Stránka 2 z 3
Napsal: ned 30.12.2012 12:07
od Fatal Design
martas11 píše:Tak to bych rád,kdybych ho měl.Nemám k tomu autu už vůbec nic.Vezl jsem hio z čech a auto je po smrti

Byl to individuál v docela solidní výbavě,stavěný původně pro něměckého majitele a ročník,jestli si dobře vzpomínám 1998.
Proč jsem si to myslel ?

Napsal: ned 30.12.2012 12:22
od martas11
Nevím co jsi si myslel,ale dělal jsem na něm mechanickou,takže vím co bylo na podvozku

Napsal: ned 30.12.2012 12:25
od MattyX
Fatal Design píše:martas11 píše:Z fabriky ta kombinace vyjela

Nikdy jsem takové neviděl ....
čoveče myslím to měla 323i touring kterou tady před pár rokama nabizel wincent.. to byl snad dokonce i automat , asc a svor to mělo a bylo to origo ... ale to bych varil z vody čoveče asi

Napsal: ned 30.12.2012 12:29
od Morte
Fatal Design píše:Tak hoď sem VIN 7 a kouknem ...
dyť jsem vinko posílal tady...
Napsal: ned 30.12.2012 12:38
od Fatal Design
To jsem si nevšimnul ....
OK, uznávám ... bylo.
Ale brzdit kolo točené samosvorem mi stejně přijde jako minimálně zvláštní

Napsal: ned 30.12.2012 12:51
od Morte
ASC+T primárně slouží jako "stabilizace" pro lidi s dřevěnýma nohama...
a pro takový je podle mě samosvor samotnej vyloženě nebezpečnej, takže protiprokluz přibržďuje obě kola, aby nekončili pořád v hodinách...
Napsal: ned 30.12.2012 16:50
od stenlie
Mám Toura r.v. 98 dvaosmu mám ASC+T a troufám si říci že to má i docela dost 2.8 u kterých jsou ASC v základu . Na mobile.de je toho vždycky kopec. Já si celou dobu myslel právě že to není raritka...
Jinak co se tohoto týče taky bych to nevyměnil ani hovno

Na sněhu špičková věc . Je jasný že špéra je špéra . Ale tady někdo psal .Noha podlaha a zadek se jenom lehounce mrská , ale ne tak ,aby člověk musel nějak moc kontrovat ... S trochou nadsázky se to chová jako špéra jenom kurevsky přidušená . Blbnout se s tím nedá prostě vás to nepustí ,ale stačí vypnout a je to zase peklo.
Už mě to párkrát dostalo z krizovek . Třeba jako blátivé BIG BMW 2010 tam mě to podrželo a brácha to se špérou nedal a to jel za mnou . Jestli se to vyplatí instalovat. To asi ne vzhledem k práci s instalací a ceně co taková sranda může stát . Radši za ty prachy koupit lepší gumy.
Napsal: ned 30.12.2012 18:23
od Totic
Tak tak, vždycky si to můžeš vypnout nebo odpojit komu to "tak strašně kecá do řízení", horší je když už tě začne předbíhat zadek na blatě tak to zapnout nestihneš :) Funkci signalizuje kontrolka na palubce a ta se mi na suchu prakticky nerozvítila. Když je mokro atd. tak je zase jistota co drží trakci.
A jinak o téhle "raritce" se tu psalo už x-krát => lenost si něco dohledat. Je přece známé, že ASC+T se dávala po FL do každý E36 6-ti vála a asi taky do IS. Pro některý vrakaře však může být i E36 facelift rarita

Napsal: pon 24.06.2013 19:30
od balda88
Nechci zakládat nové téma.
Chci se zeptat zda někdo neví co je přesně potřeba na dodělání ASC, mám v autě samosvor, ale četl jsem, že by to spolu mělo fungovat. Nechci to jako vyloženou pomoc při jízdě, ale pouze na dodělání výbavy. Za každé info díky
Napsal: pon 24.06.2013 21:24
od Lucifer
Tak si tam dej čudlík ASC dolů před řadičku kterým budeš vypínat a zapínat žárovku uvnitř budíků

Napsal: pon 24.06.2013 22:20
od johnyfly1
ja som si chcel acs tiez dorobit ale upustil som od toho, je to papracka, a treba menit aj brzdove trubky acs ma tusim jednu navyse

Napsal: pon 24.06.2013 22:24
od balda88
Lucifer: v těch M budíkách by to špatně nemuselo vypadat, ale rád bych aby to nemělo jen tento "tuzérský" efekt
kdo ví co vše je k dodělání potřeba tak bych byl rád za každé info
Napsal: pon 24.06.2013 22:26
od Francis
Samotné ASC do brzd nijak nezasahuje, jen přivírá pomocnou škrtící klapku.
Vyší verze ASC+T pak nejen přivírá pmocnou klapku, ale i přibržďuje protáčející se kola.
Po koupi auta s ASC+T bylo vyřazení ASC první úpravou. Při prudším rozjezdu, např. z křižovatky, to někdy skoro zastavilo motor

Napsal: pon 24.06.2013 22:40
od balda88
Francis a nevíš co ASC obsahuje? škrtící klapka, elektrika...? nebo je víceméně řízené elektricky?
Napsal: úte 25.06.2013 00:05
od Francis
ASC obsahuje:
- jiná jednotka ABS
- přídavná škrtící klapka
- pohon škrtící klapky (držák navařen ke klobouku levého tlumiče)
- jiná hadice klapka-MAF (váha vzduchu)
- jiná elektroinstalace (navíc vodiče k ABS jednotce)
Pokud máš samosvor, dodělávání ASC pusť z hlavy. Trochu smysl by mělo ASC+T, ale tam je odlišností víc:
- jiná hydrojednotka ABS (čtyřkanálová)
- jiná jednotka ABS (čtyřkanálová)
- dvě brzdové trubky dozadu (ke každému kolu separátně)
ASC+T je velmi nedokonalá náhražka samosvoru, zlevňuje výrobu. Hardwarový samosvor stojí něco při výrobě každého kusu + vývoj, kdežto ASC+T při výrobě je za pakatel (klapka + elektromotor + snímač polohy), zbytek už v autě stejnak je kvůli ABS + software (fabrika zaplatí jen vývoj, pak už je rozkopírovává sw do jednotek

)
Napsal: úte 25.06.2013 00:18
od Thomeeno23
Tak já vám nevím kde na to chodíte, nejspíš ale obyč asc bude k ničemu protože mně asc + t několikrát vytáhlo ze sněhu kdy bez něj jsem se ani nehnul takže nevím nevím jestli by noha zvládla udržet motor v tak nízkých otáčkách aniž by to zdechlo.. a se chcípáním na křižovatkách taky nesouhlasím..už dlouhou dobu s ním jezdím a dokáže tak akorát nas*** když frajírek vedle mne to odpíchne a já v domnění že to odpíchnu taky koukám na blikající kontrolku a auto se plynule rozjíždí nebo když vídím krásnou šotolinu hezky si najedu a ono to jede furt rovně

ale nikdy mi nezdechlo
Napsal: úte 25.06.2013 00:50
od Francis
ASC+T je lepší než "drátem pod voko"

ale hardwarovému samosvoru se ani neblíží. Asi tak.
Párkrát se mi stalo, že jedno kolo bylo na dobrém podkladu a druhé na kluzkém. Při rozjezdu takřka na volnoběh a s citlivě povolovanou spojkou kolo na kluzkém "prohráblo", ASC+T ho přibrzdilo, ráz se přenesl na kolo na pevném podkladu a to tímto rázem též prohráblo. Takto střídavě cukalo jedno nebo druhé kolo a auto stálo na místě. S hardwarovým samosvorem se toto nestává. Od malička žiju na horách, vždy jsem měl zadokolky a umím zacházet s plynem i spojkou.
Thomeeno23: Nepsal jsem, že to zdechlo, ale že to
skoro zdechlo. Chce to lépe číst
Elektronika udrží i nižší otáčky než volnoběh, při zimním rozjezdu na dvojku s přitaženou ruční brzdou není problém jet s šestiválcem na 400 rpm.
Napsal: úte 25.06.2013 08:26
od Fatal Design
balda88 píše:Lucifer: v těch M budíkách by to špatně nemuselo vypadat, ale rád bych aby to nemělo jen tento "tuzérský" efekt
kdo ví co vše je k dodělání potřeba tak bych byl rád za každé info
Do evropských M budíků to stejně nedostaneš, protože místo té kontrolky je tam logo ///M ...
Napsal: úte 25.06.2013 13:30
od balda88
Fatal Design píše:balda88 píše:Lucifer: v těch M budíkách by to špatně nemuselo vypadat, ale rád bych aby to nemělo jen tento "tuzérský" efekt
kdo ví co vše je k dodělání potřeba tak bych byl rád za každé info
Do evropských M budíků to stejně nedostaneš, protože místo té kontrolky je tam logo ///M ...
mám křížené M budíky s klasickými, takže v klasických budíkách mám logo ///M a origo červené ručičky
Napsal: úte 25.06.2013 13:45
od Fatal Design
balda88 píše:mám křížené M budíky s klasickými, takže v klasických budíkách mám logo ///M a origo červené ručičky
Aha, já myslel že tam máš eMkové kvůli teplotě oleje ...