Stránka 2 z 5
Napsal: čtv 16.08.2012 19:12
od jarda
Vždyť to tu už Fx psal - musí to mít hardware/physical address.
Napsal: čtv 16.08.2012 20:23
od Fx
Pokud je v diagnostické zásuvce v autě obsazen pin č. 15, tak je potřeba ADS interface. Pokud ne, tak ADS interface být nemusí.
Pokud máš OBD interface, tak by na autě s neobsazeným pinem 15 v diag. zásuvce měl fungovat. Konkrétní zkušenost s OBD interface mám následující:
Carsoft 6.5 funkční přes USB-serial FTDI převodník
BMW Scanner 1.3.6 funkční přes USB-serial FTDI převodník
BMW Scanner 1.4.0 funkční
V ostatních případech používám GT1 nebo INPA. Někdo si možná klepe na čelo, proč tolik kabelů, ale například při zkoumání potíží s imobilizérem je Scanner 1.4.0 nedocenitelný a kam se na něj ostatní hrabou. Každý má v něčem nějakou výhodu. Pravdou ale je, že Carsoft a Scanner 1.3.6 už prakticky nepoužívám, to byly tak nějak začátky před několika lety.
Napsal: čtv 16.08.2012 20:56
od fabledwarrior
A tyhle rozdíly se dělaly podle roku výroby nebo to je podle výbavy?
Napsal: čtv 16.08.2012 21:06
od Fx
V tom se zdroje rozcházejí (některé mluví o OBD1 od roku 96, ale já mám zkušenost jinou), nejlepší je asi fakt orientovat se podle toho pinu 15. Aktuálně mám v práci 3x E36:
5/94 ADS
1/96 OBD1
3/98 OBD1
Ale i 12/94 320i cabrio byla OBD1.
Napsal: čtv 16.08.2012 21:41
od fabledwarrior
No já mám staříčka z 5/93 takže to tipuju na tu ADS nom zítra se na to kouknu.
Jinak on je rozdíl ve vzhledu těch zásuvek? Nebo je to fakt jen ten pin?
Napsal: čtv 16.08.2012 21:44
od Fx
Jen ten pin, vzhled zásuvky / konektor je pořád stejný.
Napsal: čtv 16.08.2012 21:57
od fabledwarrior
ok, diky moc=)
Napsal: čtv 16.08.2012 22:13
od Paty
Zdravím, potřebuju se na někoho obrátit kdo má diagnostiku a dokázal by srovnat km co jsou na řídící jednotce s km co jsou na budikách, musel jsem kvůli funkci koupit jiný a ty km co tam jsou, nejsou moc pohledný
Dokázal by to tady někdo?
Napsal: pát 17.08.2012 07:52
od johnyfly1
u e36 su kilometre ulozene len v budikoch na 2ch pamatiach(niekedy na jednej)....takze nic nemusis srovnavat
ked svieti bodka znamena to ze kilometre vnutornej pamate na budikoch nesedia s kilometrami ktore su vo vonkajsej pamati...da sa to synchronizovat cez skryte menu budikov(nieje na vsetkych budikoch), pozor pri synchronizacii sa kilometre prepisu vzdy vacsimi kilometrami!!
v pamatiach sa tak tiez nachadza zcs kod ktory udava vybavu auta
btw kilometre ti nikto z diagnostikou nestoci...existuje taka cinska vecicka ktora to dokaze aj cez diag zasuvku ale funguje to asi na 1 z 10tich aut...mal by to dokazat este jeden pristroj ale ten stoji celkom pekne peniaze...dalsi sposob je naprogramovat cez programator kazdu pamat zvlast

Napsal: pát 17.08.2012 08:28
od fabledwarrior
Hele a když jsme u toho, jak se to stáčí u BMW ty kilometry?:D Já mám totiž na svým najeto údajně 182k a koupil jsem při 178k. Jako to auto je ve stavu že tomu fakt nevěřím, jenže v TP je zapsanej jeden člověk a ještě to je zrovna máma toho, od koho jsem to koupil a údajně to auto 5 let stálo a hnilo na zahradě a pochybuju, že by se zrovna tenhle člověk namáhal stáčet kilometry, když to auto chtěl poslat do šrotu (mělo zaplacenou EKO).
Napsal: pát 17.08.2012 08:37
od johnyfly1
myslis u e36? no ved hore som to napisal ze su na to interfejsi ale nemusi to fungovat najistejsie co funguje je vybrat pamate a vlozit ich do programatora a upravit obsah pamati

Napsal: pát 17.08.2012 09:55
od Paty
mám dojem že tady někdo byl kdo to dělá, ale už si nevybavím kdo.
Potřebuju prostě stočit km.
Napsal: pát 17.08.2012 10:12
od johnyfly1
hej napriklad aj ja

..ale nerobim to aby auto vyzeralo "mladsie" ale len pri vymene budikov...
som sa trosku hral

Napsal: pát 17.08.2012 10:59
od fabledwarrior
Tak a ještě z jiného soudku, dneska jsem si měnil řárovičky v podsvícení přístrojovky, protože nesvítily a udělal jsem strašnou blbost..=/ ..připojil jsem palubovku pod zaplým klíčkem a rozblikal se mi Air Bag=/ a teď furt svítí.=/ Kamarád zkoušel napíchnout diagnostiku Delphi ale bohužel s ní auto nekomunikovalo=/ Tak bych se chtěl zeptat, jestli tohle vyřeší diagnostika nebo stačí odpojit baterku nebo tak?
Napsal: pát 17.08.2012 11:02
od Fx
Diagnostika...
Napsal: pát 17.08.2012 11:06
od fabledwarrior
OK a jak je to teď bagem? Funguje nebo ne?
Napsal: pát 17.08.2012 11:09
od Fx
Je tam načtená chyba, ale impuls pro vystřelení by případně "měl" odejít. Jestli do bagu dojde nebo ne je věc druhá.
Napsal: pát 17.08.2012 11:10
od fabledwarrior
Tak to je velmi "milé" zjištění.

Napsal: pát 17.08.2012 11:18
od Fx
Co bys chtěl.. Jednotka si načte chybu (např. když sundaváš volant, zjistí rozpojený okruh) a drží ji do doby, než se načte, abys věděl, kde chyba je, a pak případně smaže. To, že zvolíš nevhodný postup při sundavání volantu s bagem (buď neotáčet klíčem, nebo odpojit baterku), je už tak nějak jiná káva.
Napsal: pát 17.08.2012 11:18
od fabledwarrior
FX prosímtě, ještě jsem se chtěl zeptat na tu diag. Delphi ona vypadal asi jako nějaká univerzální, ale v softu moje auto měla a hlásila, že auto nekomunikuje, myslíš, že to bylo tím, že to je jen univerzálka nebo mám někde problém?