Stránka 2 z 3
Napsal: sob 09.07.2011 12:27
od KKarlos111
a co opravy?protoze auto do 40tisic asi nebude nic moc

musis se na to podivat i ze stranky ze do toho budes muset mozna neco vrazit.
Napsal: sob 09.07.2011 12:48
od serpis
JJ, to je jasný. Budu vybírat tak, aby do něj byla co nejmenší investice. Ty peníze co do něj vrazím se člověku při dalším prodeji nikdy nevrátěj.
Napsal: pon 11.07.2011 16:57
od Pglock
serpis píše:JJ, to je jasný. Budu vybírat tak, aby do něj byla co nejmenší investice. Ty peníze co do něj vrazím se člověku při dalším prodeji nikdy nevrátěj.
Asi takhle: do auta co koupíš dycky něco nacpeš... ať chceš nebo ne...!
Pro začátek bych volil určitě 1,6 nebo 1,8- když to umíš, je s tím taky solidní svezení

Napsal: pon 11.07.2011 21:38
od KKarlos111
kup si klidně 1.8 ale počítej s tím že budeš jezdit za stejnou spotřebu jako já s 3.0 a to us je k zamyšlení.výkon ničím nenahradís a za tu spotřebu to stojí.

Napsal: pon 11.07.2011 22:09
od Huska
když chceš 1,8 tak hledej 318iS .. má 103kW a je jediný čtyřválec který má smysl. Jinak doporučuji 323i je dle mě nejlepším kompromisem mezi spotřebou, výkonem, pojistkou atd.
Napsal: stř 13.07.2011 19:50
od Pglock
KKarlos111 píše:kup si klidně 1.8 ale počítej s tím že budeš jezdit za stejnou spotřebu jako já s 3.0 a to us je k zamyšlení.výkon ničím nenahradís a za tu spotřebu to stojí.

Ty s 3.0 jezdíš za 7?
Napsal: stř 13.07.2011 21:36
od ACDC
Určitě R6. A co nejsilnější. Časem bys litoval a stejně se tam postupně dopracuješ...
Napsal: stř 13.07.2011 22:37
od Afri
Sice je tady zmineno, ze do kazdeho auta nacpes penize.. To je svata pravda.. Ale u toho 4 valce se ti to tak neoplati.. Ja mam tedka svoje prvni auto (328i) a jsem rad,ze jsem si nekoupil 316, pac BMW je srdcovka a chci aby to moje vypadalo tak, abych se za nej nemusel nikde stydet.. Ale penez neni moc a Radsi je dam do 6ti hrnku, protoze tam se to neztrati, az budes prodavat.. Jestli je tvuj rozpocet 40 tacu, tak budes mit asi nejlepsi tu 316, nebo v nejlepsim 318is.. sice to neni vyhra, ale nic spatneho na tom neni.. Porad je to BMW a porad stejne spolehlive.

A uprime.. Ted nedavno jsem videl takovyho cervenyho kompakta v 316i.. A cloveka co to auto ma, toho obdivuju.. A jestli byl motor ve stejnym stavu, jako karoserie, tak pevne verim v to, ze vydrzi mozna vic, nez 6ti valy nekterych z nas

Napsal: čtv 14.07.2011 09:39
od KKarlos111
Pglock píše:KKarlos111 píše:kup si klidně 1.8 ale počítej s tím že budeš jezdit za stejnou spotřebu jako já s 3.0 a to us je k zamyšlení.výkon ničím nenahradís a za tu spotřebu to stojí.

Ty s 3.0 jezdíš za 7?
teď tam mám 7.6
Napsal: čtv 14.07.2011 09:56
od ROBi
KKarlos111 píše:Pglock píše:KKarlos111 píše:kup si klidně 1.8 ale počítej s tím že budeš jezdit za stejnou spotřebu jako já s 3.0 a to us je k zamyšlení.výkon ničím nenahradís a za tu spotřebu to stojí.

Ty s 3.0 jezdíš za 7?
teď tam mám 7.6
Ale máš diesel a ještě ho setříš, ne? A nebo nám tu kecáš

Napsal: čtv 14.07.2011 11:36
od KKarlos111
tak se prijed podívat.nebo ti to mám vyfotit?je to benzin 2009 najeto 30t.

Napsal: čtv 14.07.2011 12:22
od roumen_1
já koupil 318iS a ted toho lituju, jako ne, že by to jelo špatně, ale takovej výkon má dneska každý nový auto a spotřeba taky neni úžasná... furt koukám po šestiválech a přemejšlím proč sem do toho nešel hned
Napsal: čtv 14.07.2011 12:31
od PolarBear
KKarlos111 píše:tak se prijed podívat.nebo ti to mám vyfotit?je to benzin 2009 najeto 30t.

no tak pokud jezdíš pouze mimo město a dálnice pak ti to věřím

ale pokud máš aspoň 50:50 8,5-9L ale míň fakt ne
Každopádně k tématu. S tím rozpočtem co má je 316 / 318 jasná volba.
IS bych nebral, protože moc nevěřím, že za ty prachy sežene auto v dobrým stavu. Taky si vemte kolik ušetří na pov. ručení 1.6 - 1.8 vs 2.8..
a jinak nevím nevím mě příjdou ty 6ti válce rozhodně problémovější než 4 válec. Tam jsem dával akorád "nové vstřiky" ve 370 tkm a prevetivně vyměnil vodní čerpadlo a udělal rozvody.
jinak jsem měl takový ty věci jako brzdy, výfuk.... to stálo bohužel balík.
u 6ti hrnku se muselo dávat nové těsnění, měnil jsem lambdy a teď mě čeká asi váha vzduchu.
ale beru to sportovně

mám auto co mělo pořizovací cenu asi 2-2,5M takže i kdybych do něj nacpal extra 100 táců tak bych za to stejně nové nekoupil

Napsal: čtv 14.07.2011 12:33
od xSAFA
Pokud nemáš prašule a chceš starý BMW, kup nějakou zachovalou 316i nebo 318i klidně compakta, ty se dají moc pěkný koupit za pár švestek. Hlavně něco nedomrvenýho, čistýho, do čeho nebudeš topit nesmyslně peníze. Právě ty menší obsahy bývají spíš v lepším stavu. Až pošetříš a pochybí ti výkon, koupíš něco novějšího, silnějšího lepšího. Než kupovat nějakou šestiválcovou rujnu z roku 92 se spotřebou jak tank, tak bych raději nějaký novější slabší holátko v pěkným stavu. To je můj názor.
Vždy se trochu zastydím za e36, když potkám nějakej předpotopní sedan ve stavu vraku, v něm 18ti letej hoch ale hlavně že to je 325i. Že z výfuku letí bílej dým a auto se po cestě vlní jak had už neřeší.

Napsal: čtv 14.07.2011 15:07
od icecold
roumen píše:já koupil 318iS a ted toho lituju, jako ne, že by to jelo špatně, ale takovej výkon má dneska každý nový auto a spotřeba taky neni úžasná... furt koukám po šestiválech a přemejšlím proč sem do toho nešel hned
no is zas tak na tom špatně nebude

většina nových aut v čr jsou fobie HTP

Napsal: sob 16.07.2011 15:29
od Pglock
Pro začátek s BMW bych určitě doporučoval 1.6 nebo 1.8, potom můžeš pokračovat dál.... Je to ta pomyslná první "meta"
Pošli mě fotku tej tvojí spotřeby... sem magor, ale 7 litrů s 3.0 BENZÍNEM ti fakt nevěřim...
Napsal: sob 16.07.2011 22:04
od Dacud
mam 1.8 a jsem spokojenej. po meste s tim jezdim za 7,8l sviznou jizdou. po dalnici jsem se dostal na nejakych 6l a i kdyz to netahne jak sestihrnek tak je to pekne svezeni. mam jen nacle servocerpadlo ale jinak menim jen filtry a olej jinak bez problemu. do 1.6 bych nesel i kdyz je to jen malej rozdil
Napsal: ned 17.07.2011 09:51
od Pglock
Dacud píše:mam 1.8 a jsem spokojenej. po meste s tim jezdim za 7,8l sviznou jizdou. po dalnici jsem se dostal na nejakych 6l a i kdyz to netahne jak sestihrnek tak je to pekne svezeni. mam jen nacle servocerpadlo ale jinak menim jen filtry a olej jinak bez problemu. do 1.6 bych nesel i kdyz je to jen malej rozdil
SOUHLAS!
Napsal: úte 19.07.2011 15:06
od anaru
Zdravim vsechny a rad se podelim se svoji zkusenosti.Moje prvni BMW bylo 525i s vanosem a nadmiru spokojenost co se tyce spolehlivosti i spotreby,o vikonu nemluvne.Ted jsem tady pres klub nedavno koupil E36 coupe 328i po domluve za 45 tis,rok 96,ma mirne kosmesticke vady,ale janak tech, uplne v pohode.Moje doporuceni je jedine 6ti-val,jak tu vsichni pisi,spotreba oproti 4-valcum minimalni(krom mesta),ale uplne o jinem svezeni.Dle meho nazoru bych nebral 320i,jedine 325 a nebo 323,jsou na tom se spotrebou stejne i podobne vykony,plus stejne pov ruceni a max.spolehlivost.Ja osobne jsem volil 328i proto,ze mi nevadi pov.ruceni,ale ten objem je znat a navic to zere v realu min nez 325i a to i s Vanosem,takze ma rada,pokud nemusis resit pov.ruceni,tak jedine 328i

Napsal: úte 19.07.2011 16:49
od Dacud
anaru píše:pokud nemusis resit pov.ruceni,tak jedine 328i

povine ruceni resi jen ti co maji zkurvene bonusy! pak nekomu(treba me) vemou celej bok auta a ujedou(zaplatila by to pojistovna) aby neprisly o bonusy... bych to zrusil! lidi z toho akorat blbnou a nadelaji kvuli par stovkam za ROK !!!! kdyz na to nekteri nemaji tak at si nekupujou auto