Stránka 2 z 2

Napsal: úte 03.04.2012 23:30
od Jamall
jestli se hladina zvedne vážně o hodně, tak to máš zavzdušněné

Napsal: stř 04.04.2012 10:08
od Lukas23
roman320 píše:Tak vem si to od zacatku:
- pred montazi termostatu to ylo vpohode?
- sou natlakovany hadice?
- de voda z vyfuku? (para)
- je nakej rozdil kdyz ten termostat zas vytahnes?
- stav vodni pumpy - je mozny ze vrtulka se obcas protaci na hridel
- nemas ucpanej chladic, pripadne kanalky v motoru? co tam puvodne bylo za vodu kdyz menils termostat? byl tam fridex?
- vicko chladice je ok?
- viscospojku bych vyloucil, pred mesicem byla takova zima ze by to vpohode uchladilo aji bez ni
Jinak predpokladam zes to koupil nekdy v zime bez termostatu, tim se da praskly tesneni/hlava trochu "zamaskovat" dyl trva nez se to poradne natlakuje a projevi se netesnost.
Tak od začátku, auto se přivezlo někdy koncen srpna, při jízdě dost dlouho trvalo než se ohřálo, na provozní teplotu, ale jinak v pohode, a při stání v koloně šla teplota nahoru... tak si řikám, hm, termostat v háji, tak termostat se vyměnil, odvzdušnil se okruh a hle, je to v kýblu, motor se přehřívá, z chladiče mám fontánu, vrchní hadice rozpálená jak svin, ale zaráží mě že spodní bývá studená jako by tam ani voda nebyla a skoro bez tlaku, scladič dávanej novej, a termostat novej, olej vypadá že je v pořádku...

Napsal: stř 04.04.2012 10:55
od balda88
Já bych to viděl na to zavzdušnění, díky kluci za informace tak můžu být aspoň klidný.

Napsal: stř 04.04.2012 11:29
od Lukas23
balda88 píše:Já bych to viděl na to zavzdušnění, díky kluci za informace tak můžu být aspoň klidný.
mnooo, uvidíme, ještě se ted mrknem na vodní pumpu, jestli nejni v háji a zkontrolujeme termostat... tím pádem i znova odvzdušníme a uvidíse, pokud to nezabere ´budu schánět někoho, kdo se na to mrkne a rozumí tomu trochu víc...

Napsal: stř 04.04.2012 11:40
od gs500e
Lukas23 píše:
roman320 píše:Tak vem si to od zacatku:
- pred montazi termostatu to ylo vpohode?
- sou natlakovany hadice?
- de voda z vyfuku? (para)
- je nakej rozdil kdyz ten termostat zas vytahnes?
- stav vodni pumpy - je mozny ze vrtulka se obcas protaci na hridel
- nemas ucpanej chladic, pripadne kanalky v motoru? co tam puvodne bylo za vodu kdyz menils termostat? byl tam fridex?
- vicko chladice je ok?
- viscospojku bych vyloucil, pred mesicem byla takova zima ze by to vpohode uchladilo aji bez ni
Jinak predpokladam zes to koupil nekdy v zime bez termostatu, tim se da praskly tesneni/hlava trochu "zamaskovat" dyl trva nez se to poradne natlakuje a projevi se netesnost.
Tak od začátku, auto se přivezlo někdy koncen srpna, při jízdě dost dlouho trvalo než se ohřálo, na provozní teplotu, ale jinak v pohode, a při stání v koloně šla teplota nahoru... tak si řikám, hm, termostat v háji, tak termostat se vyměnil, odvzdušnil se okruh a hle, je to v kýblu, motor se přehřívá, z chladiče mám fontánu, vrchní hadice rozpálená jak svin, ale zaráží mě že spodní bývá studená jako by tam ani voda nebyla a skoro bez tlaku, scladič dávanej novej, a termostat novej, olej vypadá že je v pořádku...


tak to je evidentní, že spodní okruh přes chladič je zavřený... čili auto se neochlazuje, termostat je zavřený a chladící kapalina jde jen krátkým okruhem, to je jasné že se ti to hned uvaří

Napsal: stř 04.04.2012 12:04
od paca
tak pokud je špatný termostat, tak by mohl být chladič studený, ne?

Napsal: stř 04.04.2012 15:49
od gs500e
paca píše:tak pokud je špatný termostat, tak by mohl být chladič studený, ne?
předpokládám, že když píše že má spadní hadici z chladiče studenou tak že má i studený chladič... podle mě má fontánu z expanzky, né z chladiče
ale je možné, že jen blbě chápu co tu popisuje

Napsal: stř 04.04.2012 16:01
od sa-tan666
zeptam se takle auto ti topi normalne? -ovzdusnit+konrola vod pumpy
ted si to nevybavuju ale nejde ten termostat otocit?
cos tam dal za znacku termostatu?

Napsal: stř 04.04.2012 16:51
od roman320
Tak podle tohodle se to tvari ze ten termostat je spatnej, zkus ho vymenit za jinej (idealne asi wahler) pripadne na zkousku ho zas na chvilu vyhodit ven at vis jestli to bude delat aji tak, kazdopadne se me moc nezda ze tam po koupi nebyl, ikdyz e36 v dnesni dobe uz maji vselijaky lidi.. mizela ti z toho voda predtim nez se tam ten termostat dal? davals tam origo tesneni nebo je ten domecek zapatlanej silikonem? Nezkousel sem to ale pochybuju ze by tam naopak sel dat..

Napsal: sob 07.04.2012 21:40
od gs500e
já jsem dal nový termostat wahler a po měsíce se vysral, zůstal zavřený a díky tomu jsem zaplatil další dvojku navíc :-(

tak jsem koupil Behr - je to origo


jinak k problému co tu řešíme: zkusil bych ten nový termostat vyndat, dát ho do vroucí vody a pokud se ti neotevře, tak máš jasno.. anebo to v autě něchat bez termostatu a uvidíš hned, jeslti ti stále bude vařit...podlě mě je to tím špatným termostatem

Napsal: ned 08.04.2012 11:21
od petelin
gs500e píše: tak jsem koupil Behr - je to origo
Behr jsem kupoval v 10 mesici a uz v lednu se mi prestal otvirat,takze taky kvalita..

Hele jak ctu,tak mi prijde ze tam mas malo vody a proto se ti to furt zavzdusnuje.Dale ti 100% neotvira termostat, protoze dolni trubka po 10km musi byt uz tepla.
Povol odvzdusnovak a lej vodu co to pujde..ono treba to budes mit az nahore,ale furt po malich nalevech ti tam ta voda pujde nalivat dokud ti nepotece aj z odvzdusnovaku.
Pak az to kopnes,tak si zapni topeni.
Projed to a az vypnes motor tak povol odvzdusnovak a jeste z neho uslysis nekdy trochu vzduchu vyjit.
Hotovo ;)