Ne to je benzin a je to normální. Je to stylem jízdy. Mohl bych tě povozit např s motorem 1.4 atmosrérou za 4,5 taky za 17l. Bohužel to není žádnej výmysl..Dlouhodobej průměr má kámoš co jezdí podobně jako já okolo 14-16l
Já to měl na víkend a dával jsem tomu co to šlo. samozřejm takhle člověk každej den nejezdí, nejde to pořád ale když se jdu jen projet tak nechci aby bylo půl nádrže pryč.
Když se jedu projet s 320d tak je pryč max 7 litrů a jezdím třeba 3 hodiny.Taky sem si říkal že taková spotřeba není možná ale zkus si někdy zajít na okruh a jezdi po limitech a dostaneš se i na dvojnásobek.
S benzínem mám zkušenost takovou, že může mít takřka neomezenou spotřebu. Jak mu šlápnu na krk tak je v nádrži vír. I tak obyčejné auto jako např Suzuki Jimmy umí zázraky.
Jednou jsem tankoval 3 krát za den plnou a jednou zase vydžela nádrž tři dny.
Je to hodně o způsobu ježdění. Když se člověk snaží, dá se jezdit za 6,5 s dvouapůllitrem i třílitrem.
Si zkuste vzít 3.2 CSL na okruh a driftovat nebo jiný šílenosti a uvidíte. a pokud budete efektivně využívat krouťák a výkon v provozu tak se dostanete na krásnou spotřebu, často s průměrem nižším než běžné šity jako 1.6 atd.
Mám radši diesel, protože nemá ani zdaleka takovej rozptyl. Když šlápneš na krk 320d jseš na 8 litrech a konecna 100kw 280Nm mám dlouhodobej průměr na 6.7 a to i s různýma excesama jako v píči turbo a v pí... spojka kdy se to pořád protáčelo.
Proto mě každej vástřelek rádobyodborníku vždycky rozesměje. Jsou v tom jen oemoce ale jakoby bez zkušeností.
viz "všechno co je pod 2.5l nebrat"
Jde o styl jízdy. pokud jezdíš tak nějak s rozumem, nejezdíš na limitech a jezdíš si takovou tu pohodičku a sem tam si jdeš trochu zařádit tak bych šel do benzínu, pokud si ale rád spestřuješ každou cestu jako já tak bych nejdřív propočítal co mě to bude stát nebo si pořídit rafinerii.
Vyrostl jsem na dieslech a to silnějších od 2.4l nahoru a proto sem vždycky chtěl mít agilnější a živější benzín. Pak jsem sedl do 330d, 525d a 320d a mám 320d.
Projeď si všechny motorizace který přicházejí v úvahu, tady na fóru najdeš snad všechy lidi co je mají, poslechni si jejich zkušenosti, projeď si to a rozhoduj se podle srovnání.
Nic lepšího mě nenapadá. Diesláci ale nikdy nebudou hanit benzín - zajímavý paradox oproti druhé skupině kterou nejspíš sere když se podívají na poměr výkon/krouťák/spotřeba. To si taky porovnej jak si proti sobě stojí a můžu ti říct že výkon bez krouťáku je nahouby.
Omlouvám se za tak dlouhej příspěvek, ale už mě nebaví číst bezduché příspěvky "benzíňáků".
