Stránka 2 z 2
Napsal: ned 05.02.2012 17:34
od DWXak
A když to váhu vzduchu nemá?
Napsal: ned 05.02.2012 19:46
od Tompo
A jak to chytá, hulí, nehulí? Když na volnoběh přidáš, jak jsou tvrdé hadice z cooleru do sání?
Napsal: ned 05.02.2012 21:59
od DWXak
Chytá dobře, celkem i s ohledem na to že je teď takový počasí... Co se týče toho kouře, hulí míň než to hulilo když jelo tak jak mělo, to s tou hadicí se ti zeptám, auto není moje... Je kámošovo. Jen bych chtěl napsat ještě, že se měnili vstřiky a pak to začlo dělat. Ale po výměně zpátky do starejch problém přetrval
Napsal: ned 05.02.2012 22:18
od Carpadian
Co vyzkoušet reset RJ

Odpojit baterku na 30 min. Pak si načte údaje znova. Třeba to pomůže.

Napsal: pon 06.02.2012 06:47
od Paulos
A neukroutili jste náhodou jeden s kabílků od řídícího vstřiku???
Koukněte, jestli máte dobře připojený všechny podtlaky, kámošovi to taky jelo jakoby bez turba, když jsme vyměnili motor a pak stačilo akorát prohodit dva podtlaky a už to pálilo jak za mlada..
Napsal: stř 08.02.2012 19:56
od ViktorDDD
skontrolujte hadičku k čidlu tlaku turba - ide zo spodu sacích parohov do krabičky ktorý je prichytený na hrnci tlmiča neďaleko konektoru OBD
keď je hadička deravá, tak auto neťahá
Napsal: stř 06.06.2012 12:52
od podsto
Čau lidi chěl bych se taky na něco zeptat
Auto mi jede ale moc netáhne hlavne od spodu tak do 2000 ot/min je to docela zdechle. Příde mi že auto má velkou turbo díru.
Motor je trochu hlučnější, takovy trochu traktor. Hlavně na volnoběh.Jinak startuje vpohodě za tepla i za studena, za tepla nežhaví.
Už jsem vyměnil všechny filtry, a nějaké hadičky na podtlak.
Turbo jsem měl sundané a má trochu vůli ale olejem nebylo nějako moc zasrané. Měl sem sundanou i tu regulaci ale nevím jak vyskoušet jestli funguje. Jen když jsem ji nasazoval zpátky tak to byl docela boj ji dostat na tu klapku na turbu zpět. Skusil jsem pak projet auto s odpojenou hadicí od turba a nejelo to téměř vůbec.
S odpojenou váhou se to jakoby dusilo.
Vyčistil jsem sání.
Měnil jsem řídící vstřik ale nechtěně jsem utrhnul ty dva kabliky co zněj vedou a připájel jsem je zpátky ale nevím jestli to tomu nevadí.
Na diagnostice to ukázalo jednu závadu a to že je vadné čidlo teploty paliva ukazovalo 78 stupňů celsia ale nevyměnil jsem ho protože nevím kde ho najdu. Napadlo mě jestli to není někde vtom plastu kde je palivový filtr. Mohlo by to mít velky vliv na výkon?
Zaslepil jsem ERG.
Chtěl jsem vykuchat katalizátor ale nevím jestli to ma vliv? Poraďte kdyžtak.
Tak pokud by mi někdo poradil co ještě mám skusit a popřípadě skusit seřídit a jak. Popřípadě co by bylo dobré nechat udělat v servisu. Byl bych velice vděčny. Díky
Trochu autům rozumím ale i vzhledem k věku nejsem žádný odborník.
Napsal: stř 06.06.2012 13:03
od beny-maser
já to typuju na snímač tlaku v sání ani né tak že je špatnej jako že bude roztřepená hadička co k němu vede,vede ze spoda sání k čidlu přišroubovanému na levém klobouku. na nic jiného nevěřím to by to dělalo pořád a pokud to jezdí" bez turba" tak to bude proto že to nepřidá dávku nafty.
Napsal: stř 06.06.2012 13:06
od beny-maser
podsto píše:Čau lidi chěl bych se taky na něco zeptat
Auto mi jede ale moc netáhne hlavne od spodu tak do 2000 ot/min je to docela zdechle. Příde mi že auto má velkou turbo díru.
Motor je trochu hlučnější, takovy trochu traktor. Hlavně na volnoběh.Jinak startuje vpohodě za tepla i za studena, za tepla nežhaví.
Už jsem vyměnil všechny filtry, a nějaké hadičky na podtlak.
Turbo jsem měl sundané a má trochu vůli ale olejem nebylo nějako moc zasrané. Měl sem sundanou i tu regulaci ale nevím jak vyskoušet jestli funguje. Jen když jsem ji nasazoval zpátky tak to byl docela boj ji dostat na tu klapku na turbu zpět. Skusil jsem pak projet auto s odpojenou hadicí od turba a nejelo to téměř vůbec.
S odpojenou váhou se to jakoby dusilo.
Vyčistil jsem sání.
Měnil jsem řídící vstřik ale nechtěně jsem utrhnul ty dva kabliky co zněj vedou a připájel jsem je zpátky ale nevím jestli to tomu nevadí.
Na diagnostice to ukázalo jednu závadu a to že je vadné čidlo teploty paliva ukazovalo 78 stupňů celsia ale nevyměnil jsem ho protože nevím kde ho najdu. Napadlo mě jestli to není někde vtom plastu kde je palivový filtr. Mohlo by to mít velky vliv na výkon?
Zaslepil jsem ERG.
Chtěl jsem vykuchat katalizátor ale nevím jestli to ma vliv? Poraďte kdyžtak.
Tak pokud by mi někdo poradil co ještě mám skusit a popřípadě skusit seřídit a jak. Popřípadě co by bylo dobré nechat udělat v servisu. Byl bych velice vděčny. Díky
Trochu autům rozumím ale i vzhledem k věku nejsem žádný odborník.
A máš tds?
Napsal: čtv 07.06.2012 07:50
od podsto
Jo to jsem zapoměl je to TDS rv. 97 a popravdě se mi zdá ře žádné čidlo v sání nemám

no hadčka tam vede ale ta je nová tak to skusim ještě dotěsnit.
Napsal: čtv 07.06.2012 15:10
od beny-maser
tds má velkou turbo díru normálně,do 2tis je to mrtvice,zátah od spoda z toho dostaneš jedině čipem nebo mechanikou. Pokud je všechno v pořádku tak je to jen o subjektivních pocitech. Zvuk jak traktor by to mít nemělo ,ale je otázkou jak moc to klokotá, to je taky dost subjektivní,když přijede někdo s octávkou co má ještě tlaky, tak musí dělat větší randál než ty v opačném případě máš problém.
Napsal: pát 08.06.2012 05:55
od podsto
Tak jednou sem videl a slysel Tds v e39 a docela sem uwazoval jestlí to ma fakt diesel jak to melo sametovy chod. Ja bydlim ve druhem patre a kdyz stojim primo u baraku a mam pootevrene okno tak motor jde slyset. Ale zajizdy bych rekt ze je tizsi. jak oktavacke tdi
Napsal: pát 08.06.2012 10:59
od beny-maser
a neslyšel jsi e39 530D? To je úplně o něčem jiném. Ten motor má opravdu sametovej chod. TDS když stojí je hlučnější, ale poslouchal jsi studený nebo teplý motor? Máš tam všechny tlumící prvky co tam patří? Vana pod motorem (kompletní! né jen jeden dekl) deku na kapotě? To všechno má velký vliv. A taky na to má velký vliv předvstřik a otvírací tlaky vstřikovačů!
Napsal: pát 08.06.2012 15:03
od podsto
Ne opravdu to bylo TDS v té e39 videl jsem i přímo motor. No popravdě kryt po motorem nemám. Předvstřik bych si nejraději nechal seřídít jenže nenašel jsem žádné dobré recenze na někoho tady z ostravy nebo okolí kdo by to udělal. Pokud má někdo návod jak to seřídit podle sluchu tak prosím dejte to sem nebo jestli by mi nekdo mohl hodit odkaz. A nebo jestli by mi někdo mohl nějakého dobrého mechanika doporučit? Díky
Napsal: pát 08.06.2012 16:16
od beny-maser
pokud to chytá tak bych to moc neřešil,když to bude mít měkčí zvuk bude to línější,ty musíš najít pouze kompromis. Seřídit předvstřik není složité a je to tu 100 krát popsané ,žádné spešl nářadí na to nepotřebuješ. Stačí povolit čerpadlo a lehce s tím posunout za běhu motoru,rozdíl bude hned slyšet. Stejně snadné je seřídit dávku. A na Youtube jsou i videa jak to lidi seřizujou.