Stránka 2 z 2

Napsal: úte 07.02.2012 20:15
od Dacud
Totic píše:Provozuješ bazar s E36kama či co? 8) 323i a 328i v tom výpisu nevidím, tos měl jen předfacelifty? Ale je fakt, že jsou s 325i Vanos velmi podobný, jenom navíc pozink.
Nicméně 1000km měsíčně, ale PO MĚSTĚ je jezdit s šestiválem na p*ču. Krátkýma trasama stejně pujde motor brzo doprdele, na přesuny a spotřebu fakt tu 1.8mu.
pozink na e36ce nehraje zadnou roly... knije to uplne stejne kdyz se o to nestaras... zinek to videlo z dalky(par procent na aute)

Napsal: stř 08.02.2012 15:20
od MartinCoupe
Ja jsem si koupil extra zachovalou 320i, ale po tom co jsem se zaregistroval tady na foru mam jasno.
Jedine 328.
320i cko ma dost malej kroutak, 190Nm. 323i ma asi 240Nm, 325 asi 245Nm a 328 ma 290 Nm. Cili opravdu dost.
Otazka je, jaky auto v jakym stavu sezenes za tech 50k.
Klidne i nejakoiu starsi zachovalou nez nejakou novou ale vylitanou...
A je fakt, ze nez najdes 328 v dobrym stavu, bude to nejakou dobu trvat.

Napsal: stř 08.02.2012 20:33
od KarelOstrava
No tak ISo už asi nebude,rozhodl jsem se pro 325i :)
Doufám že mě to nesežere :lol:

Napsal: stř 08.02.2012 21:00
od honzabiker1
U 325i je dost velky rozdil ve spotrebe mezi vanos a bezvanos verzi..

Napsal: stř 08.02.2012 21:15
od Pitrs11
:driver: Dle mě , je to nejlepší volba. 328 , moc drahá na to co umí .A 325 , jse dá dneska sehnat za solidní peníze. Proto jsem si asi nikdy nekoupil tu 328 , zdálo se mi to , za hodně peněz , málo muziky. :D Tak ted už tě čeká jen hledat a hledat. Bud koupit něco levnějšího a nechat si prachy na doladění , nebo koupit něco co vypadá bez investic , a pak stejně něco do něj nacpat. 8)

Napsal: čtv 09.02.2012 00:29
od Fw190
taky mam 2,5 Vanos a pro me trefra do cerneho . Potesi i pojistka jako za dvoulitra, je to 2494 ccm :twisted: . Platim 3700 rocne, to jsem platil i za 1.6. Spotreba je litr vetsi, ale potencial uplne nekde jinde. Nemila je teda zimni spotreba to jsem poznal letos poprve.

Napsal: čtv 09.02.2012 00:36
od Fw190
ja si osobne myslim ze hledani e36 bez investic je mission imposible. Jsou to uz pomalu veterani, teda alespon ta moje. Podvozek, nejaky ten cep, svicky, filtry, naplne, nejake ty cidla, poladit si to dle svich predstav, hned je 50 000 fuc

Napsal: čtv 09.02.2012 07:19
od KarelOstrava
Ročník 93 bude určiťě bezvanos co?
A jaký je rozdíl ve spotřebě?

Napsal: čtv 09.02.2012 08:19
od honzabiker1
93´uz by mohl byt vanos - tady je to rozepsany http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M50.. Poznas to jednoduse - motory se single vanosem maji na predni strane u rozvodu takovou bouli - bezvanos:
Obrázek
vanos:
Obrázek

Napsal: čtv 09.02.2012 10:16
od Maysner
93 vzdy vanos. Vanosy zacly 9/92, tzn. modelovej rok 93

Napsal: čtv 09.02.2012 18:25
od Kalasnikov
pro představu já s 325i vanosem jezdím za

10,5 na 10 km cestě do práce a 10 km zpět

projížďky tak 8-10 podle stylu jízdy

dálnice v rychlostech kolem 150 7-8

samozřejmě v létě, v zimě si připočti litr až dva dle podmínek.

Nejhorší jsou pro ten motor krátké trasy 10 litrů chladiva chvíli trvá než se ohřeje, a to samé litinový blok. Ale zase pak po dvou hodinách přijdeš k autu a motor je pořád krásně teplý.

Napsal: sob 11.02.2012 17:32
od DWXak
Mám 325i vanos a BC mi ukazuje průměrnou spotřebu (měřeno od dubna do listopadu) 10,9l/100km. Do práce to mám 15km a za tech 7 měsíců jsem s tím najezdil nějakejch 10 tisíc km :) Ale pořád nechápu, když někdo chce 2.5i, proč ještě řeší spotřebu, je jasný že to nebude žrát 6litrů...

Napsal: sob 11.02.2012 17:45
od KarelOstrava
DWXak píše:Mám 325i vanos a BC mi ukazuje průměrnou spotřebu (měřeno od dubna do listopadu) 10,9l/100km. Do práce to mám 15km a za tech 7 měsíců jsem s tím najezdil nějakejch 10 tisíc km :) Ale pořád nechápu, když někdo chce 2.5i, proč ještě řeší spotřebu, je jasný že to nebude žrát 6litrů...
Ptám se jen kvůli toho,že přecházím z 2.5tds na 2.5i :wink:
Napsáno na netu je toho po kokot,ale já se ptám nejlépe přímo majitelů...