Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 05.01.2012 17:27
od xSAFA
Je to on, ale vzal bych spíše ten s lemem, kterej by případně neměl vyletět z ramena.

Jinak já dával ramena komplet celé Meyle HD, na přelisovávání bych se osobně vykvákl...

Napsal: čtv 05.01.2012 17:53
od fizzer
já vzal tenhle typ (od Meyle HD) a troufám si říct, že nevyletí. ty dva silný hliníkový půlměsíce se zakousnou do sebe. měl jsem docela problém to tam nalisovat. btw na ten s tím lemem jsou prý ještě potřeba nějaké podložky, aby se omezil axiální pohyb v tom slintbloku a rameno "necestovalo", u tohoto typu to odpadá - je širší a opře se těmi gumovými výstupky o tu klec v který je uchycen.

Napsal: čtv 05.01.2012 22:29
od paveld
Nebo powerflex - ten necestuje ani nemá kam vyletět :-).

Napsal: pát 06.01.2012 11:06
od Kedyson
xSAFA píše:
MartinCoupe píše:dorazy tlumicu
Ne dorazy ale horní uložení, ovšem nemohu říct, zda to na plavání v kolejích mělo nějak zásadní vliv, neboť jsem dělal předek celej zaráz a pak přišlo celkové výrazné zlepšení... Největší vliv na to mají na přední nápravě dle mě silentbloky ramen.

Jinak díly vč. SB sem bral povětšinou Meyle (HD)
Souhlas. V kolejich se auto skoro nedalo udrzet v rovnym smeru. Pred vanocema jsem nechal vymenit cepy rizeni a hlavne oba silentbloky na prednich ramenech a zlepseni je obrovsky. Konecne vim, jak se ridi bavorak :)

Napsal: úte 28.02.2012 17:34
od MartinCoupe
Tak jsem se konecne dostal k te vymene zadnich silentbloku.

Nechal jsem vymenit vsechny spatny kusy. Vymenilo se pet vnejsch silentbloku na zadku a plavani je pryc.

Koupil jsem na mjauto Febi, holt Bilstein k Bilsteinu seda. :-)

Taky jsem od Harezze objednal Bilsteiny B8 na zadek, spokojenost.

Takze uz zase muzu brazdit silnice bez obav pred nejakou necekanou myskou.