Stránka 2 z 2
Napsal: stř 29.06.2011 00:09
od shade741
Odvzdušnit, vyměnit brzdovku, vyčistit, zkontrolovat pístky a kotouče, hranu atd

nic víc takhle asi neporadím

Napsal: stř 29.06.2011 06:17
od _peper
Johnys píše:mám uplně stejnej problém, když to zadupnu, tak mi to cukne s volantem a jednou šlo auto už lehce do smyku, zkoušel jsem to, když jsem neměl funkční ABS. No a když jsem se podíval na brzdný čáry, tak to vypadalo že zadní pravý kolo mi vůbec nebrzdí.
Zkontroluj, silentbloky zadniho ramene, co jsou uloženy v prazích, ale musíš svěsit rameno a sundat domeček jina nepoznáš jestli jsou špatné, to by musel být uplně rozpadlý nebo vysunutý z ramene aby to bylo vidět.
Měl jsem stejný problém, poznal jsem to v zimě na sněhu, kdy mi při brždění tak ustřelila prdel, že jsem měl co dělat abych to srovnal.
Napsal: stř 29.06.2011 07:32
od wiky69
tak to je ale jenom co se tyce prdele ne? na předek snad vliv nema a kor na volant ne? nebo jo?
Napsal: stř 29.06.2011 12:44
od JaneCk
Chtěl bych se v tomto tématu zeptat, abych nezakládal zbytečně nové.
Jedná se mi o to, že auto brzdí normálně, nikde netáhne a vibrace do volantu se projevují cirka od 70-50 nebo možná od 60-40 km/h, ale pouze při brzdění. Když brzdím z vyšších rychlostí, tak brzdí pěkně, v uvedených rychlostech se roztřese a dobrzdí opět pěkně. Auto nikam netáhne ani při jízdě, ani při brzdění. Nic nikde neklepe. Po pročtení fóra tady někteří uvádějí tuším stabilizátory, ale pouze při vyšších rychlostech. Vím, že na dálku to je naprd diagnostika, ale neměl někdo obdobný problém? Destičky sjeté z 50-70%.
Díky
__________________
E39 523iA Tour 1998
Napsal: čtv 30.06.2011 14:46
od Butch5
JaneCk píše:Chtěl bych se v tomto tématu zeptat, abych nezakládal zbytečně nové.
Jedná se mi o to, že auto brzdí normálně, nikde netáhne a vibrace do volantu se projevují cirka od 70-50 nebo možná od 60-40 km/h, ale pouze při brzdění. Když brzdím z vyšších rychlostí, tak brzdí pěkně, v uvedených rychlostech se roztřese a dobrzdí opět pěkně. Auto nikam netáhne ani při jízdě, ani při brzdění. Nic nikde neklepe. Po pročtení fóra tady někteří uvádějí tuším stabilizátory, ale pouze při vyšších rychlostech. Vím, že na dálku to je naprd diagnostika, ale neměl někdo obdobný problém? Destičky sjeté z 50-70%.
Díky

__________________
E39 523iA Tour 1998
Viděl bych to na házivost kotoučů, budou v pr....
Napsal: čtv 30.06.2011 22:14
od Marrtin
Delalo mi to same, pri rychlem tuknuti na brzdu cukne volat...pri plynulem zabrzdeni to nedela. Na nemeckych BMW forech je to dobre popsane. Je to na predni naprave s brzdama to nema co delat. Ja mel spatne tlumice a ulozeni prednich ramen. Po vymene to nedela.
EDIT: jeste me napada proc tady lidi pisou svoje hypotezy a rady co by to mohlo byt...meli by sem psat jenom lidi co meli stejny problem a odstranili ho a tudiz vi co to skutecne je.
Napsal: pát 01.07.2011 08:20
od JaneCk
Děkuji za názory.
Nicméně shodou okolností se mi předevčírem na firemní octávce zvlnily kotouče a pedál vibroval prostě ve všech rychlostech při brzdění.
Tudíž bych usuzoval taky na nějaký díl na nápravě (na svém, ne na té octávce). Ale uvidí se příští týden v servisu...
Napsal: pon 29.08.2011 15:18
od JaneCk
Tak jen pro doplnění - u mě to byly nakonec kotouče. Teď necuká ani Ň

Napsal: úte 30.08.2011 10:20
od MadMaxII
Jistou dobu se mi divne chova rizeni(volant) pri brzdeni, dela to ze obcas klepe do volantu ale ne vzdy, asi nejbliz se to podoba jako kdyby jedno kolo melo odpadle zavazi a pri vyssich rychlostech rozvibrovalo rizeni(volant) tak asi podobnou intenzitou a prubehem, akorat ze pouze pri brzdeni. Jinak se to servo cerpadlo projevuje klasicky, v krajnich polohach knuci jak pes pred smrti...
U me je to zpusobene tim ze mam na odchodu/pred vymenou cerpadlo serva rizeni, a uz to zrejme v urcitych okamzicich nedorovnava, pristi tyden ho menim tak dam vedet co vse se zlepsilo....
Napsal: úte 30.08.2011 21:21
od icecold
wiky69: já teď na své e36 nemám na levým předním kole vůbec čídlo ABS, a taky když prudce zabrzdím tak mi to táhne vlevo....