Stránka 2 z 2
Napsal: pát 19.08.2011 13:00
od Honza83
diagnostika bude dnes, tak se to snad povede
díky
Napsal: pát 19.08.2011 22:31
od Honza83
tak je po diagnostice a vše je OK, žádná chyba, po několika načtení je vše v pořádku, auto nestartuje, zkusili jsme přes kabel starter a ani cvak, tak jsme auto roztlačili a přes rychlost a spojku hned chytlo, co to může být? startér nebo nějaké relé??
Napsal: sob 20.08.2011 00:45
od Fx
Ano a ano, znamená to, že celý imobilizér je v pořádku. Může to být relé startéru, třetí poloha ve spínačce nebo startér.
Jaká to byla diagnostika?
Napsal: sob 20.08.2011 07:34
od Honza83
přesný název teď nevím, ale zjistím, byla to origo ze salonu BMW, dokážete poradit jak teď postupovat, nějaké měření asi odhalí relé, ale co ten starter nebo ta spínačka? musí se vyměnit za jiný kus aby se poznala příčina?
Napsal: sob 20.08.2011 12:19
od roman320
Skoro bych vsadil na to ze ti proste chcipl starter..
Napsal: sob 20.08.2011 20:13
od Honza83
dnes jsme s autem jeli 50km do dílny, roztlačili a přes trojku naskočilo hned, když jsme dojeli na místo, tak kolega omylem vypnul motor

jenže, zkusil natočit a ono hned nastartovalo, tak jsme přejeli dál do dílny, tam zkusili znova nastartovat a opět nastartovalo, tzn. asi jsme vypozorovali, že když je auto studené, tak nechytne, když se s ním jede a zahřeje se, tak normálně nastartuje klíčkem, záhada, asi starter?
Napsal: ned 21.08.2011 00:37
od icecold
mě špatný starter taky za tepla chytal líp jak za studena

Napsal: pon 22.08.2011 15:07
od Honza83
tak je to starter, dnes proběhla výměna za nový, díky všem za tipy
