemu byl cerno/fialovy drat,ktery mam preruseny a je na nej napojen zeleny.? Po prehozeni motoru se dopojovalo ews,takze je mozne,ze je to ono??. Diky.
Napsal: úte 22.01.2013 16:31
od Foldas
jo to je ews. když nebyli ještě ews tak tam byl signal z velkeho bc funkce code
Napsal: úte 22.01.2013 18:26
od MotoMoto
Tak uz mi to toci. Prehodil sem pin 9 na pin 14 a ok. Po takove dobe. Jen pri pripojeni diagnostiky za jizdy a cteni realnejch hodnot mi to na rychlosti motoru pise jen 12 pri rychlosti 70km/h atp.....uplne jiny hodnoty,nez jedu,ale funguje to. Nevite,co je na pinu 14 na m42 za signal??
Napsal: úte 22.01.2013 22:07
od MotoMoto
Tak ok. Pin 14 by mel byt skutecne signal o rychlosti tak ok a diky vsem,co si drbali hlavu semnou

Napsal: úte 22.01.2013 22:08
od MotoMoto
Tak ok. Pin 14 by mel byt skutecne signal o rychlosti tak ok a diky vsem,co si drbali hlavu semnou

Napsal: čtv 18.04.2013 11:01
od Mirda328
Zdar,
Tak mam uplne stejny problem, s M52B28.
V aute ABS/ASC+T
Abs fyzicky funcni, kontrolka nesviti, s modulem se nelze spojit.
Paklize mam ASC je tedy signal pro rychlost z ABS cidla prave zadni kolo? Pak tedy proc je v differu vzadu cidlo pro rychlost? Je pouze pro budiky? Jak jsou signaly rozdeleny? Ktery patri do ecu? Z cidla ABS nebo z cidla differu?
Tusi nekdo?
Napsal: čtv 18.04.2013 14:08
od Foldas
pokud vím tak u m52 s asc jenom asc signal jde tam použít signal z diferu
Napsal: čtv 18.04.2013 14:38
od Mirda328
Foldas píše:pokud vím tak u m52 s asc jenom asc signal jde tam použít signal z diferu
aha ok, nevedel bys kam ten signal z diferu leze ? to je ten pin 9 v motorove zasuvce? a pin 2 v budikach modry konektor?
Napsal: čtv 18.04.2013 15:50
od Foldas
myslim že to bylo na mot. zasuvce drat z pinu 14 na pin 9
Napsal: čtv 18.04.2013 17:29
od Mirda328
jeste jeden poznatek , nejde mi tempomat ! muze to zpusobovat neco z toho ? tacho ukazuje bez problému
motorek u tempomatu je citit ze zabere ale hned zase vypne..... pac mi to malinko sebere plyn pedal a le zase hned vrati, by tim melo mit asi spojitost
zkusim ty vodice, premostit a uvidim
Napsal: čtv 18.04.2013 20:07
od Mirda328
tak signal tam jde jestli spravny to nevim ,kabel nikde prerusen neni a nebyl....to je zase zavada, ch jo

Napsal: čtv 18.04.2013 21:05
od Foldas
jak jsi kontroloval ten signal?
Napsal: čtv 18.04.2013 22:35
od Mirda328
Foldas píše:jak jsi kontroloval ten signal?
cece, pichnul jsem tam multimetr a ukazovalo to naky blaboly na frequecy.... ale co tam ma jit to nevim ale kdyz stoji je tam 0 a pak se to zvetsuje to cislo kdyz je auto v pohybu
je to teda pin 9 coz je pin2 v budikach a otamtud uz premosteni mam, kdyz to promerim tak je tam kontakt i bez premosteni, moje chyba bude jinde asi..... planuju zkusit jinou ecu, kdyby se nekomu valela doma MS41.0 rocnik 97 vyse, carsoft by ji mel umet prizpusobit
zacina to byt dost vtipny...
jeste je tu takova malickost, koukal jsem na ABS jednotku a je tu propojeni : ABS pin 4 Ignition cut-off signal a jde do ECU, to by mohlo trhat vykon
Napsal: čtv 18.04.2013 23:28
od Foldas
to by mohlo být ono v carsoftu na live datech by to mělo ukazovat rychlost
Napsal: pát 19.04.2013 13:41
od Mirda328
Foldas píše:to by mohlo být ono v carsoftu na live datech by to mělo ukazovat rychlost
Foldas,
netusis jak je to u M52 s cidla teploty nasavanyho vzduchu ?
ma 2 jedno je ve vaze jedno v sani ... mohlo by to delat problem pokud by byla rozdilna teplota nevim zda se to ve vaze da nejak promerit
vim ze v sani je cca 2.2k = 20°C
ve vaze cca 2,0k = 25°C