Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: pon 06.08.2012 11:18
				od Madthomas
				Nejdriv zjisti co ti vlastne mizi. Dolej olej, dolej vodu (a odvzdusni), vynuluj denni pocitadlo km a po nejake dobe to odecti. Jinak tu bylo uz hodne veci receno - u oleje bych zacal hadicema a separatorem atd. 0.5l na 8000km je ale pohoda a me to pred vymenou separatoru zralo vic (po ni uz nic)
			 
			
					
				
				Napsal: pon 06.08.2012 11:33
				od aigo
				nebo mozna je v haji lambda ... tim padem bohatsi smes a tim padem to nepali vsechno a smrdi... a ten kour je prej u tehle motoru bez katu normalni tak nevim... ale az bude ted v tydnu cas zkusim ten separator a ty hadice
			 
			
					
				
				Napsal: pon 06.08.2012 13:11
				od raging
				aigo píše:to prave ze ne... jen olej cca O.5l na 8000km...
   
 To přidej. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 06.08.2012 13:35
				od aigo
				mozna vic no jenze to je spis netesnosti motoru....
			 
			
					
				
				Napsal: pon 06.08.2012 16:43
				od raging
				Možnou příčínou kouřivosti motoru,jak už tu někdo psal, bývají špatná gufera na ventilech,to by ale žralo olej pořádně a kouř namodralý.  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 06.08.2012 21:02
				od aigo
				jenze olej z vyfuku nejde daval sem ruku za vejfuk a jen jakoby para... tak to vypada spis na vodu..
			 
			
					
				
				Napsal: pon 06.08.2012 22:09
				od raging
				Jestli ti jde u teplého motoru z výfuku pára,pak je jasné,že se do spalovacího prostoru dostává chladicí kapalina,takže propálené těsnění pod hlavou,v horším případě prasklá hlava  

 Mrkni se na víčko,nebo na měrku oleje,jestli tam je emulze.
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 07.08.2012 11:02
				od aigo
				to sem koukal ale vypada ze nejde... je tam jen trosku karbonu... ale emulze by byla takova bila pokud si to dobre pamatuju, coz tam po tom neni ani znamka...