Stránka 2 z 2
Napsal: sob 19.11.2011 14:44
od Brody
No nepřestalo. Max o něco se to zmírnilo, ale zhruba dva roky jsem s tim jezdil a dalo se. Nejhorší byly takové ty nejcitlivější rozjezdy nebo pojezdy. jinak se to vcelku dalo. Vadilo mě to, ale měnit celé komplet znovu se mi moc nechtělo.

Napsal: sob 19.11.2011 15:05
od jarin36
Tak to nejni dobry. Jak rikas dela hlavne pri tech nejcitlivejsich rozjezdech, takze super, jdu se asi povesit

Napsal: sob 19.11.2011 15:16
od jarin36
Zapatral jsem v pameti, a vzpomel jsem si, ze jesti kdyz jsem mel 316i, jel jsem s ni do chorvatska a uvizl jsem tam asi na 4h v pomalu jedouci kolone a asi po tricatem rozjezdu se mi taky zacalo trast cele auto, vzdy stacilo na pul minuty vypnout motor a zase bylo vse v poradku. Do ted si nedokazu predstavit co to melo na svedomi, ale sautem jsem pak jeste dalsi 2 roky jezdil. Nedavno jsem ho prodal znamemu kteremu porad slouzi bez problemu.
Napsal: sob 19.11.2011 15:16
od jarin36
Napsal: sob 19.11.2011 16:39
od Brody
Hele teď čumim že jsi z Prachatic

No nemusí to dělat spojka, ale třeba ten mechanismus co vypíná ložisko. Třeba se jim to rozpadlo a nevěděli jak to má být správně sestavené. Kdo ví.
Napsal: sob 19.11.2011 16:57
od sa-tan666
skubani vesinou dela to ze je neco krive ale pokud to bylo vse nove tak me napada jen spatna montaz
Napsal: sob 19.11.2011 17:01
od Brody
Jde o to jestli jí dobře vystředili

Napsal: sob 19.11.2011 17:26
od Huska
Kalasnikov píše:na spojce si nemá co sedat.
huska: jak to myslíš? přítlačák snad jinak nasadit nejde, ani bentley se o ničem takovém nezmiňuje
Je to tak, že nový má aretaci (při opotřebení lamely postupně pootáčí a vymezuje chod). Při výměně pouhé lamely se musí "natočit" zpět.
Jinak to škubání je u nové spojky běžné (BMW má dost "tvrdou" aby přenesla výkon)...než se zahladí lamela a sedne si s přítlačným talířem a setrvákem tak to při málo sešlápnutém plynu cuká. Nejhorší to bývá při popojíždění ve koloně.
Pokud to ovšem cuká i při vyšších otáčkách (rychlejší akceleraci z nuly) tak pravděpodobně první špatnou montáží zkřivili lamelu.
Napsal: sob 19.11.2011 18:09
od jarin36
Brody, taky prave koukam ze to mame k sobe kousek
Mechanik mi rikal ze nasadil lozisko asi o 90 stupnu spatne, proto tam pri na podlahu seslaple spojce neco o neco drelo

co se tim mohlo oddelat je otazka.
Huska: Dela to fakt jen pri nizkych otackach, nejhorsi je to, kdyz vyjizdim treba z garaze, proste malo plynu, jen aby se auto hnulo a roztrese se jak ratlik

Napsal: sob 19.11.2011 18:11
od Brody
No takové černé cupéčko sem tu ještě neviděl. Ale je fakt, že do prachatic tak často nejezdim

Napsal: sob 19.11.2011 19:04
od jarin36
Tohle nejni muj vuz

to jsem si dal kdysi jako profilovku. Ale mel jsem 316i coupe s M6kovejma replikama

, Ted mam 323i coupe M-paket v avusblau. Mam ho asi 4 mesice a kupoval jsem ho tady od klubaka Tomas 8409, takhle nejak by melo vypadat
http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-au ... ml#p367303
Napsal: sob 19.11.2011 19:15
od Brody
Jo tak. No tak budu koukat

Napsal: ned 20.11.2011 10:42
od Kami1
jarin36:
buďto ti zachmatali styčný plochy a neočistili je, to by se spravilo časem
nebo jim spadla lamela na zem (nebo nedejbože setrvák)
nebo šrouby přítlačáku nedotáhli postupně, ale najednou
a tím ten přítlačák pokřivili (dokurvili)
viděl bych to na tu třetí věc
Mechanik mi rikal ze nasadil lozisko asi o 90 stupnu spatne, proto tam pri na podlahu seslaple spojce neco o neco drelo
tímto by se maximálně mohlo něco stát ložisku, což s tvým problémem nesouvisí.
Pan mechanik je zřejmě na drogách, radši bych oželel prachy a nechal to spravit jinde
Napsal: ned 20.11.2011 12:16
od jarin36
Mas pravdu, nejlip udelam kdyz to dam jinam nebo jeste lip, priste si to radeji udelam sam. Spojku uz jsem delal, u sveho auta jsem z toho mel respekt tak sem si o tom precetl v bentley a v jak na to. Nakonec jsem to odkladal az na to neni cas ani prostory.
Clovek by rekl, ze kdyz to da nekomu kdo se tim zivi, tak to bude v klidu ale opak je pravdou.

Napsal: ned 20.11.2011 12:56
od Brody
Nojo není mechanik jako mechanik. Bohužel. Naštěstí mám kámoše s kterým doposud nebyl žádnej problém a umí mi sehnat dá se říct i díly za fajn ceny. Tak jsem za to docela dost rád

Napsal: ned 20.11.2011 14:56
od brumlae34
Je taky docela dost mozny, ze otocily lozisko o 90 stupnu a tim padem jde paka blisko pritlacaku a pri doslapnuti az nadoraz to o sebe rachta. Uz jsem mel tu cest se s tim setkat.
Napsal: ned 20.11.2011 15:20
od jarin36
Jasny, presne to se stalo, ale to uz je v opravene, ted se akorat rozklepe cely auto pri rozjezdech a prerazovani, proste kdyz je spojka v zaberu.
Napsal: ned 20.11.2011 18:51
od jurab
jako ja uz bych to dal jedine nekomu kdo se specializuje na BMW.at uz servis nebo soukroma osoba.v servisech kde delaj vse na vsem to stoji za nic umej vetsinou auta z koncernu a o bmw nevi nic.v jednom takovim mi nemohli ani pretesnit vanu na ISu (nedokazali ju sundat)
