Stránka 2 z 5
Napsal: ned 09.10.2011 15:47
od bmwfan18
Zeptam se spis takhle, kdyz koupim ojetou 335d z nemecka s najetejma 70 000km. Vydrzi to treba dalsich 70 000km jezdeni hlavne po Praze? Abych mel tak 3-4 roky klid.
Napsal: ned 09.10.2011 22:06
od M3maniac
bmwfan18 píše:Zeptam se spis takhle, kdyz koupim ojetou 335d z nemecka s najetejma 70 000km. Vydrzi to treba dalsich 70 000km jezdeni hlavne po Praze? Abych mel tak 3-4 roky klid.
Co je to klid? odpověď je jednoduchá...pokud budeš mít štěstí budeš lít naftu měnit jen olej, filtry a brzdy. Pokud štěstí nebude klidně Ti odejde vstřik nebo dva a nebo cokoliv jiného. Klid máš jen u novýho auta se zárukou popřípadě s prodlouženou zárukou

a i v tomto případě je potřeba mít štěstí

Napsal: ned 09.10.2011 22:27
od scooter_x
Trochu se přiživím, jak je na tom motor 35d s výdrží a spolehlivostí?
Vím, že tady je diskuze o 3er, já koupil jsem X3 3.0sd, čili 210kW, 580Nm, stejnej motor jako v 335d. Motor super, výkon super, zvuk super, spotřeba ne super, ale velice dobrá. Auto bylo přímo od dealera BMW po prvním majiteli, cca 100tkm. Stav perfektní. Za slušný peníze.
Odchází na tom motoru něco specifickýho? Nebo je na něco si třeba dát pozor? Vstřiky, turbo, DPF, automat?
Díky!
Napsal: ned 09.10.2011 22:32
od Huska
M3maniac píše:[quot Klid máš jen u novýho auta se zárukou popřípadě s prodlouženou zárukou

a
i v tomto případě je potřeba mít štěstí 
toto je svatá pravda .. ani nové auto není žádnou výhrou .. většinou je servis dražší než ojetina ( nechci srovnávat s BMW, ale u mé služební octavie rok stará najeto 43tis km už měněn brzdový posilovač + brzdový válec, chladič klimatizace, el. stahovačka okna u spolujezdce
asi příští týden jdu navýměnu oleje při 45tis km což bude opět nějakých 5-6tis Kč ... takže si myslím že mít ojetinu a sem tam něco opravit v rozumném servise vyjde líp
Napsal: pon 10.10.2011 08:36
od bmwfan18
Takze kdyz to shrnu je jedno co koupim, hlavni je mit stesti

kdyz koupim naftu a budu mit stesti tak budu jezdit rychle a za malo, kdyz ne tak se nedoplatim za turba, vstriky, filtry pevnejch castic a dalsi veci
u benzinu budu jezdit za hodne riziko je mozna mensi, ale kdyz se to pokazi tak to taky nebude levny

proste neco koupim a budu se modlit
P.S. Berte ten text s nadhledem

sem z toho uz trochu zoufalej

Napsal: pon 10.10.2011 10:01
od scooter_x
Ono to tak ale zhruba je vždycky. Když máš štěstí na kus, můžeš koupit cokoliv a budeš spokojenej, když štěstí nemáš, bude se to s...át, nepojede to jak má a budeš do toho jenom sypat a budeš z toho naštvanej. Dobrým výběrem si můžeš jen snížit o něco to riziko.
Za mě bych volil 330i, sice za 8l po městě jezdit nebude, ale za 20 taky ne, navíc si myslim, že kupuješ v podstatě jeden z nejodolnějších motorů co jsou.
Osobně mám 35d, motor super, ale co by to dělalo na kraťoučké jízdy, to těžko říct. Hlavně asi DPF, toho bych se bál nejvíc.
Napsal: pon 10.10.2011 14:00
od M3maniac
bmwfan18 píše:Takze kdyz to shrnu je jedno co koupim, hlavni je mit stesti

kdyz koupim naftu a budu mit stesti tak budu jezdit rychle a za malo, kdyz ne tak se nedoplatim za turba, vstriky, filtry pevnejch castic a dalsi veci

u benzinu budu jezdit za hodne riziko je mozna mensi, ale kdyz se to pokazi tak to taky nebude levny

proste neco koupim a budu se modlit
P.S. Berte ten text s nadhledem

sem z toho uz trochu zoufalej

V žádném případě to není jedno, musíš problémy eliminovat na minimum dobrým výběrem...a pak ještě mít rochu štěstí

u benzínového 6ti válcového bmw Tě na 95% žádný problem nepotká....max nějaké čidlo, nebo pumpa atd. U naftového motoru je logicky větší možnost poruchy u auta s více kilometry avšak při nájezdu 40 ,50 nebo 70tkm ročně se to kompenzuje nižší spotřebou.Znám lidi co si koupili 330d e46 a najezdili za 5 let 250tkm s průměrnou spotřebou 5,5l !!! a na autě bylo vše původní.I turbo i vstřiky.Ono dnešní 535d nebude jezdit za 5,5 ale zas jede jinak...ovšem pro téměř městský provoz doporučuji určitě benzín....
Napsal: pon 10.10.2011 21:25
od zlatas
vždy když čtu diskuze na toto téma musím se smát,odpovídaj TADY všichni stejně,nafta stojí za hovno.. ale když pak budeš prodávat benzínový auto,nikdo ho nechce,každej dneska jde po naftě.. kdyby se to tak sralo,tak proč by to všichni kupovali,hm? a navíc jsou s tím většinou spokojený.. E9x je nový auto,samá elektronika a je jedno u čeho se toto vysere,motor jako takovej je kvalitní jak benzínovej,tak naftovej.. já osobně bych spíš řešil to,jak si bejt jistej že to bude mít opravdu najeto jen těch 70 tis,jelikož si myslím že u takle poctivého kousku se ti konkrétně na motoru nic srát nebude..
Napsal: pon 10.10.2011 22:17
od hosma
sám jsem si nedávno pořídil e90 325i a nemůžu si stěžovat - kupoval jsem si to zejména na městský provoz, hodně startů, prostě popojíždění, spotřeba přijatelná (od fabie která žrala bezmála to stejné je to výkonově znatelný rozdíl

)
pokud bych ale najezdil 50 tisíc km nebo víc ročně, nejspíš bych sáhl po dieslu, úspora bude obrovská - nakonec ti to může ušetřit (pokud se náhodou něco pokazí) na nové díly

Napsal: úte 11.10.2011 10:25
od bmwfan18
Trochu souhlasim se ZLATASEM, pride mi, ze na diesely se porad hazi spina jak jsou nespolehlivy, pritom znam rodinu kde maji 120d, 330d a 535d vsechno ma najeto kolem 150-200 tisic km vetsinou po Praze a kolem Prahy a krom jednoho turba nic neopravovali. Samozrejme kdyz se ten diesel pokazi tak v opravach se rozdil spotreby mezi dieselem a benzinem ani za nekolik let nevrati. Osobne se zas tolik nebojim koupit treba 335d s 80 000km najeto kdyz by ten motor jeste nejakejch 70 000km mohl zvladnout bez oprav. Coz pri mem najezdu po Praze dela 4 roky jezdeni. Ovsem kdyz chytnu spatnej kus tak do toho muzu vrazit taky 100 000kc a vic behem chvile. Myslim, ze tady je tezky radit no. Zase se nekde po Praze tahnout s 335i kolone se spotrebou 14l na sto taky neni zadnej muj sen

Napsal: úte 11.10.2011 12:06
od M3maniac
proto ti většina trochu rozumných lidí tady píše, že si máš koupit 325i nebo 330i......nebo si myslíš ,že 335d ti v koloně po praze bude brát 7 ???

je nesmysl si kupovat diesel na městský provoz s nájezdem cca 15tkm ročně....pochopím to jen tehdy, má li dotyčný zdroj nafty....jinak nee. A to mám diesly od bmw velmi rád

Napsal: úte 11.10.2011 16:20
od Oooz
Taky naprostý souhlas se zlatasem. Dneska stojí litr po Praze 35 kaček a je uplně fuk čeho a je fakt velkej rozdíl, jestli mi to žere 10 a nebo 15. Čtu tady o nespolehlivosti a o tom, že nafta nemá smysl pokud neni velký nájezd. Tak mi to panové prosím nějak dobře ekonomicky rozepiště, protože já to nějak nechápu. Osobně mam 330D, jezdim skoro jen Prahu a dám MAX 20 tisic ročně. Krom řídící jednotky žhavení a žhaviček jsem na autě neměnil jedinej motorovej díl. To stejné s předchozím autem (Mondeo), nafta, byla to vylítaná ojetina a přesto mi vydržela 4 roky bez jediné opravy na motoru a to jsem ho zrovna nešetřil. Jen z lehkého propočtu : při nájezdu 20.000 a rozdílu ve spotřebě kolem 4 litrů je to rozdíl cca 28 000,- Kč za rok. A teď kde že je ta výhoda benzínu pro mě, jakožto toho ,,štastlivce", kterému se nafty zrovna nesypou pod rukama? Lze souhlasit, že benzín je prostě nejlepší volba z důvodu chodu motoru, zvuku, točení apod .. v tom můžu souhlasit.
Napsal: úte 11.10.2011 21:36
od bmwfan18
Rad bych uz to nejak vyresil, protoze mam ted nabidku na 335d r.v. 2007 s 55 000km najeto za 580 000,- Coz mi pride, ze by i jizdou po Praze mohlo jeste dost vydrzet bez oprav.
Napsal: úte 11.10.2011 22:49
od scooter_x
Pokud kilometry prokazatelně sedí a stav je perfektní, rozhodně bych se toho nebál, to auto musí najet klidně dalších 100tkm bez vážnější poruchy, a to i po Praze. Ten motor z osobní zkušenosti v X3 doporučuju, za 6litrů s ním po městě nepojedeš, ale síla je nepřekonatelná, zvuk parádní!

Napsal: stř 12.10.2011 00:19
od bmwfan18
scooter_x píše:Pokud kilometry prokazatelně sedí a stav je perfektní, rozhodně bych se toho nebál, to auto musí najet klidně dalších 100tkm bez vážnější poruchy, a to i po Praze. Ten motor z osobní zkušenosti v X3 doporučuju, za 6litrů s ním po městě nepojedeš, ale síla je nepřekonatelná, zvuk parádní!

Za kolik litru priblizne tak jezdis po praze? No me stacil kroutak u 330d a byl sem z toho odvarenej

Napsal: stř 12.10.2011 09:17
od blackwhit
bmwfan18 píše:scooter_x píše:Pokud kilometry prokazatelně sedí a stav je perfektní, rozhodně bych se toho nebál, to auto musí najet klidně dalších 100tkm bez vážnější poruchy, a to i po Praze. Ten motor z osobní zkušenosti v X3 doporučuju, za 6litrů s ním po městě nepojedeš, ale síla je nepřekonatelná, zvuk parádní!

Za kolik litru priblizne tak jezdis po praze? No me stacil kroutak u 330d a byl sem z toho odvarenej

Osobně nechápu, že chceš koupit auto za 580tis., když musíš řešit, jestli je spotřeba 8, 10 nebo 12.... Navic pri jezdeni po praze si asi ani ten kroutak naplno neuzijes, ne?
Napsal: stř 12.10.2011 10:11
od scooter_x
bmwfan18 píše:scooter_x píše:Pokud kilometry prokazatelně sedí a stav je perfektní, rozhodně bych se toho nebál, to auto musí najet klidně dalších 100tkm bez vážnější poruchy, a to i po Praze. Ten motor z osobní zkušenosti v X3 doporučuju, za 6litrů s ním po městě nepojedeš, ale síla je nepřekonatelná, zvuk parádní!

Za kolik litru priblizne tak jezdis po praze? No me stacil kroutak u 330d a byl sem z toho odvarenej

Po meste, kratky trasy, to je cca 11l, pokud budes hodne spechat, treba 13l to bude. Ale to je X3ka, tezsi, vyssi, xDrive...
Napsal: stř 12.10.2011 10:41
od M3maniac
no mám pocit,jako kdyby jsi zdědil či dostal balík peněz a proto si chceš koupit úsporné auto ale brko ( neber to vážně)

pokud chceš mermomoci úsporného diesla od bmw tak si kup 320d 177koní...z těch všech dieslů bude trpět nejmíň a hlavně je to nejúspornější motor.Jestli se hrozíš spotřeby 12l tak si 335d nekupuj.Po Praze v zácpě totiž právě tolik brát bude

S tou 320d budeš mít průměr cca 6,8 max 7,5.A uvědom si, že ikdyž ti tu lidi píšou, že by se 100.000 nemělo nic pokazit tak to není na 100%

nechci tě strašit ,ale zažil jsem lidi co měnili turbo ve 25tkm a vstřiky v 70tkm

takže pokud si chceš koupit takové auto za všechny peníze a nemáš dostatečnej příjem tak pořádně přemýšlej.Ono jen 4 gumy na 335ku stojí 20-30tis a to samé 4 zimní gumy

335d je raketa o tom žádná,ale prostě pod 10l se nedostaneš

Proto jsem ti chtěl naznačit ,že za podobnou spotřebu jezdí 330i, teda v normálním režimu jízdy.A u 330i se ti fakt na 99% nic drahého neposere

Ale já mám pocit, že tu budeš psát tak dlouho až ti všichni napíšou jo kup jedině diesel

Napsal: stř 12.10.2011 15:06
od Tehu
M3maniac píše:....

Ale já mám pocit, že tu budeš psát tak dlouho až ti všichni napíšou jo kup jedině diesel

vsak to chce kazdej kdo kupuje diesla a boji se oprav slyset

kup diesel a usetris

Napsal: stř 12.10.2011 22:54
od bmwfan18
Mate pravdu, ze sem tu spotrebu zacal az moc resit. Vsechny 6ti valce si toho paliva po Praze vezmou asi dost, takze v tom zas takovej rozdil nebude.