Stránka 2 z 2

Napsal: pon 28.05.2012 23:03
od mike-ee
minimálně bych snížil rozsah KM mezi servisy a asi bych to auto ještě nechal předtím prohlídnout v jakém stavu jsou nejdůležitější komponenty. Veškeré komponenty jsou svým způsobem předimenzované, ale nic nemá věčnou životnost. Pokud by nebyly shledány žádné větší rizika asi bych to nachipoval . Otázkou zůstává jakým způsobem. Mně osobně přijde nejlepší metoda brzda+ opravdu osoba ve svém oboru co podle konkrétního vozu udělá konkrétní úpravu. Z druhé strany třeba taková firma BSR která udělala univerzální chip a má to ověřené na těch autech, věnuje tomu obrovskou pozornost, tak nabízí taky nějakých 195hp a navíc si to kdykoliv můžeš doma přehodit zpět. Mně to docela vrtá hlavou, jezdím 130kW verzi a taky si říkám že nějaký koník pod kapotou by se neztratil, otázkou zůstává jestli třeba takové firmě věřit či nikoliv a zaplatit 50tis za 15kW od BMW se mi nechce.... a ikdyž mám teď polovinu KM, tak uvažuji jestli ano či nikoliv, představa 165kW ve 2.0d nezní špatně, ale co další náklady...

Za mně pokud na to auto má kondici, asi bych to zkusil, otázkou zůstává jakým způsobem.

Napsal: pon 28.05.2012 23:17
od Beaver
Větší kola jdou dnes zapsat do TP i bez toho, aby je doporučil výrobce. Mimo to pro výrobce je spíš pozitivní když si pokurvíš dřív tlumiče, silentbloky a ložiska, protože prodej originálních ND je možná větší byznys než prodej nových aut :wink: Jo a samotnej pičtuning je taky dobrej byznys - většina úpravců naleje do jednotky nějakou mapu aniž by pořádně věděli, co přesně a jak ta mapa modifikuje, zkontrolujou, jestli auto neháže chyby a pak zinkasují slušnej balík de facto za nic. Lepší to aspoň poladí tak, aby auto (moc) nehulilo a nafta nehořela na pístu. Pár nejlepších změří výkon před úpravou a po ní na brzdě, ale i ta brzda jde "ochcat" a může ukázat optimističtější hodnoty než je skutečnost, na chybu měření nehledě. Že na to sériové díly nejsou moc připravené jsem už říkal taky.

Napsal: úte 29.05.2012 07:48
od DKx
mike-ee píše:firma BSR která udělala univerzální chip a má to ověřené na těch autech, věnuje tomu obrovskou pozornost, tak nabízí taky nějakých 195hp a navíc si to kdykoliv můžeš doma přehodit zpět.


BSR, no píšou o tom hezky, ale 23 tisíc?

Zaujal mě DTUK CRD-T, trapný "power box", ale dost oblíbený a chválený, má i navíc kontrolu tlaku turba. Navíc má možnost uživatelského nastavení, charakteristiky a úrovně výkonu. Stojí však jak kvalitní ECU tuning.

Napsal: stř 30.05.2012 21:47
od Huska
Kola co tam má jsou normálně na e90 schválená tak proč je nedat 8) . Já mám na 320d e46 255/35/18 a lehoučký kola a proti zimním 16" jsem rozdíl nepoznal.
Jinak 200tis km nemá na čipování žádný vliv .. jedná se o celkový stav auta = motor, spojka s převodovkou atd .. pokud máš v pořádku tak se nemusíš bát. Nevím jakou máš verzi ale pokud s filtrem pevných částic tak čipuj s rozumem. Větší výkony už s sebou nesou negativní projevy kouřivost atd.

PS: nejlepší chip 320d je 3,0d :twisted:

Napsal: čtv 31.05.2012 19:24
od zlatas
a nejlepší chip 3.0D je 335D :lol:

Napsal: čtv 31.05.2012 20:28
od Tompo
zlatas píše:a nejlepší chip 3.0D je 335D :lol:


Když nejhorší na tom je, že chvíli pojezdíš s 320D, za chvíli je Ti to málo, tak načipuješ. Pak stejně zjistíš, že chceš víc a koupíš v lepším případě 335D:-)

Napsal: pát 01.06.2012 13:18
od bmwfan18
Tompo píše:
zlatas píše:a nejlepší chip 3.0D je 335D :lol:


Když nejhorší na tom je, že chvíli pojezdíš s 320D, za chvíli je Ti to málo, tak načipuješ. Pak stejně zjistíš, že chceš víc a koupíš v lepším případě 335D:-)


O duvod vic proc kupovat sestivalce rovnou :-)

Napsal: pát 01.06.2012 14:06
od DKx
Však jasné, lepší než investovat do 2.0d bych si měl raději koupit M3, chci-li rychlost, mě je to jasný. A ještě si ušetřím případné problémy.

Pánové, no problem!

:pivo:

Napsal: pát 01.06.2012 16:56
od bmwfan18
DKx píše:Však jasné, lepší než investovat do 2.0d bych si měl raději koupit M3, chci-li rychlost, mě je to jasný. A ještě si ušetřím případné problémy.

Pánové, no problem!

:pivo:


Tak M3 už je zase extrém na provoz a servis :-)