Stránka 2 z 2
Napsal: pát 30.09.2011 15:37
od Kalasnikov
Koovi: ta trubička je vnější plášť starého čidla, správně by to mělo jít vytáhnout v celku ale ocel s hliníkem vytváří doslova korozivní spoj, nové čidlo už je celé plastové-poučili se.
Jak si poradíš už je na tobě pokud to půjde nedestruktivně, já si to pouzdro zdeformoval mezi dírou v těhlici a v náboji, takže mi nezbylo než ho po milimetrech vysekat šroubováky.
Každopádně to musí ven.
Napsal: pát 30.09.2011 16:00
od Koovi
jj super, díky za info...v skrytu duše jsem si to tak myslel, takže už jsem tu trubičku dostal ven. Šlo to mizerně, ale je to venku. Zdeformoval jsem ji a sprejem na povolování zarezlých šroubů a pomocí kladiva a šroubováku jsem to dostal ven.

Napsal: úte 04.10.2011 21:16
od ickx
_peper píše:Jsem si jistý 100%
http://peper.rajce.idnes.cz/Dily#P1290067.JPGPrvní číslo je tam origo od BMW a to druhé je číslo pod kterým prodává Meyle.
Přesnou cenu už ti ale neřeknu, měl jsem to se slevou, ale určitě to bude po 1000kč.
No ale tohle je na čtyřkolku e46, číslo toho dílu je úplně jiný dle ETK

Napsal: úte 04.10.2011 21:20
od ickx
Traviss píše:Já kupoval cca 2 měsíce zpět náhradu na polským Allegru za asi 300kč a funguje taky
http://allegro.pl/czujnik-abs-bmw-3-e46 ... 76136.htmlA s tím zhasnutím - mám vypozorováno, že to zhasne po překročení 20km/h..
ickx píše:_peper píše:BTW náhrada je, kupoval jsem od Meyle za 850kč a fungovalo správně

Nekecej.. A kde to sehnat, nevíš? Jsi si jistej?
Jinak chlapi vyřešeno (odhaleno), je v p*deli i pravý čidlo

Co ten chlap dělal, když ty ložiska měnil, fakt nevím

. Vím jen, že mě to celkem bude stát min. 5tis zbytečných... Ach jo
Jak sem psal, tohle jsou čidla na e36 (e46) zadokolky, na čtyřkolce je to jinak, a proto tam jde jen originál.. Kdo najde alternativu v náhrážce, je borec:-)
Napsal: čtv 06.10.2011 22:27
od Traviss
Člověk se pořád učí, je to ale docela logické, že ty čidla jsou odlišné, když se nad tím zamyslím.. Borce žádného nehledej, nenajde to ani strejda google
