Napsal: úte 03.04.2012 23:30
jestli se hladina zvedne vážně o hodně, tak to máš zavzdušněné
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Tak od začátku, auto se přivezlo někdy koncen srpna, při jízdě dost dlouho trvalo než se ohřálo, na provozní teplotu, ale jinak v pohode, a při stání v koloně šla teplota nahoru... tak si řikám, hm, termostat v háji, tak termostat se vyměnil, odvzdušnil se okruh a hle, je to v kýblu, motor se přehřívá, z chladiče mám fontánu, vrchní hadice rozpálená jak svin, ale zaráží mě že spodní bývá studená jako by tam ani voda nebyla a skoro bez tlaku, scladič dávanej novej, a termostat novej, olej vypadá že je v pořádku...roman320 píše:Tak vem si to od zacatku:
- pred montazi termostatu to ylo vpohode?
- sou natlakovany hadice?
- de voda z vyfuku? (para)
- je nakej rozdil kdyz ten termostat zas vytahnes?
- stav vodni pumpy - je mozny ze vrtulka se obcas protaci na hridel
- nemas ucpanej chladic, pripadne kanalky v motoru? co tam puvodne bylo za vodu kdyz menils termostat? byl tam fridex?
- vicko chladice je ok?
- viscospojku bych vyloucil, pred mesicem byla takova zima ze by to vpohode uchladilo aji bez ni
Jinak predpokladam zes to koupil nekdy v zime bez termostatu, tim se da praskly tesneni/hlava trochu "zamaskovat" dyl trva nez se to poradne natlakuje a projevi se netesnost.
mnooo, uvidíme, ještě se ted mrknem na vodní pumpu, jestli nejni v háji a zkontrolujeme termostat... tím pádem i znova odvzdušníme a uvidíse, pokud to nezabere ´budu schánět někoho, kdo se na to mrkne a rozumí tomu trochu víc...balda88 píše:Já bych to viděl na to zavzdušnění, díky kluci za informace tak můžu být aspoň klidný.
Lukas23 píše:Tak od začátku, auto se přivezlo někdy koncen srpna, při jízdě dost dlouho trvalo než se ohřálo, na provozní teplotu, ale jinak v pohode, a při stání v koloně šla teplota nahoru... tak si řikám, hm, termostat v háji, tak termostat se vyměnil, odvzdušnil se okruh a hle, je to v kýblu, motor se přehřívá, z chladiče mám fontánu, vrchní hadice rozpálená jak svin, ale zaráží mě že spodní bývá studená jako by tam ani voda nebyla a skoro bez tlaku, scladič dávanej novej, a termostat novej, olej vypadá že je v pořádku...roman320 píše:Tak vem si to od zacatku:
- pred montazi termostatu to ylo vpohode?
- sou natlakovany hadice?
- de voda z vyfuku? (para)
- je nakej rozdil kdyz ten termostat zas vytahnes?
- stav vodni pumpy - je mozny ze vrtulka se obcas protaci na hridel
- nemas ucpanej chladic, pripadne kanalky v motoru? co tam puvodne bylo za vodu kdyz menils termostat? byl tam fridex?
- vicko chladice je ok?
- viscospojku bych vyloucil, pred mesicem byla takova zima ze by to vpohode uchladilo aji bez ni
Jinak predpokladam zes to koupil nekdy v zime bez termostatu, tim se da praskly tesneni/hlava trochu "zamaskovat" dyl trva nez se to poradne natlakuje a projevi se netesnost.
předpokládám, že když píše že má spadní hadici z chladiče studenou tak že má i studený chladič... podle mě má fontánu z expanzky, né z chladičepaca píše:tak pokud je špatný termostat, tak by mohl být chladič studený, ne?
Behr jsem kupoval v 10 mesici a uz v lednu se mi prestal otvirat,takze taky kvalita..gs500e píše: tak jsem koupil Behr - je to origo