Napsal: čtv 12.04.2012 19:37
Nalévací otvor slouží i jako kontrolní a tak si myslím, že tam patří nalít tolik oleje, kolik se tam vejde. Já měnil u svého tdsa minulý rok v létě, najeto 300000, filtr podle rv. zřejmě původní, ale olej z toho tekl řekl bych docela čistý (nevím jestli ho někdo kdy měnil). Objednal jsem si tedy tři litry kapaliny a vypustil tu původní. Kolik z toho vyteklo jsem sice neměřil, ale rozhodně toho bylo víc než tři litry. Nakonec jsem musel ještě dva litry dokoupit.
Nastartuj, na voliči "P", nechej mírně zahřát převodovku(pro urychlení jsem dal "D" a mírně zvýšil otáčky přes brzdu), pak odšroubuj zátku(stále při nastartovaném motoru) a dolévéj, dokud nepřeteče. Zašroubuj a vyřízeno. Až do konce musí motor stále běžet, jakmile ho zastavíš při otevřené převodovce, obsah ti vyteče. Olej jsem takhle vyměnil a převodovka chodí stále jako hodinky, řadí krásně plynule, nic neklepe a necuká
Nastartuj, na voliči "P", nechej mírně zahřát převodovku(pro urychlení jsem dal "D" a mírně zvýšil otáčky přes brzdu), pak odšroubuj zátku(stále při nastartovaném motoru) a dolévéj, dokud nepřeteče. Zašroubuj a vyřízeno. Až do konce musí motor stále běžet, jakmile ho zastavíš při otevřené převodovce, obsah ti vyteče. Olej jsem takhle vyměnil a převodovka chodí stále jako hodinky, řadí krásně plynule, nic neklepe a necuká
