Stránka 2 z 2

Napsal: pon 05.11.2012 16:13
od Jonki
takže dneska sem byl vyzkoušet nový volnoběžný ventil, problém přetrval, takže ventilem to nebylo, pořád to po nastartování klesne pod 500 zatřepalo se a vyrovnalo na 750, pak sem jel na vrakoviště vyměnil sem váhu vzduchu problém se nevyřešil, pak se odpojil konektor k váze vzduchu a motor startoval tak jak měl (nekleslo to pod 500) takto sem to vyzkoušel ještě asi 5x a startování vpohodě ale jakmile sem znovu zapojil konektor váhy vzduchu tak zase nastal ten problém... Nevíte někdo čím to může být že když se odpojí konektor váhy vzduchu motor nastartuje tak jak má. :?: :?: :?: prosím o rady..

Napsal: úte 06.11.2012 07:29
od Jonki
ráno sem to zkusil nastartovat s odpojeným konektorem k váze vzduchu když byl motor studený a otáčky vyletěly ke 2000 a pak motor pokaždé zhasnul...Ale když je motor zahřátý a odpojím konektor k váze vzduchu tak motor nastartuje tak jak má vyletí nad 1200 a klesne k 750, žádný propad otáček tam není.. Fakt nikdo neví co by to mohlo dělat? :?: :?: :( :?

Napsal: úte 06.11.2012 08:41
od Lucifer
Kabeláž ?

Napsal: úte 06.11.2012 10:17
od Jonki
které kabely más na mysli? zapalovaci kabely jsem měnil :-\

Napsal: stř 07.11.2012 17:46
od Lucifer
No kabeláž mezi váhou vzduchu a jednotkou

Napsal: stř 07.11.2012 22:49
od Jonki
no tak to jsem neměnil... může to být tím?