Stránka 2 z 3

Napsal: čtv 22.09.2011 17:56
od Elicar
nic

Napsal: pát 23.09.2011 22:09
od weNTyll
To ze jde jiskra a vstrik jeste neznamena, ze se to deje ve spravny okamzik a spravnou intenzitou. A to okem nepoznas ani nahodou.

Napichnout na osciloskop a promerit vsechno co je potreba.

Napsal: sob 24.09.2011 14:18
od shade741
Elicar píše:blbost
a co je blbost :?:

Napsal: ned 25.09.2011 10:44
od Elicar
shade741 píše:
Elicar píše:blbost
a co je blbost :?:
smazal jsem ten příspěvěk o tlaku v liště, špatně jsem ho změřil.

Tlak v liště 3 bary

Napsal: ned 25.09.2011 10:47
od Elicar
Vstřikovače vstřikují všechy najednou !!! Nestřídají se jako svíčky. :?: :?: :?:

Byl by někdo tak ochotný a mohl by mi poradit proč mi všechny 4 vstřiky vstřikují ve stejnou chvíli a nevstřikují podle pořadí ? děkuji

Napsal: ned 25.09.2011 23:37
od shade741
vstřikovač se primárně řídí dle čidla kliky, vačky. Vstřikovače teoreticky můžou vstřikovat i naráz(tento systém se ale používal u staryých aut takže tady bude těžko) A pokud se fakt nepletu tak tady by to mělo bejt jednotlivě (vstřik pro každý válec zvlášt) a tenhle proces se řídí dle čidla vačkového hřídele, takže bych hledal chybu tam :wink: Pripadne nejak jinak dobastlená elektrika, jeste dotaz- byla v autě odskoušena i jiná aku? někde sem četl, že může zamezit nastartovaní to, že startér sežere skoro všechno z baterky a jednotka nema dost stavy aby to vsecko zmákla(toto ale z osobní zkušenosti nemám)

Napsal: ned 25.09.2011 23:53
od Elicar
tak zejtra budu mít novej snímač na vačku a sem teda zvědavej.
Nemůže to dělat náhodou jednotka ?

Je připojen přez pořádné kabely ke 180AH

Napsal: pon 26.09.2011 00:35
od shade741
jednotka klidně taky, bohužel ti neřeknu jistě nikdy sem sní problém neměl a nerad bych spekuloval, nekdo tvrdí že to šlape i s odpojeným senzorem vačky, ale to mi přijde zvláštní, tak zkusit ho odpojit to už nikoho nezabije :D . Btw v jakým stavu jsi to auto pořizoval? připadá mi že asi nešlapalo, buh vi co je kde s nakou elektrikou :roll: člověk by nevěřil co tam jsou lidi schopní nabastlit...

Napsal: pon 26.09.2011 22:31
od Elicar
auto jsem tak koupil..

Vše vypadá ok, když odpojim snímač na vačku nic se nemění, když odpojim snímač kliky přestanou jít jiskry a vstřiky

Napsal: pon 26.09.2011 22:57
od shade741
Aha tak to se pak špatně hledá no... zkus to čidlo vačky ještě, jinak už mi došly asi nápady, jestli nekdo další s něším nepřijde. Určitě ale napiš jak a co zajímá mě to, abych případně věděl až na to někde narazím :wink:

Napsal: pon 26.09.2011 23:07
od starML
Hele Ty škodylaku 741, nestraš ho, ty tlaku sice nejsou, jako z výroby ale motor na to pojede bez problémů. Pokud jsem to pochopil, tak ani nové svíčky to nevyřešily, protože se mu to ulejvá - protože mu to nepálí !!. Podívej se, jestli Ti někde neupadlo kabelové oko od hnědého drátu okolo zapalovacích cívek - to je totiž kostra. Řídící jednotka dává STROB (jako zapalovací impuls) a (+) Ti tam snad jde. Jinak hledej okolo hlavního relé DME.

Napsal: pon 26.09.2011 23:27
od shade741
nikde neříkám že ty tlaky sou nahouby a že to na to nepojede 8O , a navíc píše že jiskru to dává ne? takže upadý drát ? spíš načnutá indučka jak sem psal už dávno(jen sem spíš předpokládal že to už je odskoušeno...), jen prostě mi přijde divný že stříkají všecky vstřiky, to se dle me ridi cidlem vacky a mely by jit postupne, a jestli tam je fakt ten starej systém že vsecky strikaj najednou naco tam teda je to cidlo vačky??? Pokud tomu tak není a někdo mi to osvětlí budu jen rád :wink:

Napsal: pon 26.09.2011 23:47
od starML
Ale vždyť se s Tebou nehádám, jen mu říkám, aby kouknul na to zapalování.

Napsal: úte 27.09.2011 22:51
od weNTyll
Kdyz to nechyta tak predpokladam, ze ty vstriky vidis behem strartovani a to je naprosto normalni, ze to nejede v sekvencnim rezimu. Do toho to prechazi az od dosazenych urcitych otacek a ty ten motor ma az kdyz chytne. Zaroven musi samozrejme spravne fungovat cidlo vacice.

Napsal: stř 28.09.2011 08:25
od Kami1
Elicar:
na tlaky, vstřiky, svíčky a cívky se vykašli,
je volovina, aby odešli zaráz všechny svíčky atd

nenapsals , co předcházelo tomu, že to nejede

zkus zkontrolovat všechny kostry a dej tam nějakou stoprocentně dobrou baterku

Jde to nastartovat roztažením (z kopce) ?

můžeš taky zkusit odpojit čidlo vačky a váhu

co diag?

Napsal: stř 28.09.2011 08:38
od Elicar
čidlo kliky oklolo 550 a vačka skoro 1300 ohmu na pinech 1 a 2

zapalovací kabely jsem měřil ale nevim přesnou hondnotu ale měli všechny skoro stejnou

kostry jsem čistil jedna je snad na levo a druhá na pravo, pilníkem a sprejem

po odpojení čidla vačky se nic nemění, skusim si pučit to nové, čidlo jsem vyndal a očistil.

tak asi ty vstřiky nepřecházej z tohodle režimu do sekvenčího, a proto to při startování kouří černě jak nafta

děkuji Vám páni.

Napsal: stř 28.09.2011 08:50
od Kami1
bez čidla vačky to funguje, nech ho klidně zatím odpojený

Napsal: stř 28.09.2011 08:57
od Elicar
Kami1 píše:Elicar:
na tlaky, vstřiky, svíčky a cívky se vykašli,
je volovina, aby odešli zaráz všechny svíčky atd

nenapsals , co předcházelo tomu, že to nejede

zkus zkontrolovat všechny kostry a dej tam nějakou stoprocentně dobrou baterku

Jde to nastartovat roztažením (z kopce) ?

můžeš taky zkusit odpojit čidlo vačky a váhu

co diag?
to proč to chcíplo nevím ani s jistotou já, mělo to vrčet někde na volnoběh než to vyžralo 1/2 nádrže

kostry přejdu ješte jednou, je ještě jedna na pravé straně u silentbloku motoru, ale ta vede z kastle na motor.

Roztahovat jsem to zkoušel jen z kraje ale to tam nebyly ani nové svíce, takže skusím. Nějakym zpusobem to chytlo ale asi spíš nějaké náhodné výbuchy ale už to vrčelo ale nešlo to ničim udržet běžet víc jak 10vteřin, při tom svítil výfuk červeně až ke katu.

po odpojení váhy je to horší, nědělá to už vubec nic.
po odpojení čidla vačky bez změny

diag už mám sehnáno ale neví jestli to půjde díky.

Napsal: stř 28.09.2011 09:08
od Elicar
starML píše:Hele Ty škodylaku 741, nestraš ho, ty tlaku sice nejsou, jako z výroby ale motor na to pojede bez problémů. Pokud jsem to pochopil, tak ani nové svíčky to nevyřešily, protože se mu to ulejvá - protože mu to nepálí !!. Podívej se, jestli Ti někde neupadlo kabelové oko od hnědého drátu okolo zapalovacích cívek - to je totiž kostra. Řídící jednotka dává STROB (jako zapalovací impuls) a (+) Ti tam snad jde. Jinak hledej okolo hlavního relé DME.
mám 4válec a je tam JEDNA zapalovací cícka a 4 VN kabely

Napsal: stř 28.09.2011 09:10
od Kami1
Elicar píše:mám 4válec a je tam JEDNA zapalovací cícka a 4 VN kabely
a seš si jistej, že máš M42B18?