Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Chip od Kelleners nebo JB4 ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#21 Příspěvek od bmw335 »

rooc píše:Me se libila ta audi...., studenej motor a naaaaa:-)



--------------------------------------------------------------------------------

:lol: jo pěkný, hlavně jak pištěj ty turba a co to je tam vždycky za rány? Už se asi sype motor, je to u každýho videa
golf2vr6
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 22.05.2008 00:00

#22 Příspěvek od golf2vr6 »

jojo rany to sou klikovky v riti,uz ani jedno auto nejezdi vsechno odeslo,turba se rozlitly,compressory taky,uplne vsechno na hadry ty motory,tak bacha na me ;)
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#23 Příspěvek od bmw335 »

nejlepší je stejně ABC tunning :lol: Říkal mi technik na brzdě, že tam byl jeho známý a když to udělali, řekl jim, tak fajn, já jedu na brzdu :lol: A oni přiznali, že tam vůbec nic neudělali a vrátili peníze :lol:
golf2vr6
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 22.05.2008 00:00

#24 Příspěvek od golf2vr6 »

ABC znam,predelaval jsem po nich X aut,nedavno E92 320d,borec vysolil 8000kc a nic tam nebylo:)
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#25 Příspěvek od bmw335 »

golf2vr6 píše:ABC znam,predelaval jsem po nich X aut,nedavno E92 320d,borec vysolil 8000kc a nic tam nebylo:)


asi jak autochip:) místo 360hp a 480nm bylo 311 a 433, jsou to svině :mad:
golf2vr6
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 22.05.2008 00:00

#26 Příspěvek od golf2vr6 »

tam jsi byl osobne?v autochip?oni nemaji brzdu?
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#27 Příspěvek od bmw335 »

golf2vr6 píše:tam jsi byl osobne?v autochip?oni nemaji brzdu?


byl jsem osobně a taky jsem si to nechal dát do původního stavu..protože budu chipovat jinde. Brzdu mají, ale dájí se grafy vyšvidlovat a už jen to, co udělali, že nic nezvýšili, protože auto jede pořád stejně mě nasralo natolik, že nějaký reklamace u nich řešit nebudu...to si jen odplivnu a jdu k někomu serioznímu co má super reference. Mluvil jsem s jedním 335tkářem a oni mu zvedli výkon o 7hp, mně o 6 :lol:
golf2vr6
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 22.05.2008 00:00

#28 Příspěvek od golf2vr6 »

:D tak prijed na zkousku,kdyz budes spokojen,zacvaknes,kdyz ne tak nic:)

zrovna autochip jsem si myslel,ze jsou seriozni hm hm tak asi ne no...

ona brzda se da nastavit,tak aby ti ukazala treba 100ps narust,zalezi na nich,jak moc chteji omrdat zakaznika :D
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#29 Příspěvek od riki18 »

Na 335i urcite jedneho z US upravcov. JB4 je skvela vec, update softov casty, vela vychytavok ktore pouzijes. Mal som vela softov od najlepsich upravcov ale to co JB dokaze...treba skusit. Cena skvela plus s upgrade na COBB a ich ISO soft je k nezaplateniu.
Honza83
Registrovaný
Příspěvky: 296
Registrován: sob 24.01.2009 01:00
Bydliště: ČR

#30 Příspěvek od Honza83 »

můžeš se trochu rozepsat? rád bych se dozvěděl co nejvíce info od někoho kdo má zkušenosti.. od instalace po využití atd.. kdo to umí profi udělat.. díky
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#31 Příspěvek od riki18 »

Napr na:

http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=17441

si mozes o tom precitat co najviac. Ak si kupis JB4 teraz, dostanes ho s G5 boardom. Ak si kupis COBB priamo od nich, dostal som cenu okolo 800 usd tak po instalacii co je nic len plug in a stiahnes si svoj soft ktory im posles, upravia ti ho a poslu naspat. Napr velka vyhoda je pouzivanie E85 co u vas je vsade, u nas nikde. Cena uzasna a vykon o 40k viac ako na 98 benzin. Instalacia celeho JB4 je lahka a dokazes to aj sam. Mozes pouzivat 8 druhov map...ak mas otazky napis sukromnu spravu.
D_o_S
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: ned 22.02.2009 01:00

#32 Příspěvek od D_o_S »

Tyjo, to je teda otazka, na to by se dala napsat esej tak na 10 stran.

Hele, jsou 2 pristupy: more advance timing a more boost
JB4 pouziva more advance - tedy vetsi predstih. Dosahuje vyssiho vykonu pri stejnym tlaku turba, protoze tam ma vetsi predstih. Musi se ale davat bacha na kvalitu benzinu, atd (v USA dost mizerna, tady by nemel byt problem)
Cobb, ty zase maj vic boost a less timing. Kdyz si poctes, tak vsude mozne pisou lidi, jak jim odesli diverter valves potom, co nainstalovali COBB - ma to proste moc boost a malo timing.

No a pak jsou veci mezi.

JB4 bych nevolil, jelikoz je to krabicka, ktera si hraje se signalem, a podle me to nikdy nemuze bejt tak dobry, jako kdyz flashnes jednotku s presne tim, co chces.

Kellners - nic mi to nerika (resp rika, ale vazne jsem se tim nikdy nezabyval).

Muj nazor:
Je to jasne, koupil bych tohle:
http://www.noellemotors.de/335i_Bi-Turb ... c81.0.html
Jo, nebude to zadna lace, ale je to kvalitni firma, co delala Alpinu B3 GTS, taky 401hp (kdyz mrknes, tak Noelle i Alpina jsou z Buchloe). Alpina nabizi zaruku 2 roky/100 000km, takze tahle uprava by mela byt bezpecna. Kdyz mrknes na graf, je kroutak rovny a vykon stoupa vicemene linearne. To je zaklad uspechu n54.

Pripadne, pokud ne Noelle, tak mozna tohle:
http://www.evotech.de/, viz konfigurator http://www.evotech.de/entwicklung/konfi ... /index.php
Tam si vyber stage, jakej chces. Stage III asi bude dobry, ale volil bych si sam komponenty, predevsim ten airbox zni trochu divne (pokud menej celej box, jako na Alpine, tak je to dobry, ale nevim). Mel to alpina b3 lux, tady http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=322185

Jeste bych to udelal trochu jinak, nejdriv BMW powerkit (vetsi radiator + dalsi chladic na olej se hodi) a pak to noelle.

Jestli mas auto jako spotrebni vec, tak tam samozrejme dej co chces, protoze nez neco odejte, tak to asi prodas. Muzes zvazit jeste Procede (tam byl velkej problem s tim, ze tam behaly rusivy signaly, zpusobovaly boost spike a odchazely turba), taky BSR Czech PPC3 (s tou jednotkou jsou pry taky problemy, nevim).

Hele, na internetu najdes spostu info PRO a PROTI kazdyho produktu. Ja bych vsadil na kvalitu, a tudiz koupil Noelle nebo nic.

(taky zalezi trochu na mentalite lidi, resp. upravcu. Mam zkusenost, ze nemecky produktu jsou treba 3x drazsi nez US, ale je tam citit, ze je to promysleny v souvislostech, atd. Amici videj jenom cil (chceme 400 hp) a nejak toho dosahnou, ale jestli se prehrejvaj katalyzatory, etc. je moc nezajima)

EDIT: Aha, tak kdyz jsem si precetl Tvuj druhy post, tak koukam, ze to, co jsem napsal, je asi zbytecne. Diesel Technik (nevim, neznam je) mi pripada jako dalsi firma, co preprodava, jelikoz rikas, ze maj chip od Kellners, MTM a nevim co. Tomuhle bych se teda zasadne vyhnul, jelikoz jediny, co ten chlapek musi umet, je zmacknout par tlacitek na PC a je to "chiptuner" a o motoru treba vi kulovy. Stejny je to ze vsema preprodejcema, takhle prodavaj chiptuning jako rohliky na krame. Ja vidim chiptuning jako upravu na miru MEHO auta, s proverenim, ze to vsechno funguje na brzde, na silnici, na okruhu.

Od tehle preprodejcu jsem slysel uz radu blblosti, a uz bych k nim nesel (pouze pro chip na spotrebak - u ABC tuning mi delali Passat 1.9TDi, dnes najeto cca 160 000 (prodano strejdovi) bez problemu, a podruhy Xtuning delali Golfa GTI Ed. 30, po 20 000 km od chipu odesel vstrikovac).
Tyhle borci mi tvrdili, ze mapa je "samoupravujici", ze kdyz vymenim vyfuk, sani, atd. tak ze je to jedno, ze mapa se sama upravi, coz je blbost (resp. neni, ale bude tam nizsi max vykon, jelikoz mapa zajde do maxima rychleji, nez by musela).

Borci z BSR v Autosalonu na prime tvrdili, ze vyfuk nezvysi vykon. Taky blbost, mrkni na grafy 335i s vyfukem od HKS, ma to +15hp, muze se tam vyuzit rezonancniho efektu, atd.

Uz me nebavi to psat, protoze stejne koupis od preprodejce. Cena za Noelle je radove kolem 10 000 Euro.
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#33 Příspěvek od Poldav6 »

Dos: díky za názor.. Zajímavé..

Každopádně já skončím u té JB4. Líbí se mi, že auto může fungovat standardně a výkon tam je jen když je potřeba. Také se mi líbí průběh výkonu, kdy uživatelé tvrdí, že je auto víc agresivní a ne tak lineární. To mi vyhovuje. Plus ty věci okolo jak čtení a mazání chyb, boost turba na přístrojovce atd atd.

Asi to vezmu od http://juiceduptuning.co.uk/. Vyjde to o dost levněji než že států, dostal jsem se na 435 liber za jednotku, dual cone intake a poštovné :-D
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#34 Příspěvek od bmw335 »

D_o_S píše:Tyjo, to je teda otazka, na to by se dala napsat esej tak na 10 stran.

Hele, jsou 2 pristupy: more advance timing a more boost
JB4 pouziva more advance - tedy vetsi predstih. Dosahuje vyssiho vykonu pri stejnym tlaku turba, protoze tam ma vetsi predstih. Musi se ale davat bacha na kvalitu benzinu, atd (v USA dost mizerna, tady by nemel byt problem)
Cobb, ty zase maj vic boost a less timing. Kdyz si poctes, tak vsude mozne pisou lidi, jak jim odesli diverter valves potom, co nainstalovali COBB - ma to proste moc boost a malo timing.

No a pak jsou veci mezi.

JB4 bych nevolil, jelikoz je to krabicka, ktera si hraje se signalem, a podle me to nikdy nemuze bejt tak dobry, jako kdyz flashnes jednotku s presne tim, co chces.

Kellners - nic mi to nerika (resp rika, ale vazne jsem se tim nikdy nezabyval).

Muj nazor:
Je to jasne, koupil bych tohle:
http://www.noellemotors.de/335i_Bi-Turb ... c81.0.html
Jo, nebude to zadna lace, ale je to kvalitni firma, co delala Alpinu B3 GTS, taky 401hp (kdyz mrknes, tak Noelle i Alpina jsou z Buchloe). Alpina nabizi zaruku 2 roky/100 000km, takze tahle uprava by mela byt bezpecna. Kdyz mrknes na graf, je kroutak rovny a vykon stoupa vicemene linearne. To je zaklad uspechu n54.

Pripadne, pokud ne Noelle, tak mozna tohle:
http://www.evotech.de/, viz konfigurator http://www.evotech.de/entwicklung/konfi ... /index.php
Tam si vyber stage, jakej chces. Stage III asi bude dobry, ale volil bych si sam komponenty, predevsim ten airbox zni trochu divne (pokud menej celej box, jako na Alpine, tak je to dobry, ale nevim). Mel to alpina b3 lux, tady http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=322185

Jeste bych to udelal trochu jinak, nejdriv BMW powerkit (vetsi radiator + dalsi chladic na olej se hodi) a pak to noelle.

Jestli mas auto jako spotrebni vec, tak tam samozrejme dej co chces, protoze nez neco odejte, tak to asi prodas. Muzes zvazit jeste Procede (tam byl velkej problem s tim, ze tam behaly rusivy signaly, zpusobovaly boost spike a odchazely turba), taky BSR Czech PPC3 (s tou jednotkou jsou pry taky problemy, nevim).

Hele, na internetu najdes spostu info PRO a PROTI kazdyho produktu. Ja bych vsadil na kvalitu, a tudiz koupil Noelle nebo nic.

(taky zalezi trochu na mentalite lidi, resp. upravcu. Mam zkusenost, ze nemecky produktu jsou treba 3x drazsi nez US, ale je tam citit, ze je to promysleny v souvislostech, atd. Amici videj jenom cil (chceme 400 hp) a nejak toho dosahnou, ale jestli se prehrejvaj katalyzatory, etc. je moc nezajima)

EDIT: Aha, tak kdyz jsem si precetl Tvuj druhy post, tak koukam, ze to, co jsem napsal, je asi zbytecne. Diesel Technik (nevim, neznam je) mi pripada jako dalsi firma, co preprodava, jelikoz rikas, ze maj chip od Kellners, MTM a nevim co. Tomuhle bych se teda zasadne vyhnul, jelikoz jediny, co ten chlapek musi umet, je zmacknout par tlacitek na PC a je to "chiptuner" a o motoru treba vi kulovy. Stejny je to ze vsema preprodejcema, takhle prodavaj chiptuning jako rohliky na krame. Ja vidim chiptuning jako upravu na miru MEHO auta, s proverenim, ze to vsechno funguje na brzde, na silnici, na okruhu.

Od tehle preprodejcu jsem slysel uz radu blblosti, a uz bych k nim nesel (pouze pro chip na spotrebak - u ABC tuning mi delali Passat 1.9TDi, dnes najeto cca 160 000 (prodano strejdovi) bez problemu, a podruhy Xtuning delali Golfa GTI Ed. 30, po 20 000 km od chipu odesel vstrikovac).
Tyhle borci mi tvrdili, ze mapa je "samoupravujici", ze kdyz vymenim vyfuk, sani, atd. tak ze je to jedno, ze mapa se sama upravi, coz je blbost (resp. neni, ale bude tam nizsi max vykon, jelikoz mapa zajde do maxima rychleji, nez by musela).

Borci z BSR v Autosalonu na prime tvrdili, ze vyfuk nezvysi vykon. Taky blbost, mrkni na grafy 335i s vyfukem od HKS, ma to +15hp, muze se tam vyuzit rezonancniho efektu, atd.

Uz me nebavi to psat, protoze stejne koupis od preprodejce. Cena za Noelle je radove kolem 10 000 Euro.




Tak on je to Kelleners, ne Kellners a jaký předprodejce? Ptal jsem se, jak to funguje a vyčtou současný soft, který se posílá do Německa, tam se následně upraví podle najetých km a zašle zpět.
Kelleners je špička, stejně tak jako Hartge. A s tím předprodejem? To je asi jako kdybysis šel koupit rohlíky do krámu a ne přímo do pekárny.
Pro info zasílám nějaké to video od Kelleners...
Jo a abysme dávali za chip od tebe zmiňované firmy 250tis, to bysme museli být na hlavu :lol: Diesel technik má perfektní reference na fórech a dávat to do souvislosti s ABC tuning, nebo Xtunig je trochu přehnaný.


http://www.youtube.com/watch?v=q9L-s_gP3H4
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#35 Příspěvek od bmw335 »

Poldav6 píše:Dos: díky za názor.. Zajímavé..

Každopádně já skončím u té JB4. Líbí se mi, že auto může fungovat standardně a výkon tam je jen když je potřeba. Také se mi líbí průběh výkonu, kdy uživatelé tvrdí, že je auto víc agresivní a ne tak lineární. To mi vyhovuje. Plus ty věci okolo jak čtení a mazání chyb, boost turba na přístrojovce atd atd.

Asi to vezmu od http://juiceduptuning.co.uk/. Vyjde to o dost levněji než že států, dostal jsem se na 435 liber za jednotku, dual cone intake a poštovné :-D




Tak uvidíme:) Já jdu každopádně k Diesel Technik, ale vidím to až tak na únor, březen...
Já chtěl taky původně jít do JB4, ale je to jen krabička co oblbuje ECU a navíc trochu se toho bojím. Co se týká mazání chyb tak to je ti k ničemu...vymazat chybu umí každý a tím, že chybu vymažeš tak chybu neopravíš, jen to smažeš z registru. Já bych si to koupil přes http://www.burgertuning.com/jb4_pnp_BMW ... tuner.html

máš tam pak zadarmo technickou podporu přímo od výrobce a reaguje okamžitě..
U JB4 mi nesedí to zprovoznění, že musíš údajně 3x na trojku dát plný kotel a pak se to přizpůsobí..

Můžeme pak dát sraz a dát sprint a uvidíme, jestli je lepší JB4 nebo Kelleners:) Já mám na výběr 2 mapy obě za stejné peníze 350hp 470Nm snížení spotřeby nebo 380hp a 500Nm. Jako velké plus od Diesel Technik beru to, že zvýšený výkon si můžeš ověřit na nezívislé brzdě a v případě rozdílu vrátí peníze včetně měření.
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#36 Příspěvek od Poldav6 »

Bmw335: ty kráso, ta 1m jede neskutečně. Koukám... A těší mě, že zvuk motoru má stejně tupý jako já :-)

Zjistím, jak je to s podporou té jb4 v případě pořízení v Británii, třeba to bude stejné jako z US. Myslím že jsou oficiální prodejci těch dílů pro Evropu.

Tím mazáním chyb jsem myslel to, že nemám dva katy a kvůli tomu se časem rozsvěcí kontrolka motoru. Jb4 umí ukládat log z jízdy, Terry (výrobce) se zdá, že poskytuje podporu 24h denně.. To zkrátka vypadá dobře. A vypnout turba na sněhu, nebo dát přítelkyni auto s omezovačem otáček třeba na 3000, taky není od věci :-)

Potom se srovnání nebráním :-) Už dřív jsem psal, že bychom se 335kaři mohli sejít..
D_o_S
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: ned 22.02.2009 01:00

#37 Příspěvek od D_o_S »

bmw335 píše:
Tak on je to Kelleners, ne Kellners a jaký předprodejce? Ptal jsem se, jak to funguje a vyčtou současný soft, který se posílá do Německa, tam se následně upraví podle najetých km a zašle zpět.
Kelleners je špička, stejně tak jako Hartge. A s tím předprodejem? To je asi jako kdybysis šel koupit rohlíky do krámu a ne přímo do pekárny.
Pro info zasílám nějaké to video od Kelleners...
Jo a abysme dávali za chip od tebe zmiňované firmy 250tis, to bysme museli být na hlavu :lol: Diesel technik má perfektní reference na fórech a dávat to do souvislosti s ABC tuning, nebo Xtunig je trochu přehnaný.


http://www.youtube.com/watch?v=q9L-s_gP3H4


Hele, ja jenom vim, ze o tom nic nevim, proto se do niceho takovyho se svym autem nepoustim (setrim na to Noelle, ktery navic naladi presne na hardware co tam mas na stolici, tedy downpipe, vyfuk, daj tam Mahle pisty a tak).

Postup, jak pises Ty, jsem uz nekolikrat slysel. Od jedny skupiny lidi jsem slysel, ze je to takhle v pohode, ze nepotrebujes brzdou stolici, abys to nastavil, ze vsechno vypoctes z grafu. Od druhy skupiny lidi jsem zas slysel, ze takhle z grafu je to naprd.

Kdyz si prectes AlpinaB3Lux recenzi, tak mel ten evotech a pak poslal ridici jednotku do GIAC. Tady je otazka, co se delo - jesli ji GIAC preprogramovali na PC, nebo jestli ji soupli do auta, nastavili na stolici a pak poslali zpet. Kazdopadne IIRC mu to u Evotechu programovali 2 hodky, auto bylo na stolici a testovali a testovali... pak se s tim byl projet, sedel vedle nej technik, meril teploty, predstih, knock, atd.

Jak jsem uz rekl, mne tohle "chipovani" stylem "Ctrl+C a Ctrl+V" prijde blby, protoze to neni primo na konkretni auto, ale je to jakysi univerzal. V nejakejch 99% to bude fajn.

Shrnul bych to asi takhle: kdyz za nekym prijdu, a reknu, ze chci nachipovat auto, tak predpokladam, ze se zepta "A co presne chcete nachipovat? Jakej chcete prubeh vykonu? Co spotreba a emise?" ale hlavne "Kolik mate najeto a jaky mate upravy?". A kdyz mi nekdo bude tvrdit, ze i kdyz tam mam sani, vyfuk, svody, mezichladic, atd., ze je to jedno, ze ta jejich mapa je univerzalni a ze se prizpusobi, tak bezim jinam.


Jo, a posledni vec (treba to bude nekoho zajimat), je pravda, ze chip je vyrobcem "nedetekovatelny" co se tyce dat v ridici jednotce, resp. pokud se to pred servisem prehraje zpatky. Pokud si vas na koberecek ale pozve BMW (resp. pokud se s nima budou resit napr. zaruka na turba, ktera se s nima vzdy resi, nemuze to udelat dealer hned), tak monitoruji par parametru, jako zrychleni, pretizeni, atd. a z toho je jasne, ze auto bylo nachipovano. Nevim o NIKOM, kdo by tohle byl schopen vymazat.

Jo, a jeste jedna vec, tak jsem mrkl na ten Kellers sport:
Nevypada to spatne ALE!!! neni to to, o cem Ty mluvis!!!
Kellners sport bude asi solidni upravce a je to v podstate to samy co Hartge, asi za podobny ceny. Hartge je fajn upravce, maj podporu od BMW (takovou tajnou).

To co pises Ty, tam ale nikde neni - ze by meli dve mapy, atd. To, co nabizeji oni, je krabicka, stejna, jako ma Hartge (kdo pro ne dela nevim). Maji tam JEDNU mapu, a to v tvym/nasem pripade na 367hp, 392 je na x40i, coz predpoklada jiny chlazeni, atd. A jo, pisou tam, ze Ti flashnou i ECU, pokud chces, ale u NICH!, teda ze jim ridici jednotku musis poslat.

Cena za Hartge upravu je cca 2200 Eur, a predpokladam, ze Kellners nebude moc odlisne, teda 50 000 Kc, ne nejakejch cca 20, kolik jsi psal. (V zadnem pripade toto neni namireno proti TOBE, ale proti kterekoliv osobe, ktera Ti tvrdi, ze Ti da kellners sport a ze tam jsou dve mapy a ze je to bomba atd.)

Tohle uz vzbuzuje ve me vazne pochybnosti o Diesel Techniku, ale budiz.

Ja koncim, cus.
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#38 Příspěvek od riki18 »

Pridam jeden fakt, mam performance power kit s pridavnym olejovym chladicom a softom, deklarovanych 326k a 450Nm, na brzde 99% spravny udaj. Po instalacii K&N, downpipes a performance vyfuku, vacsi IC, na rovnakom softe 339k 450Nm. Ak by niekto chcel light zvysenie, moze ist tymto smerom.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od MattyX Moderátor »

riki18 píše:Pridam jeden fakt, mam performance power kit s pridavnym olejovym chladicom a softom, deklarovanych 326k a 450Nm, na brzde 99% spravny udaj. Po instalacii K&N, downpipes a performance vyfuku, vacsi IC, na rovnakom softe 339k 450Nm. Ak by niekto chcel light zvysenie, moze ist tymto smerom.


takže ty jsi do toho narval určitý love, výkon se Ti zvedl o 13Ps , a krouťák zůstal bezezmen a jako to je správně ?!

já se teda spíš zaobírám atmosferickým plněním na starejch pekáčích , ale teda todle navýšení výkonu dosáhnu za daleko menší peníze... podstatnej rozdíl je totiž opravdu v jednotce. Pokud Ti někdo udělá jednotku na to co tam máš tak se dostaneš k sakra jiným číslům ;)

To je to co tu popisuje D_o_S ... Chip je až poslední věc kterou se doladí hardware. Můžeme tu spekulovat který chip bude lepší, sám jezdím na chipu kterej je odladěnej na trochu jiným motoru, nefunguje to špatně, ale pořád vím že se tam můžu posunout jinam ;) Ta sama uprava jednotky bude na každým motoru v určité míře fungovat jinak. Ve svým konečným důsledku předpokládá že všechny motory před úpravou jsou ve stejným stavu..ale to nejsou, natož už po zásahu kutila ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
D_o_S
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: ned 22.02.2009 01:00

#40 Příspěvek od D_o_S »

Poldav6 píše:Bmw335: ty kráso, ta 1m jede neskutečně. Koukám... A těší mě, že zvuk motoru má stejně tupý jako já :-)

Zjistím, jak je to s podporou té jb4 v případě pořízení v Británii, třeba to bude stejné jako z US. Myslím že jsou oficiální prodejci těch dílů pro Evropu.

Tím mazáním chyb jsem myslel to, že nemám dva katy a kvůli tomu se časem rozsvěcí kontrolka motoru. Jb4 umí ukládat log z jízdy, Terry (výrobce) se zdá, že poskytuje podporu 24h denně.. To zkrátka vypadá dobře. A vypnout turba na sněhu, nebo dát přítelkyni auto s omezovačem otáček třeba na 3000, taky není od věci :-)

Potom se srovnání nebráním :-) Už dřív jsem psal, že bychom se 335kaři mohli sejít..


Ahoj,

jenom ohledne tech katu - predpokladam, ze mas vyndany ty dva bliz ke koncovkam? Ne ty na downpipe, ale na vyfuku...

Pokud mas vyndano na vyfuku, tak by nemelo hazet kod nikdy, protoze tam neni cidlo?
Odpovědět