Stránka 2 z 3
					
				
				Napsal: čtv 03.10.2013 14:31
				od Selix
				tim "diversity" je podle mne myslena prave ta skatulka co funguje jako antenni zesilovac pro radio a antena centralu, nekdy se tomu rika diversity antena.
byt tebou se zamerim na ty draty, co jsem si zatim vsiml, ze to tu nekdo resil, vzdycky to bylo dratama
			 
			
					
				
				Napsal: pát 04.10.2013 09:21
				od janniss
				Díky za tip. Kde přesně dochází ke zlomení drátů? V tom gumovém "husím krku"? Nevíte někdo jak demontovat ten spodní plast v rámu okna, ten pod který vedou kabely?
			 
			
					
				
				Napsal: ned 06.10.2013 21:08
				od Selix
				kde presne nevim, nekde kde se ty draty ohybaji pri otvirani patych dveri nebo jenom toho skla
			 
			
					
				
				Napsal: pát 11.10.2013 17:42
				od janvu1
				řeším ten samý problém už cca měsíc ..... a furt nic . vypadá to že asi budu muset auto dát na BMW invelt praha . aby mi na to podívali . doufám že to nebude stát 20 tisíc   

  !!!!!
 
			
					
				
				Napsal: sob 12.10.2013 11:31
				od janniss
				Já mám podezření spíš na ten zesilovač (diversity). Kdyby to bylo prasklým kabelem, tak by to alespoň nějak reagovalo při otevírání/zavírání okna a nebo při "masáži" celého svazku. Ale ať dělám co dělám, dálkový centrál nefunguje. Navíc mi nepřijde, že by ten svazek kabelů byl nějak namáhán, při otevírání/zavírání okna se moc nehýbe. Alespoň tak vědět kde to obvykle praská... Království za fotku 

 
			
					
				
				Napsal: sob 12.10.2013 12:04
				od matiz
				Kdyz ti elektronika neni cizi, sezen si schema jak je zapojeny diversity, nastuduj, vezmi potrebne vybaveni a promer. Jednoduche. Vzdyt to je sakra naprosto trivialni, skolak pri podledu musi vedet, nebo alespon tusit jak to asi tak funguje. Teda alespon ten ktery studoval  -))) Sorry, ale musel jsem si rypnout, neber to spatne, jen male elektronicke popichnuti  

  Nebo to nech udelat tem, kteri to udelat umi.
 
			
					
				
				Napsal: pon 14.10.2013 09:29
				od janniss
				matiz píše:Kdyz ti elektronika neni cizi, sezen si schema jak je zapojeny diversity, nastuduj, vezmi potrebne vybaveni a promer. Jednoduche. Vzdyt to je sakra naprosto trivialni, skolak pri podledu musi vedet, nebo alespon tusit jak to asi tak funguje. Teda alespon ten ktery studoval  -))) Sorry, ale musel jsem si rypnout, neber to spatne, jen male elektronicke popichnuti  

  Nebo to nech udelat tem, kteri to udelat umi.
 
Kdybych to k Tobě neměl tak daleko, už bych Ti to dovezl 

Jako popíchnutí určitě dobré a kdybys k tomu přihodil to schéma s komentářem zkušeného odborníka, jistě nebudu jediný komu tím pomůžeš 

 
			
					
				
				Napsal: pon 14.10.2013 13:22
				od matiz
				Ja schemata mam az kdyz bodnu konkretni auto a hledat se mi to na rovinu napisu ze nechce. Zajima te napajeni a port procesoru do CAS. Diversity prijima veskere signaly na 863MHz, ty prevadi na 5V TTL uroven a posila do CAS. Ta provadi autorizaci vseho co ji prijde a pokud rozpozna tvuj klic, vysle zpravu pro otevreni centralu. V prvni rade bych se podival skopkem co se deje na tom portu...
			 
			
					
				
				Napsal: pon 14.10.2013 15:03
				od Selix
				janniss píše:Alespoň tak vědět kde to obvykle praská... Království za fotku 

 
zadej do googlu "BMW E61 fixing tailgate wiring problems", jako prvni ti vyjede odkaz na pdf navod na opravu dratu u e61. i s barevnyma obrazkama. treba ti to pomuze, u petek se to pry lame snad jeste vic. a treba vyguglis i e91
 
			
					
				
				Napsal: stř 16.10.2013 16:47
				od janniss
				Paráda kluci, díky za tip, mrknu na to 

 
			
					
				
				Napsal: úte 22.10.2013 10:14
				od janniss
				Konečně jsem našel čas a dokopal se k řešení problému s dálkovým centrálem. Ačkoliv jsem předpokládal problém s diverzity, světe div se, byl to skutečně jen zlomený vodič. Oprava cca 40 minut. Takže super 

 
			
					
				
				Napsal: pát 25.10.2013 16:48
				od janvu1
				a prosím tě. kde je ten vodič byl zlomený ( je to hned vidět ?) .  

 
			
					
				
				Napsal: pon 04.11.2013 21:20
				od macek69
				Prosimte muzes sem hodit nejake info ohledne toho kabilku prerusenyho?? mam to same ale nevim ve kterem svazku to mam hledat dik
			 
			
					
				
				Napsal: úte 12.11.2013 13:48
				od janvu1
				kluci . nevíte jak se demontovat ten zadní Spojler ( centrál ) . jsou tam jen 3  šrouby ( železný ) a pak 2 ten Plastový šroub , a ten plastový šroub nevím jak ho vyndávat ( jeden jsem nějak zlomil 

 )
 
			
					
				
				Napsal: stř 13.11.2013 21:55
				od Selix
				Někdo to tady někde psal. Myslím, ze zatlacis něčím tenkým prostřední část dovnitř a pak by to melo jít vytáhnout třeba klestema. Přesně si to už nepamatuju, když jsem to tenkrát dělal, nevěděl jsem to, použil násilí a naštěstí to vydrželo.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 09.12.2013 09:12
				od janvu1
				takže problém vyřešeno v Inveltu - Praha .  byl to skutečně jen zlomený vodič . za práci alt. 3500 kc vč DPH  !!!!!  

 
			
					
				
				Napsal: pon 09.12.2013 20:08
				od MichalKuc
				mě zase funguje dálkový centrál jen když mám klíček při odemykání či zamykání do 30 cm od zadního spojleru a rádio funkční normál, mohlo by to být taky prasklým kabelem? díky za rady
			 
			
					
				
				Napsal: úte 10.12.2013 14:54
				od janvu1
				MichalKuc píše:mě zase funguje dálkový centrál jen když mám klíček při odemykání či zamykání do 30 cm od zadního spojleru a rádio funkční normál, mohlo by to být taky prasklým kabelem? díky za rady
Ahoj . tak že přesně tenhle problém jsem měl vloni také ........ 

 a problém bylo v tom " ZESILOVače  " nebo něco takového . a tenkrát jsem byl V INVELT - Praha . řekli mi to že ten zesilovač se neZesíluje singál ( spíš velmi málo ) . Oprava byla kolem 4-5 Tisic Kč vč práci ( výměna celej zesilovač za novej )
 
			
					
				
				Napsal: úte 10.12.2013 23:10
				od Selix
				Jak už tady někdo psal, taky ten zesilovač nemusí zesilovat, protože k němu nejde proud, což jsme zas u zlomených drátu
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 12.12.2013 07:28
				od sisel
				Řešil jsem podobný případ, co se tady popisuje a to nefunkční dálkové ovládání. Po odstranění spojleru jsem se dostal k anténnímu zesilovači. Z pravé strany je přiveden šesti pinový konektor, kde na pozici 6 je přiveden červenozelený vodič na kterém musí být 12V, pokud není je problém ve svazku nebo v pojistce. Po demontáži tapecu na pravé straně zavazadlového prostoru, kde se nachází kabelový svazek, jsem v tomto svazku vyhledal červeno zelený vodič a napíchnul ho. Zjistil jsem , že tam napětí mám, čimž jsem vyloučil pojistku. Po rozebrání svazku u PRAVÉHO pantu jsem teda našel utržené vodiče. Dále jsem zjistil , že vodiče už byly opravovány, ale dle mého názoru chybně, protože spoje byly v ohybu. Doporučuji spoje napájet v místech kde se neohýbají tzn. pod střechovicí a v křídle. Hodně štěstí