Stránka 2 z 3

Napsal: ned 02.09.2012 11:06
od norespect
parada takze mam stredni obal :D

a pasuji mezi sebou tedy vlozky? :)

Napsal: ned 02.09.2012 11:12
od EdyBoyS
No jsem zvědavej na výkon s motorem M52B28 + sání z M50, nerez svodama SCHMIEDMANN a k tomu ten difec s poměrem 3,46...
Přes zimu se do toho pustím, tak se pak podělím o nějaké info a zážitky.

zatím sháním ten diferák z E34 520i, tak doufám, že tu bude něco za rozumný peníz

Napsal: ned 02.09.2012 20:13
od noname
Hlavně nesmíš zapomenout nato, že aby to fungovalo, nestačí ti jen svody a sání, musíš udělat celý vyfuk...

Napsal: pon 03.09.2012 20:10
od norespect
chlapy .. poprosim teda este jednou ..
narvu svornou vlozku z e34 stredni obal)
do stredniho obalu e36 ?
dekuji Vám

nemuzu nejak sehnat speru a mam moznost pouze e34 - a preskladat to neni pro me problem jen potrebuju vedet zdali je to zamenne..

Napsal: pon 03.09.2012 20:44
od noname
čéče vypadají podobně, myslím, že by to mělo jít, jediný rozdíl je myslím ve snímači rychlosti, e 34 ji bere z kola ? e36 z difu, je to taková placatá vrtule na vložce, nebo se mi to plantá s e39, ta bere rychlost z kola určitě. nezkoušel jsem je zaměnit, ale na 99% si myslím že jsou zaměnitelné. Ale o5 ti vznikne malý problém s ložisky, kde na vložce budou válečky z e34 a na difu Z e36 budou jinak vyběhaná lůžka, což by mohlo hučet...

Napsal: pon 03.09.2012 21:11
od norespect
dekuju za nazor.. kdyz nesezenu primo e36 vemu tu e 34 a musim este sehnat obal na e36 pac mam malej diff :(

loziska budu menit s tim se pocita.

Napsal: pon 03.09.2012 21:40
od noname
a ješte nezapomeň na poloosy...

Napsal: úte 04.09.2012 17:18
od norespect
jojo :)

Napsal: úte 04.09.2012 17:31
od norespect
no ale podle etky cisla tech vlozek sou jiny:/

Napsal: úte 04.09.2012 17:46
od noname
to neznamená, že nemůžou pasovat....

Napsal: úte 04.09.2012 19:52
od norespect
to je ovsem taktez pravda..
protoze pokud dobre ctu tak tady kolega bude davat stalej prevod z e34 na e36 tak by to pasovat melo .. pocitam ze loziska budou jiny,,

Napsal: stř 05.09.2012 12:46
od Morte
podle mě je závodění po rovině obecně nesmysl...
navíc je na to e36 moc těžká...zajímavě jede až s 3.0 a víc...

s turbokamnama (RS/neRS, čip/dejl) se nejradši potkávám na okreskách na vysočině... :twisted:

Napsal: stř 05.09.2012 15:03
od EdyBoyS
Morte píše:podle mě je závodění po rovině obecně nesmysl...
navíc je na to e36 moc těžká...zajímavě jede až s 3.0 a víc...

s turbokamnama (RS/neRS, čip/dejl) se nejradši potkávám na okreskách na vysočině... :twisted:
A co když někdo nemá prachy na M3??
Znám plno lidí, co má upravenou 2,8 a jede to stejně, mnohkdy i líp jak série E36 M3 :)

ten diferák dělá hodně... mám 323i se sáním z M50 + svor 3,15 a na sprint 400m jsem s 328i uplně nastejno, maximálně mi ujede třeba o půl kapoty... 323i sériovou a 325i sériovou vyprášim jak nic... Takže podle mě pokud tam dám motor 2,8 se sáním z M50 a k tomu laděny nerezovy svody dělaný přímo na ten motor a ještě diff s poměrem 3,46 tak vypráším i E46 330i...

Napsal: čtv 06.09.2012 19:38
od Morte
EdyBoyS píše:Znám plno lidí, co má upravenou 2,8 a jede to stejně, mnohkdy i líp jak série E36 M3 :)
tak s tímhle nesouhlasím, M3 je podle mě trochu jinde...
EdyBoyS píše:...tak vypráším i E46 330i...
Jo, to možná jo, diferenciálem uděláš strašně moc, pak jde taky vyházet všechno zbytečný z interiéru, nahodit laminát/karbon...

Ale ve finále Ti na semaforu vždycky natrhne prdel Twingo s F7P pod kapotou... :lol:
Prostě si myslím, že na závodění rovně není e36 úplně nej volba...

Napsal: sob 08.09.2012 22:41
od Mirda328
Morte píše:
EdyBoyS píše:Znám plno lidí, co má upravenou 2,8 a jede to stejně, mnohkdy i líp jak série E36 M3 :)
tak s tímhle nesouhlasím, M3 je podle mě trochu jinde...
EdyBoyS píše:...tak vypráším i E46 330i...
Jo, to možná jo, diferenciálem uděláš strašně moc, pak jde taky vyházet všechno zbytečný z interiéru, nahodit laminát/karbon...

Ale ve finále Ti na semaforu vždycky natrhne prdel Twingo s F7P pod kapotou... :lol:
Prostě si myslím, že na závodění rovně není e36 úplně nej volba...
kdyz ji mam nafouklou tak jo :))) :twisted: jinak ne , s upravenou atmoskou jsem sotva stacil US M3 pokud neresi, vacky, ventily, pisty, kliku ,ojnice, setrvak, vyfuk, sani, program, vahu atd..... pak i atmo

Napsal: ned 09.09.2012 10:04
od Teddy
Vždycky najdeš auto, který tě na rovince vyklepne! O tom to neni.
Nechte ho tunit. Dělá to pro svojí radost. Když nedokážete poradit tak mu to alespoň nerozmlouvejte.
Naprosto chápu, že nepotřebuje mít maximálku 250, ale že mu stačí 200. Změnou poměru v difu mu to půjde parádně za plynem!!!!
Tohle mam vyzkoušený z motorek a ze čtyřkolek. Stačí jeden zub a jede to pořád po zadním. Bohužel se sníží maximálka, což u bmw není zase tak velkej problém. :-)

Napsal: ned 09.09.2012 11:08
od EdyBoyS
Teddy píše:Vždycky najdeš auto, který tě na rovince vyklepne! O tom to neni.
Nechte ho tunit. Dělá to pro svojí radost. Když nedokážete poradit tak mu to alespoň nerozmlouvejte.
Naprosto chápu, že nepotřebuje mít maximálku 250, ale že mu stačí 200. Změnou poměru v difu mu to půjde parádně za plynem!!!!
Tohle mam vyzkoušený z motorek a ze čtyřkolek. Stačí jeden zub a jede to pořád po zadním. Bohužel se sníží maximálka, což u bmw není zase tak velkej problém. :-)
No sláva, konečně někdo kdo mě chápe...
Jako až mi bude 40 nebo až budu mít rodinu, barák, manželku, děcka atd, tak nebudu řešit takovy zbytečny úpravy, ale jelikož je mi 23 a mám radost z každé jízdy ve svym kupé, tak mám radost i z následných úprav...
Dřív jsem jezdíval motokros, takže vím, o čem mluvíš :)
Měl jsem Hondu CR 250 2T a ta šla opravdu hodně za plynem :D něco takového chci i s mým kupé, protože rychlost mě opravdu moc neláká... Rychle totiž umí jet každej :lol:
Chci auto ktery bude mit brutální zrychlení a se kterym se bude dat jezdit nádherně smykem, tak uvidíme, jak to nakonec dopadne.

Každopádně kámoš zkoušel Isovej diferák s použitím celé zadní nápravy z IS na 325i a měl tedy to, co bych rád - motor 2,5 a poměr difu 3,45... mělo to prej brutálně krátky kvalty, ale takovej zátah co to mělo na trojku, mám já max na jedničku :D

Napsal: ned 09.09.2012 12:53
od noname
dif s poměrem 3,45 bych sehnal, (známý) pakliže by jsi měl zájem, poskládal bych ti to...

Napsal: ned 09.09.2012 14:39
od Morte
EdyBoyS píše:Rychle totiž umí jet každej :lol:

kéž by...

nechtěl jsem nikomu nic rozmlouvat, jenom říkám, že na tenhle druh závodění je e36 špatný auto...

každopádně jak už jsem psal- odlehči to...vyhaž co jde, 100 kilo dolů udělá zázraky...
pokud chceš aby líp lítala ručička otáčkoměru tak se dá ještě odlehčit spojka...ta dvouhmota není nejlehčí...

Napsal: ned 09.09.2012 19:45
od EdyBoyS
noname píše:dif s poměrem 3,45 bych sehnal, (známý) pakliže by jsi měl zájem, poskládal bych ti to...
Tak pokud to půjde přeskládat do toho mýho diffu, tak bych do toho šel... kolik za něj chceš?