Stránka 2 z 9

Napsal: čtv 27.10.2011 20:20
od Kami1
mezera by měla být hlavně správná u č. kliky,
ale to jsem ani nepsal, protože byste na to přišli při jeho výměně.
měla by být, tipuju, 1-2mm

Napsal: čtv 27.10.2011 20:23
od MotoMoto
čidlo kliky se neměnilo... tak to doufám, že je ok... to by diagnostika ukázala ne?..

Napsal: čtv 27.10.2011 20:33
od Kami1
tak to sorry, měl jsem nějak v povědomí, že bylo od kliky a ono se měnilo na vačce
právě tím by se u toho problému mělo začít jako první věc

no na diag. bych v tomto ohledu určitě nespoléhal.
může být špatné i když to chybu nehlásí

ozubená řemenice by měla být čistá, čidlo k ní doléhat přesně s minimální mezerou

na tu ř.j. se teda zatím vykašli a zkus spíš někde splašit na půjčku to čidlo

Napsal: čtv 27.10.2011 20:43
od MotoMoto
tak to díky... by i vysvětlovalo ty otáčky.. ted jsem tu koukal na foru kdo se s něčím podobnym potkal a našel jsem podobný problém a čidlo na klice to vyřešilo. zkusím ho třeba jen přitáhnout, nebo vyměnít za jiné a uvidíme.,

Napsal: čtv 27.10.2011 20:56
od MotoMoto
nechápu ale jednu věc, že když se odpojí váha vzduchu, odmaže se chyba kterou to hodí, tak bezprostředně chvíli po tom jede parádně a točí téměř do 7000. po chvíli ale zase 5500.. cca tři minuty. ani ne.

Napsal: pát 28.10.2011 13:31
od MotoMoto
zajimavej udaj ze včerejška na čtvrtém válci.

smoothness:
1 cylinder - 63.00
3 cylinder - 63.00
4 cylinder - 237.00
2 cylinder - 71.00

Napsal: sob 29.10.2011 11:33
od weNTyll
Vysledek smoothnes muze, ale taky nic znamenat nemusi, je mereny stejne jenom na volnobeh, hodne se do toho promita treba kvalita vstriku, protoze oteviraji na kratky cas, na delsich casech uz byva znat min. U tebe bude dulezite monitorovat presne co se deje v tech otackach, za ktere to uz nejde a co v te chvili nedela to co ma.

Napsal: sob 29.10.2011 21:50
od MotoMoto
weNTyll píše:Vysledek smoothnes muze, ale taky nic znamenat nemusi, je mereny stejne jenom na volnobeh, hodne se do toho promita treba kvalita vstriku, protoze oteviraji na kratky cas, na delsich casech uz byva znat min. U tebe bude dulezite monitorovat presne co se deje v tech otackach, za ktere to uz nejde a co v te chvili nedela to co ma.
Díky za odpověd, jsem o něco klidnější, asi mě nemine vyměnit cívky,nebo kabely. Svíčky jsem měnil...a ještě se chci zeptat, nevíte, kde je snímač klikovky u M44??.. koukal sem se po něm u toho ozubenýho kola jak je řemenice, kde také bylo u M42 a tam není. šel jsem tedy po kablíku, který má konektor vedle druhého snímače a to vačky a zjistil jsem, že vede do bloku motoru respektive v urovni pod sáním. Jak je čidlo teploty motoru, tak cca o 30 cm blíž ke kabině auta.. je to možné?. co jiného by to bylo'? proč ovšem je tu?...je snad skrz do bloku a snímá ozubené kolo na klice přímo uvnitř?. Díky za odpověd.

Napsal: sob 29.10.2011 22:13
od Kami1
podle mě by měl být na stejným místě jak u m42
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10

náhodou jsem ale našel toto
http://www.autozone.com/autozone/repair ... 52801b2485
a píšou tam, že to ozubení je fakt na klikovce, tak máš asi tento typ

Napsal: sob 29.10.2011 22:17
od Kami1
takže na tom prvním odkazu ETK je to sice nakresleno, ale nepoužito.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10

Napsal: sob 29.10.2011 22:25
od weNTyll

Napsal: sob 29.10.2011 22:34
od MotoMoto
Kami1 píše:takže na tom prvním odkazu ETK je to sice nakresleno, ale nepoužito.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10

Ano, presne tak

Napsal: sob 29.10.2011 23:42
od MotoMoto
weNTyll píše:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE71&mospid=47426&btnr=11_1558&hg=11&fg=10

je vzadu, dil c. 14
Toto je ono.

Napsal: stř 16.05.2012 22:39
od MotoMoto
Zdravim pratele. Po delsi dobe,co jsem tu nebyl problem stale pretrvava. Koupil jsem novou vahu vzduchu a furt stejne. Tahne krasne do 5500 a pak cukacka. Vymenene je uz snad vse. Na diagnostice zadna chyba a nevim si rafy. Naneutral motor vytocim do 7000 bez problemu,takze pal.soustava ok. Cerpadlo sem meril a na palivove liste dava 2,7. Kabely nove, svicky nove, tesneni pod ventil viko nove, cidlo vacky nove, vzduch.filtr novy,..... psal mi jeden ctenar fora, ze mel podobny problem a vada byla na jednom hydraulickem zdvihatku. Vymenil a ok. Je to mozne? Jinak do 5500 se auto chova bez problemu. Necuka,nehoupe,ma silu ale.....diky za rady

Napsal: čtv 17.05.2012 14:42
od Foldas
nemohl by to dělat udaj o rychlosti auta? m52 bez tohohle udaje taky nejde vytočit do omezovače

Napsal: čtv 17.05.2012 19:30
od all
ano! to je jediná chyba kterou to hlásí! je to totiž auto kde byl starý is motor tedy 1,8 a nabastlili tam novější 1,9 je to jediný údaj co mi z diag. vypadne jako chyba. Přiznám se že jsem koukal na schéma a nedocházelo mi spojení........? proč to nejede když nemá zpětnou vazbu od rychlosti auta....?
budu přemýšlet nad opravou.... ale tuším že tam bude problém ve spojení řj motoru s abs jednotkou....?

Napsal: čtv 17.05.2012 19:43
od MotoMoto
Je to tak chlapci. Ale nedokazu si vysvetlit, proc to po osazeni novejsiho motoru bez problemu rok a pul fungovalo bez problemu. Pak se zacalo par veci menit. Pak mi odesel termostat, ale furt to tocilo jak ma. Po vymene termostatu 5500 a konec.Vim ze je to blbost, ale to byl posledni zasah od kdy to nejde. Auto bylo u znameho v dilne a tezko by se mi hrabal nekde jinde. Kazdopadne co ted s tim. S All nad tim badame uz rok :))

Napsal: čtv 17.05.2012 19:51
od MotoMoto
Kdyz jsme odpojili vahu vzduchu, hodilo to chybu ze je odpojena. Ale bezprostredne po odmazani chyby to jelo jak strela. Za dve minuty ale opet to same...taky zajimave.vaha se tedy zapojila, koupil jsem jinoua stejne furt to same. Mel jsem podezreni,ze udava milne referencni hodnoty,ale zrejme byla ok. Nova se chova uplne stejne.

Napsal: stř 29.08.2012 19:59
od MotoMoto
Tak posledni moznosti nas napada cidlo teploty motoru. Napovidaji tomu i zvysena spotreba a horsi studene starty. Zitra uvidime. Je mozne, ze diagnostika to nenajde, ale udaje rezistoru jsou spatne??

Napsal: ned 02.09.2012 08:24
od MotoMoto
Tak ani to cidlo teploty to neni......