Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Čipovat 320d s nalítanými 200k?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
minimálně bych snížil rozsah KM mezi servisy a asi bych to auto ještě nechal předtím prohlídnout v jakém stavu jsou nejdůležitější komponenty. Veškeré komponenty jsou svým způsobem předimenzované, ale nic nemá věčnou životnost. Pokud by nebyly shledány žádné větší rizika asi bych to nachipoval . Otázkou zůstává jakým způsobem. Mně osobně přijde nejlepší metoda brzda+ opravdu osoba ve svém oboru co podle konkrétního vozu udělá konkrétní úpravu. Z druhé strany třeba taková firma BSR která udělala univerzální chip a má to ověřené na těch autech, věnuje tomu obrovskou pozornost, tak nabízí taky nějakých 195hp a navíc si to kdykoliv můžeš doma přehodit zpět. Mně to docela vrtá hlavou, jezdím 130kW verzi a taky si říkám že nějaký koník pod kapotou by se neztratil, otázkou zůstává jestli třeba takové firmě věřit či nikoliv a zaplatit 50tis za 15kW od BMW se mi nechce.... a ikdyž mám teď polovinu KM, tak uvažuji jestli ano či nikoliv, představa 165kW ve 2.0d nezní špatně, ale co další náklady...
Za mně pokud na to auto má kondici, asi bych to zkusil, otázkou zůstává jakým způsobem.
Za mně pokud na to auto má kondici, asi bych to zkusil, otázkou zůstává jakým způsobem.
Větší kola jdou dnes zapsat do TP i bez toho, aby je doporučil výrobce. Mimo to pro výrobce je spíš pozitivní když si pokurvíš dřív tlumiče, silentbloky a ložiska, protože prodej originálních ND je možná větší byznys než prodej nových aut
Jo a samotnej pičtuning je taky dobrej byznys - většina úpravců naleje do jednotky nějakou mapu aniž by pořádně věděli, co přesně a jak ta mapa modifikuje, zkontrolujou, jestli auto neháže chyby a pak zinkasují slušnej balík de facto za nic. Lepší to aspoň poladí tak, aby auto (moc) nehulilo a nafta nehořela na pístu. Pár nejlepších změří výkon před úpravou a po ní na brzdě, ale i ta brzda jde "ochcat" a může ukázat optimističtější hodnoty než je skutečnost, na chybu měření nehledě. Že na to sériové díly nejsou moc připravené jsem už říkal taky.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 266
- Registrován: úte 12.05.2009 00:00
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
mike-ee píše:firma BSR která udělala univerzální chip a má to ověřené na těch autech, věnuje tomu obrovskou pozornost, tak nabízí taky nějakých 195hp a navíc si to kdykoliv můžeš doma přehodit zpět.
BSR, no píšou o tom hezky, ale 23 tisíc?
Zaujal mě DTUK CRD-T, trapný "power box", ale dost oblíbený a chválený, má i navíc kontrolu tlaku turba. Navíc má možnost uživatelského nastavení, charakteristiky a úrovně výkonu. Stojí však jak kvalitní ECU tuning.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Kola co tam má jsou normálně na e90 schválená tak proč je nedat
. Já mám na 320d e46 255/35/18 a lehoučký kola a proti zimním 16" jsem rozdíl nepoznal.
Jinak 200tis km nemá na čipování žádný vliv .. jedná se o celkový stav auta = motor, spojka s převodovkou atd .. pokud máš v pořádku tak se nemusíš bát. Nevím jakou máš verzi ale pokud s filtrem pevných částic tak čipuj s rozumem. Větší výkony už s sebou nesou negativní projevy kouřivost atd.
PS: nejlepší chip 320d je 3,0d

Jinak 200tis km nemá na čipování žádný vliv .. jedná se o celkový stav auta = motor, spojka s převodovkou atd .. pokud máš v pořádku tak se nemusíš bát. Nevím jakou máš verzi ale pokud s filtrem pevných částic tak čipuj s rozumem. Větší výkony už s sebou nesou negativní projevy kouřivost atd.
PS: nejlepší chip 320d je 3,0d




