
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E36 323i Nová komplet spojka po vyšlápnutí nehorázně rachtá
Zapatral jsem v pameti, a vzpomel jsem si, ze jesti kdyz jsem mel 316i, jel jsem s ni do chorvatska a uvizl jsem tam asi na 4h v pomalu jedouci kolone a asi po tricatem rozjezdu se mi taky zacalo trast cele auto, vzdy stacilo na pul minuty vypnout motor a zase bylo vse v poradku. Do ted si nedokazu predstavit co to melo na svedomi, ale sautem jsem pak jeste dalsi 2 roky jezdil. Nedavno jsem ho prodal znamemu kteremu porad slouzi bez problemu.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Kalasnikov píše:na spojce si nemá co sedat.
huska: jak to myslíš? přítlačák snad jinak nasadit nejde, ani bentley se o ničem takovém nezmiňuje
Je to tak, že nový má aretaci (při opotřebení lamely postupně pootáčí a vymezuje chod). Při výměně pouhé lamely se musí "natočit" zpět.
Jinak to škubání je u nové spojky běžné (BMW má dost "tvrdou" aby přenesla výkon)...než se zahladí lamela a sedne si s přítlačným talířem a setrvákem tak to při málo sešlápnutém plynu cuká. Nejhorší to bývá při popojíždění ve koloně.
Pokud to ovšem cuká i při vyšších otáčkách (rychlejší akceleraci z nuly) tak pravděpodobně první špatnou montáží zkřivili lamelu.




Brody, taky prave koukam ze to mame k sobe kousek
Mechanik mi rikal ze nasadil lozisko asi o 90 stupnu spatne, proto tam pri na podlahu seslaple spojce neco o neco drelo
co se tim mohlo oddelat je otazka.
Huska: Dela to fakt jen pri nizkych otackach, nejhorsi je to, kdyz vyjizdim treba z garaze, proste malo plynu, jen aby se auto hnulo a roztrese se jak ratlik

Mechanik mi rikal ze nasadil lozisko asi o 90 stupnu spatne, proto tam pri na podlahu seslaple spojce neco o neco drelo

Huska: Dela to fakt jen pri nizkych otackach, nejhorsi je to, kdyz vyjizdim treba z garaze, proste malo plynu, jen aby se auto hnulo a roztrese se jak ratlik

Tohle nejni muj vuz
to jsem si dal kdysi jako profilovku. Ale mel jsem 316i coupe s M6kovejma replikama
, Ted mam 323i coupe M-paket v avusblau. Mam ho asi 4 mesice a kupoval jsem ho tady od klubaka Tomas 8409, takhle nejak by melo vypadat http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-au ... ml#p367303


jarin36:
buďto ti zachmatali styčný plochy a neočistili je, to by se spravilo časem
nebo jim spadla lamela na zem (nebo nedejbože setrvák)
nebo šrouby přítlačáku nedotáhli postupně, ale najednou
a tím ten přítlačák pokřivili (dokurvili)
viděl bych to na tu třetí věc
Pan mechanik je zřejmě na drogách, radši bych oželel prachy a nechal to spravit jinde
buďto ti zachmatali styčný plochy a neočistili je, to by se spravilo časem
nebo jim spadla lamela na zem (nebo nedejbože setrvák)
nebo šrouby přítlačáku nedotáhli postupně, ale najednou
a tím ten přítlačák pokřivili (dokurvili)
viděl bych to na tu třetí věc
tímto by se maximálně mohlo něco stát ložisku, což s tvým problémem nesouvisí.Mechanik mi rikal ze nasadil lozisko asi o 90 stupnu spatne, proto tam pri na podlahu seslaple spojce neco o neco drelo
Pan mechanik je zřejmě na drogách, radši bych oželel prachy a nechal to spravit jinde
Mas pravdu, nejlip udelam kdyz to dam jinam nebo jeste lip, priste si to radeji udelam sam. Spojku uz jsem delal, u sveho auta jsem z toho mel respekt tak sem si o tom precetl v bentley a v jak na to. Nakonec jsem to odkladal az na to neni cas ani prostory.
Clovek by rekl, ze kdyz to da nekomu kdo se tim zivi, tak to bude v klidu ale opak je pravdou.
Clovek by rekl, ze kdyz to da nekomu kdo se tim zivi, tak to bude v klidu ale opak je pravdou.
