Stránka 2 z 2
Napsal: pát 16.03.2012 11:19
od Crixallis
ještě spolu s lambdama budu měnit děravý výfuk, takže věřím že tato kombinace zabere a "něco" se stane. každopádně podám zpětnou vazbu jak to dopadlo.
Napsal: čtv 22.03.2012 20:46
od Stefca
Tak to tu trochu oživím asi se mi stala podobná věc ze dne na den o dva litry větší spotreba ekonometr skáče a kdž pustím plyn tak se zasekne asi na 5 litrech a tak 3 až 4 vteřiny trvá nez spadne na 0 a z vejfuku dost kouří a strašně to smrdí po benzínu. A taky bych rek že to skoro nemá zádnej výkon jinak jedná se o BMW E36 M52B20. Může to bejt lamdama??
Napsal: čtv 22.03.2012 21:39
od BMWIIIPower
Stefca píše:Tak to tu trochu oživím asi se mi stala podobná věc ze dne na den o dva litry větší spotreba ekonometr skáče a kdž pustím plyn tak se zasekne asi na 5 litrech a tak 3 až 4 vteřiny trvá nez spadne na 0 a z vejfuku dost kouří a strašně to smrdí po benzínu. A taky bych rek že to skoro nemá zádnej výkon jinak jedná se o BMW E36 M52B20. Může to bejt lamdama??
Zkus odpojit potenciometr klapky a vyčistit volnoběžák.
Napsal: čtv 22.03.2012 21:45
od Stefca
A kde najdu ten potenciometr klapky. Jo jinak volnobeh drží a otačky nehoupou.
Napsal: čtv 22.03.2012 22:32
od BMWIIIPower
Je hned na klapce,vede k tomu konektor,ten odpoj za chodu a když se nic nezmění,je v háji,když zakolísá,může být v háji a když zdechne,je dobrej.Zkus jezdit s odpojeným a uvidíš.Jinak to může být samozřejmě víc věcí....Pohledej no...
Napsal: čtv 22.03.2012 23:05
od Stefca
Jo tak zejtra to zkusím jinak mě celkem zaráží jak najednou zaclo hulit z výfuku a strašne to smrdí benzínem jak kdybych neměl vůbec kat a ještě ten výkonovej propad no zejtra pohledám a uvidím
Napsal: čtv 22.03.2012 23:12
od fizzer
BMWIIIPower píše:Je hned na klapce,vede k tomu konektor,ten odpoj za chodu a když se nic nezmění,je v háji,když zakolísá,může být v háji a když zdechne,je dobrej.Zkus jezdit s odpojeným a uvidíš.Jinak to může být samozřejmě víc věcí....Pohledej no...
... když ho odpojím, tak se zvedne volnoběh na 1100... to znamená že je v pytli? Mám druhej a dělá to samý, takže je v pytli taky?

Napsal: čtv 22.03.2012 23:46
od Crixallis
jinak k moji zvysene spotrebe, vymenil jsem palivak couvam z garaze a najednou louze jako pra*** - vlezl jsem zpatky pod auto, palivak a jeho pripojeni ok, ale ta zelezna trubka z nadrze do palivaku v jednom miste zrezla skrz naskrz, takovym zpusobem, ze jsem ji v klidu dvema prsty ulomil (normalne nejde pomalu ani klestema ustipnout). spotreba se lehce zlepsila a na ty lambdy porad jeste cekam, nemel jsem potrebne vybaveni

Napsal: pát 23.03.2012 00:11
od sa-tan666
trubka ti urezna poslednim drzaku pred fitrem ze?
Napsal: pát 23.03.2012 10:29
od Crixallis
sa-tan666 píše:trubka ti urezna poslednim drzaku pred fitrem ze?
naprosto přesně, je to běžný problém 36ek ono o tom BMW ví, protože v současné době se těsně před filtr i za filtr prodává pouze 13 cm dlouhá hadička (díky bohu ji měl kamarád, u kterého jsem ten filtr dělal, v celkové délce 1m tak jsem si těch 15 čísel uřízl) otestováno a drží bezvadně

Napsal: pát 23.03.2012 11:11
od BMWIIIPower
... když ho odpojím, tak se zvedne volnoběh na 1100... to znamená že je v pytli? Mám druhej a dělá to samý, takže je v pytli taky?

[/quote]
S tím jsem se nesetkal,ale všechny komponenty spolupracují,váha,potenciometr,volnoběžák,čidlo teploty....Logicky mě napadá,že je o.k. a volnoběh je díky němu standardní...jakmile vypojíš,řj neví a řídí se ostatními údaji,který zjevně nejsou správný a volnoběh zvedne,takže je v pytli něco jinýho,nejspíš volnoběžák??
Mám 3 potenciometry,všechny stejný hodnoty dle multimetru,ale jen jeden je funkční...Poznám to tak,že při kickdownu v nízkých otáčkách auto zacuká,než se rozjede,neb řj nedostane signál,že se klapka plně otevřela a nenadávkuje benzín (pak už se to koriguje dle jiných hodnot,jako že chudá směs...takže to nakrmí).Když je nová,nebo právě vyčištěná váha,cuknutí se eliminuje,protože taková váha přesněji změří průtok vzduchu a řj nadávkuje benzín dle ní líp.Jak se časem váha špiní,cuknutí je opět citelnější....
Napsal: sob 24.03.2012 15:27
od Crixallis
jen se vrátím k tématu, proč jsem toto vlákno zakládal. vyměnil jsem konečně lambdy, a ano skutečně to bylo nima, z razantní spotřeby se stala normální spotřeba. žádný skákání aktuální spotřeby o 5 litrů a podobně, vše teď jede plynule. a při zrychlení to nevyletí na 38,8 litrů, ale na skvělých cca 20 l. takže jsem spokojenej (ono původní lambdy měly nalítáno 220 tis km, takže se není čemu divit)
