Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
TDS- turbo tlačí, hvízdá ale žádnej zátah
Chytá dobře, celkem i s ohledem na to že je teď takový počasí... Co se týče toho kouře, hulí míň než to hulilo když jelo tak jak mělo, to s tou hadicí se ti zeptám, auto není moje... Je kámošovo. Jen bych chtěl napsat ještě, že se měnili vstřiky a pak to začlo dělat. Ale po výměně zpátky do starejch problém přetrval
Čau lidi chěl bych se taky na něco zeptat
Auto mi jede ale moc netáhne hlavne od spodu tak do 2000 ot/min je to docela zdechle. Příde mi že auto má velkou turbo díru.
Motor je trochu hlučnější, takovy trochu traktor. Hlavně na volnoběh.Jinak startuje vpohodě za tepla i za studena, za tepla nežhaví.
Už jsem vyměnil všechny filtry, a nějaké hadičky na podtlak.
Turbo jsem měl sundané a má trochu vůli ale olejem nebylo nějako moc zasrané. Měl sem sundanou i tu regulaci ale nevím jak vyskoušet jestli funguje. Jen když jsem ji nasazoval zpátky tak to byl docela boj ji dostat na tu klapku na turbu zpět. Skusil jsem pak projet auto s odpojenou hadicí od turba a nejelo to téměř vůbec.
S odpojenou váhou se to jakoby dusilo.
Vyčistil jsem sání.
Měnil jsem řídící vstřik ale nechtěně jsem utrhnul ty dva kabliky co zněj vedou a připájel jsem je zpátky ale nevím jestli to tomu nevadí.
Na diagnostice to ukázalo jednu závadu a to že je vadné čidlo teploty paliva ukazovalo 78 stupňů celsia ale nevyměnil jsem ho protože nevím kde ho najdu. Napadlo mě jestli to není někde vtom plastu kde je palivový filtr. Mohlo by to mít velky vliv na výkon?
Zaslepil jsem ERG.
Chtěl jsem vykuchat katalizátor ale nevím jestli to ma vliv? Poraďte kdyžtak.
Tak pokud by mi někdo poradil co ještě mám skusit a popřípadě skusit seřídit a jak. Popřípadě co by bylo dobré nechat udělat v servisu. Byl bych velice vděčny. Díky
Trochu autům rozumím ale i vzhledem k věku nejsem žádný odborník.

Auto mi jede ale moc netáhne hlavne od spodu tak do 2000 ot/min je to docela zdechle. Příde mi že auto má velkou turbo díru.
Motor je trochu hlučnější, takovy trochu traktor. Hlavně na volnoběh.Jinak startuje vpohodě za tepla i za studena, za tepla nežhaví.
Už jsem vyměnil všechny filtry, a nějaké hadičky na podtlak.
Turbo jsem měl sundané a má trochu vůli ale olejem nebylo nějako moc zasrané. Měl sem sundanou i tu regulaci ale nevím jak vyskoušet jestli funguje. Jen když jsem ji nasazoval zpátky tak to byl docela boj ji dostat na tu klapku na turbu zpět. Skusil jsem pak projet auto s odpojenou hadicí od turba a nejelo to téměř vůbec.
S odpojenou váhou se to jakoby dusilo.
Vyčistil jsem sání.
Měnil jsem řídící vstřik ale nechtěně jsem utrhnul ty dva kabliky co zněj vedou a připájel jsem je zpátky ale nevím jestli to tomu nevadí.
Na diagnostice to ukázalo jednu závadu a to že je vadné čidlo teploty paliva ukazovalo 78 stupňů celsia ale nevyměnil jsem ho protože nevím kde ho najdu. Napadlo mě jestli to není někde vtom plastu kde je palivový filtr. Mohlo by to mít velky vliv na výkon?
Zaslepil jsem ERG.
Chtěl jsem vykuchat katalizátor ale nevím jestli to ma vliv? Poraďte kdyžtak.
Tak pokud by mi někdo poradil co ještě mám skusit a popřípadě skusit seřídit a jak. Popřípadě co by bylo dobré nechat udělat v servisu. Byl bych velice vděčny. Díky
Trochu autům rozumím ale i vzhledem k věku nejsem žádný odborník.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
podsto píše:Čau lidi chěl bych se taky na něco zeptat![]()
Auto mi jede ale moc netáhne hlavne od spodu tak do 2000 ot/min je to docela zdechle. Příde mi že auto má velkou turbo díru.
Motor je trochu hlučnější, takovy trochu traktor. Hlavně na volnoběh.Jinak startuje vpohodě za tepla i za studena, za tepla nežhaví.
Už jsem vyměnil všechny filtry, a nějaké hadičky na podtlak.
Turbo jsem měl sundané a má trochu vůli ale olejem nebylo nějako moc zasrané. Měl sem sundanou i tu regulaci ale nevím jak vyskoušet jestli funguje. Jen když jsem ji nasazoval zpátky tak to byl docela boj ji dostat na tu klapku na turbu zpět. Skusil jsem pak projet auto s odpojenou hadicí od turba a nejelo to téměř vůbec.
S odpojenou váhou se to jakoby dusilo.
Vyčistil jsem sání.
Měnil jsem řídící vstřik ale nechtěně jsem utrhnul ty dva kabliky co zněj vedou a připájel jsem je zpátky ale nevím jestli to tomu nevadí.
Na diagnostice to ukázalo jednu závadu a to že je vadné čidlo teploty paliva ukazovalo 78 stupňů celsia ale nevyměnil jsem ho protože nevím kde ho najdu. Napadlo mě jestli to není někde vtom plastu kde je palivový filtr. Mohlo by to mít velky vliv na výkon?
Zaslepil jsem ERG.
Chtěl jsem vykuchat katalizátor ale nevím jestli to ma vliv? Poraďte kdyžtak.
Tak pokud by mi někdo poradil co ještě mám skusit a popřípadě skusit seřídit a jak. Popřípadě co by bylo dobré nechat udělat v servisu. Byl bych velice vděčny. Díky
Trochu autům rozumím ale i vzhledem k věku nejsem žádný odborník.
A máš tds?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
tds má velkou turbo díru normálně,do 2tis je to mrtvice,zátah od spoda z toho dostaneš jedině čipem nebo mechanikou. Pokud je všechno v pořádku tak je to jen o subjektivních pocitech. Zvuk jak traktor by to mít nemělo ,ale je otázkou jak moc to klokotá, to je taky dost subjektivní,když přijede někdo s octávkou co má ještě tlaky, tak musí dělat větší randál než ty v opačném případě máš problém.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
a neslyšel jsi e39 530D? To je úplně o něčem jiném. Ten motor má opravdu sametovej chod. TDS když stojí je hlučnější, ale poslouchal jsi studený nebo teplý motor? Máš tam všechny tlumící prvky co tam patří? Vana pod motorem (kompletní! né jen jeden dekl) deku na kapotě? To všechno má velký vliv. A taky na to má velký vliv předvstřik a otvírací tlaky vstřikovačů!
Ne opravdu to bylo TDS v té e39 videl jsem i přímo motor. No popravdě kryt po motorem nemám. Předvstřik bych si nejraději nechal seřídít jenže nenašel jsem žádné dobré recenze na někoho tady z ostravy nebo okolí kdo by to udělal. Pokud má někdo návod jak to seřídit podle sluchu tak prosím dejte to sem nebo jestli by mi nekdo mohl hodit odkaz. A nebo jestli by mi někdo mohl nějakého dobrého mechanika doporučit? Díky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
pokud to chytá tak bych to moc neřešil,když to bude mít měkčí zvuk bude to línější,ty musíš najít pouze kompromis. Seřídit předvstřik není složité a je to tu 100 krát popsané ,žádné spešl nářadí na to nepotřebuješ. Stačí povolit čerpadlo a lehce s tím posunout za běhu motoru,rozdíl bude hned slyšet. Stejně snadné je seřídit dávku. A na Youtube jsou i videa jak to lidi seřizujou.