Stránka 2 z 2
Napsal: stř 20.06.2012 16:08
od Beaver
wiky69 píše:Beaver píše:Naštěstí i tak dělají lepší auta než Němci

tak to bylo dost neklubové...
Nastesti nejsem v klubu, jen tu resim technicke problemy, takze neboj, neposkvrnil jsem rady sklanich vyznavacu bramborovych vozidel
paca píše:Beaver píše:To možná platilo tak před 40ti rokama

BTW, musíme prubnout tu diagnostiku

jsi měl zůstat u japonců a nekupovat ten vrak co máš

Ani nevis jak toho ted lituju kdyz mi v techto krasnych letnich dnech fuci teply vzduch z topeni nastaveneho na "studeny" do obliceje

Napsal: stř 20.06.2012 20:09
od Honza325
Ani nevis jak toho ted lituju kdyz mi v techto krasnych letnich dnech fuci teply vzduch z topeni nastaveneho na "studeny" do obliceje

[/quote]
Tak teď jsi zabil..
.... Naštěstí i tato věc, méně znalým často navždy nepochopena má ve starších BMW svůj význam

(i když podle mě taky nesmyslnej..)
Napsal: stř 20.06.2012 20:35
od Beaver
Jako vyrábět teplouše ?

Ale asi by to vysvětlovalo, proč někteří lidi jezdí s BMW jak prase - protože se tam jako prase potí a snaží se držet plyn na zemi, aby už z toho pekelnýho auta konečně mohli vystoupit a dát si ledovový pití

Každopádně dneska katastrofa i v Toyotě, ani vyndaný oba střešní panely nemají šanci přebít to tragický dusno a jelikož předchozí majitel šikovně rozbil chladič klimy tak jsem odkázaný jen na větrání... A dost bylo offtopicu

Napsal: čtv 21.06.2012 13:45
od fabledwarrior
paca píše:Beaver píše:To možná platilo tak před 40ti rokama

BTW, musíme prubnout tu diagnostiku

jsi měl zůstat u japonců a nekupovat ten vrak co máš

Tak poslední OT:D
já bych do Beavera nešil, že má vrak:D Kdyby jste viděli moje auto, tak se počůráte smíchy:D Tomu říkám vrak:D
Napsal: čtv 21.06.2012 22:16
od Kuba318ie30er
jen se vetřu:
Beaver píše:MattyX píše:mozna tak jen u fiatu punto 1.0 se motor nepotka po pretrzeni rozvodaku
ale například spousta starších Coroll má motory 4A-FE nebo 4E-FE a nepotkají se. Takže tu nešiř bludy

jak je to u coroly 1,3 2E-E
Napsal: čtv 21.06.2012 22:48
od Beaver
To už je celkem postarší motor, nejsem si u něho úplně jistej, ale Toyoty obecně (hlavně starší) mají nepotkávací motory. Láme se to víc spíš u novějších motorů (např. Supra čtvrté generace má motor 2JZ-GE nebo -GTE a ten se nepotká, ale jeho modernizovaná nonturbo verze s VVTi v Lexusech IS300 už se potká). Není to samozřejmě tak, že nemusíš měnit rozvoďák, ale zpravidla když už se přetrhne tak z toho člověk vyvázne u Toyoty většinou velmi levně

Napsal: pát 22.06.2012 08:19
od Maverik46
Miluju ty chytráky, co říkají japonec na konec. Měli jste nějakého? To že to říkával váš táta, neznamená, že je to pravda. Už jste dospělí, chce to mít svůj názor
Napsal: pát 22.06.2012 08:40
od JaraX
určitě bych si vzal radši japonce než koncern. ale BMW je BMW

Napsal: pát 22.06.2012 17:06
od Kuba318ie30er
Maverik46 píše:Miluju ty chytráky, co říkají japonec na konec. Měli jste nějakého? To že to říkával váš táta, neznamená, že je to pravda. Už jste dospělí, chce to mít svůj názor
já mám 6let dvě corolly z roku 89 a 91 a v práci aurise a corollu verso, takže asi vim o čem to je
Napsal: stř 27.06.2012 19:41
od riderfery
po potkani ventilu pistem jsem to dnes uspesne nastartoval a motor bezi
