Stránka 2 z 2
Napsal: ned 13.05.2012 13:50
od Tompo
Renault je kapitola sama pro sebe... Přidám se s mým poznatkem - mě zas E36 dělá hlavně za studena, že prvních cca 10km, když pustím nohu z plynu a brzdím motorem, tak to zezadu hučí jako když kov na kov, někdy vís, někdy míň. jakmile přidám, je to dobrý. Po cca těch 10km to přestane... Zatím jsem s tím nic nelaboroval, máte někdo nějaký tip? Díky
Napsal: stř 16.05.2012 12:51
od Dilbert
Ahoj všem,
myslím, že mám podobný problém na E90 320D touring. Koupil jsem ho v perfektním stavu z Německa s 105tis km. Teď mám najeto 140 a nad 100km/h začíná být slyšet ze zadu hučení. Tak nevím, jestli je to počínající problém s ložisky, nebo s diferákem

Co mě ale napadlo... nedávno (tak 5-10 tisíc km zpátky) mi měnili zadní kotouče. Mohlo dojít nějakou neodbornou montáží těch kotoučů k poškození/naražení ložisek nábojů? Nebo dokonce v tom diferáku?
Projevilo by se to hned, nebo po takovéto nějaké době?
Díky za reakce;-)
Dilbert
PS: Umí něco z těchto problémů odhalit diagnostika? Nejde třeba v servisním menu vyčíst teplota nábojů nebo oleje v diferenciálu?
Napsal: pát 18.05.2012 17:46
od choze1
hučelo mi to úplně stejně,bylo to ložisko zadního kola,zvednout,vytočit,chcípnout motor a nechat dotočit....nejlepší diagnostika

Napsal: sob 19.05.2012 19:01
od Pepabawor
Nejde třeba v servisním menu vyčíst teplota nábojů nebo oleje v diferenciálu?
Ty brďo! BMW je sice dobrá značka, ale přece jen F14 Tomcat to nebude.

Napsal: úte 22.05.2012 17:01
od Dilbert
Proč by tam nějaký čidlo nemohlo být? V těch nábojích asi ne ...to je pravda... ale v tom difecu by nějaký čidlo na olej mohlo být. Když jsem měl jednu půjčenou E90-ku na diagnostice, tak mi i řekli při kolika kilometrech tam byl demontovaný nárazník a některý další díly;-)
Jinak jsem to měl u kámoše na zvedáku a je to v diferenciálu. Obě kola se zastavily stejně. Když motor nejel a měl jsem zažazeno, tak stál i kardan a stejně to tam trošku klape. Když jsem dal ruku na diferenciál a točil koly, tak je tam cítit i slyšet cvakání. Snad to nebude moc drahá oprava

Napsal: úte 22.05.2012 17:45
od Beaver
Demontaz narazniku je spis udaj ze servisni historie v databazi BMW, nikoliv z udaju v ECU.
Napsal: stř 23.05.2012 08:08
od Pepabawor
Tak jsem se vrátil od garážníka.

Hodil to na zvedák, zkouknul to a řek, že to nemá cenu opravovat. Že by musela jít ven těhlice, ten šroub je zarezlej, že by ho ani asi ven nedostali a že výměna ložiska by stála nejmíň pět tisíc a vzhledem ke stavu podvozku už by to ani nemělo cenu. Mám to prej odvézt na vrakáč...
Autí jezdilo až doteď furt ok, jasně že sem tam rez najde, ale že by to bylo fakt tak blbý? Tak nevím... buď se mu nechtělo srát se se starou károu, (na věk patnáct let řekl, že je to babička), nebo to mám fakt zvrakovat?

Napsal: stř 23.05.2012 08:15
od MattyX
no klasickej případ člověka co se mu nechce jebat se zrezlou matkou na poloose , je potřeba si s tím umět vyhrat tak že ji povolíš , pak koupis novou a je klid ... nekdy se stava že ta polosa za boha nejde ven ale pak povoli vzdycky ... levnejsi rešeni , koupit cele podelne rameno s tehlici a loziskem a poloosou a prehodit to na auto ...
Napsal: stř 23.05.2012 08:19
od Lucifer
Tak takhle po netu toho moc nezjistíme, ale šrouby ať utrhne ty se dají koupit nový. A ložiska i když kouknu do nejdražšího obchodu což je kelly tak sada na jedno kolo od SKF stojí 1762 dá se sehnat i za 800 jedna sada.
Navíc nevim jak by chtěl dělat ložisko bez vyndání těhlice u nás v práci měníme ložiska jak na běžícím pásu. A těhlice jde vždycky ven, když urvem šrouby kupujeme hned nový. Většinou je kupujeme tak i tak protože už kolikrát musely ven flexou.
A stav podvozku když budeš trochu hledat a najdeš si někoho kdo má slevy, tak ten podvozek opravíš do 15ti max a to počítám čepy siláče brzdy tlumiče péra uložení. A ještě nebudeš kupovat žádný sráče.
Takže se mu s tim spíš jen nechtělo srát

Vylisovat ložisko co tam je 15 let už je pěknej voser
Napsal: stř 23.05.2012 08:49
od Pepabawor
Dík všem za reakci. Já to taky tak nějak cítím, že se mu s tím nechtělo srát. Jenže komu se bude chtít? A za příjemný prachy? Každej mechoš se radši povrtá v zánovní Fábce, než se mordovat s patnáctiletým baworem, to docela chápu...
Investovat se mi do toho už nechce, protože může odejít každou chvíli něco jinýho a já v září končím v práci. Vyjezdím nádrž a zbavím se toho za pár korun. Technickou mám do srpna.