ano je to dovoz DE už stima to dodělávkama ,který by tam vubec nemuseli být...jj no to "něco" s připojením na podtlak k temtomatu evidentně vubec nepatří,ale jak zjistit k čemu to sloužilo a proč mi auto po vypojení nestartujehonzabiker1 píše:Nekde tady na foru je navod na dodelani tempomatu do e36 a je tam i presny seznam veci potrebnych ke sprovozneni, muzes si podle toho zkontrolovat, ktere dily k nemu patri a ktere ne. Jak uz tady nekdo psal, to s tim podtlakem by mohlo byt na emise - jestli mas auto z Nemecka, je to dost pravdepodobny..
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 316i -Nestartuje
-
empresario
- Registrovaný
- Příspěvky: 46
- Registrován: úte 20.12.2011 01:00
-
empresario
- Registrovaný
- Příspěvky: 46
- Registrován: úte 20.12.2011 01:00
aha tak je evidentní ,že to součástí tempomatu není , Jenomže jsem koukal na jiné 316i 73kw a ty to nemají ,proč já zrovna jo ?jistě je to dodělávane ,těd jestli to tam má být aby mi motor startoval ?Fx píše:http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatforum/topic40972_Benzingeruch__M40__-_Die_Loesung!_3er_BMW_-_E36.html
-
empresario
- Registrovaný
- Příspěvky: 46
- Registrován: úte 20.12.2011 01:00
Kluci névíte teda prosím Vás někdo k čemu je tohle a co to má za funkci ? viz foto : http://empresario.rajce.idnes.cz/e36#19052012224.jpg
http://empresario.rajce.idnes.cz/e36#19052012225.jpg
http://empresario.rajce.idnes.cz/e36#19052012226.jpg
http://empresario.rajce.idnes.cz/e36#19052012228.jpg
http://empresario.rajce.idnes.cz/e36#19052012229.jpg
http://empresario.rajce.idnes.cz/e36#19052012225.jpg
http://empresario.rajce.idnes.cz/e36#19052012226.jpg
http://empresario.rajce.idnes.cz/e36#19052012228.jpg
http://empresario.rajce.idnes.cz/e36#19052012229.jpg
-
empresario
- Registrovaný
- Příspěvky: 46
- Registrován: úte 20.12.2011 01:00
že by součástí lpg ?,udajně pojistný ventil ,tady jsem koukal,že už to taky kluci řešili :
http://www.bmw-club.cz/forum-tema/newim ... ekdo-14176
proč by mi ale vuz po demontáži nestartoval ? víte prosim někdo ?
http://www.bmw-club.cz/forum-tema/newim ... ekdo-14176
proč by mi ale vuz po demontáži nestartoval ? víte prosim někdo ?
Tohle asi po netu nikdo nevyřeší.Odpojení jakékoli hadičky odkudkoli (vyjma té od přívodu vzduchu od filtru) by M40 nezastavilo pokud vzniklou díru zase zaslepíš.
Chyba bude spíš v elekrtice. Jestli ale neznáš původní zapojení nebo v tom nejsi moc zběhlý, tak by pro tebe bylo řešením vyměnit motorový svazek za nezbastlený(to zvládne opice za banán a za kabeláž na M40 může někdo chtít tak max 500,- (celý motor je v inzerci za litr))
Ale i tak by to nebylo na 100% protože na úpravu v mot. prostoru může navazovat třeba další bastl imobilizéru v kabině, který jsi teď třeba nechtěně odstřihl od šťávy.
Chyba bude spíš v elekrtice. Jestli ale neznáš původní zapojení nebo v tom nejsi moc zběhlý, tak by pro tebe bylo řešením vyměnit motorový svazek za nezbastlený(to zvládne opice za banán a za kabeláž na M40 může někdo chtít tak max 500,- (celý motor je v inzerci za litr))
Ale i tak by to nebylo na 100% protože na úpravu v mot. prostoru může navazovat třeba další bastl imobilizéru v kabině, který jsi teď třeba nechtěně odstřihl od šťávy.
-
jezdimjakodrak
- Registrovaný
- Příspěvky: 44
- Registrován: pát 02.03.2012 01:00
- Bydliště: Olomouc
-
empresario
- Registrovaný
- Příspěvky: 46
- Registrován: úte 20.12.2011 01:00
to je sice fakt ale já měl auto před vypojením tohoto normálně nastartovaný http://empresario.rajce.idnes.cz/e36#19052012224.jpgvsemick píše:Tohle asi po netu nikdo nevyřeší.Odpojení jakékoli hadičky odkudkoli (vyjma té od přívodu vzduchu od filtru) by M40 nezastavilo pokud vzniklou díru zase zaslepíš.
Chyba bude spíš v elekrtice. Jestli ale neznáš původní zapojení nebo v tom nejsi moc zběhlý, tak by pro tebe bylo řešením vyměnit motorový svazek za nezbastlený(to zvládne opice za banán a za kabeláž na M40 může někdo chtít tak max 500,- (celý motor je v inzerci za litr))
Ale i tak by to nebylo na 100% protože na úpravu v mot. prostoru může navazovat třeba další bastl imobilizéru v kabině, který jsi teď třeba nechtěně odstřihl od šťávy.
po vypojení jsem už auto nenastartoval a odpojoval jsem pouze ty hadičky do toho zminovaného podtlaku ,nic víc ,el. až pak co už mi to nechytalo.
-
empresario
- Registrovaný
- Příspěvky: 46
- Registrován: úte 20.12.2011 01:00
-
empresario
- Registrovaný
- Příspěvky: 46
- Registrován: úte 20.12.2011 01:00
-
empresario
- Registrovaný
- Příspěvky: 46
- Registrován: úte 20.12.2011 01:00
-
empresario
- Registrovaný
- Příspěvky: 46
- Registrován: úte 20.12.2011 01:00
no a mohl bys mi poradit jak mám odzkoušet ,zjistit jestli je to hlava rozdělovače nebo ten palec ? Rozvody si nemyslím ,že jsou KO vždyt jsem stím autem ani nejel,celý problem začal tím vyndáním toho tempomatu a (EGS 05.001, GAT EUROKAT typ EGE-B1 ) ,nemuže to být něčím jiným ,třeba že bych měl v autě imobilizerem?,mi tu psal jeden klubák,že by to stím mohlo tež sousiset...Foldas píše:tak buď hlava rozdělovače nebo palec a nebo se ti netoči vačka kvuli utrhlym rozvodum
Když tak mrkni jestli ti to od indukčky vede do správného kontaktu rozdělovače (tj do prostředního).Pokud jsi s tím nehýbal tak je to zbytečné kontrolovat..ale v zoufalství člověk sem tam pohne s kde čím a problém je na světě
A ta jiskra co je aspoň na cívce se chová jak?Hoří naplno a je ji slyšet aspoň z metru?Taky mohla začít odcházet indukčka a i když z ní něco jde tak to už nepřeskočí v rozdělovači co má už určitě taky něco za sebou.(nejdřív bych se ale asi stejně podíval jestli se palec opravdu otáčí, není to sice moc pravděpodobná chyba, ale aspoň ji jde rychle a stoprocentně vyloučit..nebo potvrdit)
A ta jiskra co je aspoň na cívce se chová jak?Hoří naplno a je ji slyšet aspoň z metru?Taky mohla začít odcházet indukčka a i když z ní něco jde tak to už nepřeskočí v rozdělovači co má už určitě taky něco za sebou.(nejdřív bych se ale asi stejně podíval jestli se palec opravdu otáčí, není to sice moc pravděpodobná chyba, ale aspoň ji jde rychle a stoprocentně vyloučit..nebo potvrdit)
-
empresario
- Registrovaný
- Příspěvky: 46
- Registrován: úte 20.12.2011 01:00
Ahoj,já jsem jiskru z cívky nezkoušel,jen jsem proměřoval štavu která vede do cívky a štavku z cívky do kabelu k rozdělovači ,naměřil jsem tyto hodnoty ,viz foto : http://empresario.rajce.idnes.cz/e36#23052012303.jpgvsemick píše:Když tak mrkni jestli ti to od indukčky vede do správného kontaktu rozdělovače (tj do prostředního).Pokud jsi s tím nehýbal tak je to zbytečné kontrolovat..ale v zoufalství člověk sem tam pohne s kde čím a problém je na světě
A ta jiskra co je aspoň na cívce se chová jak?Hoří naplno a je ji slyšet aspoň z metru?Taky mohla začít odcházet indukčka a i když z ní něco jde tak to už nepřeskočí v rozdělovači co má už určitě taky něco za sebou.(nejdřív bych se ale asi stejně podíval jestli se palec opravdu otáčí, není to sice moc pravděpodobná chyba, ale aspoň ji jde rychle a stoprocentně vyloučit..nebo potvrdit)
http://empresario.rajce.idnes.cz/e36#23052012304.jpg
http://empresario.rajce.idnes.cz/e36#23052012305.jpg
http://empresario.rajce.idnes.cz/e36#23052012306.jpg
Když tak koukám na tvoje měření kde měříš výstup z cívky kde je řádově tisíce voltů multimetrem tak to dej radši někomu kdo ví jak funguje rozdělovač protože ty to pravděpodobně nejsi taky bych se přikláněl ke špatně zapojenému rozdělovači buď přívod ten má být uprostřed nebo pomíchané káble ke svíčkám a nebo jenom zaoxidovaný eventuálně vypálený rozdělovač.
tak prostě vyškubni kabel od cívky z rozdělovače (je to ten prostřední z pěti a předpokládám že ten kabel jsi už kontroloval a je v pořádku) strč do něj přímo svíčku, svíčku přilož ke kostře, a nech někoho protočit motor. no a jestli hodí jiskru tak se dál zaobírej rozdělovačem.jestli nehodí tak cívkou a elektrikou před ní
