Stránka 2 z 3
Napsal: úte 31.01.2012 12:32
od fizzer
c4mel píše:čau mám takovej dotaz... dneska sem jel a začal mi vařit motor může to být tím že je málo vody v chladiči?? díval sem se a je tam trochu nad minimum... jak sem začal vařit tak sem zastavil a otvíral víko nádoby na vodu a byla celkem natlakovaná trochu sem povolil a už se z ní valil vzduch... je to takové komické že unás ráno -17 a já vařím motor
Asi ti to zamrzlo a někde se ti to začalo přicpávat... Nebo ti to semlelo pumpu.
Napsal: úte 31.01.2012 12:45
od Lucifer
Taky mi to přijde na pumpu i mě se stalo, že jednou mi utekla voda přes těsnění a v expanzce jsem neměl ani kapku (mám tds) a teplota byla na půlce, i když auto nechtělo topit
Napsal: úte 31.01.2012 13:28
od c4mel
no já mám právě to že když auto netočím na 4000ot tak mi netopí... no řikal že jí tam dával a měla by tam být jinak by snad byla zamrzlá i v té nádržce ne když je taková kosa? a tedkom sem jel ze školy domů a držel sem to kolem těch 2000ot a po 12km to bylo furt na půlce a nepřehřívalo se
Napsal: úte 31.01.2012 13:36
od rooc
Jamall píše:pokud máš o něj strach a nejezdíš s ním v zimě, tak ji vypusť. Ale pochybuji, že někde v čr městě bude -18. u nás max. -9 v noci
Navíc kapaliny jsou levná záležitost....oproti opravě.
přijeď se podívat k nám.... -24

Napsal: úte 31.01.2012 13:46
od Lucifer
Já byl teď do auta vracet zesík pro instalaci chlazení a ještě teď mrznu jaká je tam kosa a to tu máme něco kolem -7. Chudáci auta to musej vydržet
Napsal: úte 31.01.2012 14:02
od beann
beann píše:jen takovej dotaz, mam smes asi na cca -20, ale kdyz bude treba i s vetrem -25-30, tak to zmrzne nebo to zrosolovateli - tzn auto rozhejbu?
???
Napsal: úte 31.01.2012 16:23
od DWXak
Mělo by to být tak jak říkáš, až dopíšu tenhle příspěvek tak se skočím podívat jak na tom jsem s vodou já (naměřenejch do -18°C)....
4 Jamall: Právě k výpušťáku se nedostanu, protože to auto mám krapítek snížený (viz klubovky) a kvůli barikádě ze všech stran mám přístup jen zezhora
Jinak teď Trutnov - svítí slunko na teploměr a -8
/EDIT: Tak voda byla v poho, tak jsem pro klid duše přilil 2litránky fridexu... Dívím se, že jsem to natočil po 2 mesících stání
Ale tíží mě jinej problém... Otevřu kufr, vyhrnu kobereček a u rezervy mám bazén

Teda, zamrzlej rybník... Kudy se tam ta voda může dostávat?
Napsal: úte 31.01.2012 20:29
od Kalasnikov
Beann: Nezamrzne to jako kus ledu, ale rozdělí se voda která zmrzne me formě takových pláství a mezi nima tekutá nemrzka.
Takhle mi kapalina namíchaná na -18 zamrzla při -23. Žigulácká vodní pumpa to zvládla a vesele chroupala led, pumpa s plastovýma lopatkama půjde nejspíš do hajzlu. Ale i když pumpa chroupe tak to v systému nekoluje takže 10 km domů jsem jel asi 2 hodiny, pač po asi kilometru je teplota v červeném, jo a navíc to netopí aby to nebylo moc jednoduché
Jinak různé kapaliny by měly být navzájem mísitelné.
Napsal: úte 31.01.2012 21:00
od c4mel
tak to já asi tu pumpu budu mít vklidu když sem ujel 12km a motor v normálu...ted sem dolil nemrznoučku tak sem zítra zvědavej jestli bude vše zase ok... a auto mi taky netopí ale nevím ještě čím to bude... měl sem vprdeli ježka tak sem ho tam dal a stejně nic

topí mi to až když to točím na ty 4000ot pak t topí ale jak zase jezdím normálně tak to zase přestane topit

Napsal: úte 31.01.2012 21:02
od roman320
Mas to zavzdusneny a proto to aji varilo.
Napsal: úte 31.01.2012 21:08
od c4mel
a co myslíš můžu s tím jet? dneska to odvzdušnit nestihnu (nebo spíš ani nevím jak musím mrknout na net) a ráno bych s tím chtěl jet nepřehřeje se mi zase motor?
Napsal: úte 31.01.2012 22:48
od icecold

odvzdušníš to tak, že necháš zahřát auto na provozní teplotu, a povolíš odvzdušňovak, doleješ do nádobky vodu a děláš to do té doby než ti odvzdušňovakem poteče nemrzka, práce tak na 5min
Napsal: úte 31.01.2012 23:24
od petelin
icecold píše:
odvzdušníš to tak, že necháš zahřát auto na provozní teplotu, a povolíš odvzdušňovak, doleješ do nádobky vodu a děláš to do té doby než ti odvzdušňovakem poteče nemrzka, práce tak na 5min
nic proti ale pěkná kravina
Stačí otevřít víčko od expanzky i za studena a sledovat jak to v ní pěkné bublá .. sem tam přidat plyn a do 3min ani bublinka, zavřít a hotovo
Napsal: stř 01.02.2012 10:38
od icecold
aha, a ovzdušňovak na chladiči zřejmě vymysleli k okrase na chladiči? je jasný, že takhle se to odvzdušňovat dá, ale s tím šroubem je o to hodně rychlejší já nevím jak jsi do 3 min takhle dokázál odvzdušnit asi jsi umělec

mám zkoušený obě metody

Napsal: stř 01.02.2012 13:55
od c4mel
tak sem to udělal jak říkal petelin a auto už nevaří a topení už trochu topí

akorát mínus že se mi vylila půlka fridexu kterou sem včera dolíval
Napsal: stř 01.02.2012 14:13
od icecold
odvzdušní to přes šroub ale pořádně a bude to i topit, pokud teda pumpa ventil topení není KO
Napsal: stř 01.02.2012 14:15
od c4mel
a nemůžu to třeba eště víc zavzdušnit?
Napsal: stř 01.02.2012 14:57
od roman320
Ne, pokud u zahratyho motoru neotevres expanzku, to ti vycakne hromada vody ven a muzes to delat znovu..
Napsal: stř 01.02.2012 18:21
od shade741
já jezdím s autem celoročně, jelikož na vysočině čekáme tuhé mrazy, mám danou venku trochu chladící kapaliny v panáku, je sice pěkný to mít naředěný na -30 ale jistota je jistota, každý ráno jdu okolo a mrknu na to, aspoň mám klid, nejlepší odvzdušnění se mi povedlo čumákem lehce dokopce přes odvzdušnovák- ten tam není jen pro srandu králíkům, pak je pokoj
Napsal: stř 01.02.2012 18:38
od Stefca
DWXak píše:
Ale tíží mě jinej problém... Otevřu kufr, vyhrnu kobereček a u rezervy mám bazén

Teda, zamrzlej rybník... Kudy se tam ta voda může dostávat?
Mám stejnej problém s tim zatékáním do kufru a zatim jsem pořat neprišel kudy to tam tece tesnění kolem hrany kufru je v pořádku nebo tak alespon vypada a projistotu jsem vymenil i všechny ty plastoví víčka co zakrejvaj ty díry na dně kufru a pořát se mě tam ta voda oběvuje neví nekdo kudy to tam zatejká ??