Stránka 2 z 2
Napsal: stř 07.09.2011 11:21
od omnitek
mrJekill píše:Na čidlo koukni určitě,protože když ukazuje moc,auto padá do nouzáku a nejede,pak omrkni pojistky,hlavně v kastlíku kvůli turbu a pak samozřejmě filtry.No a čerpadlo se ještě můžeš pokusit zachránit aditivama.Na záchranu teplých startů bez repase hlavy čerpadla,to vždy zabralo.
Po delší době doplním,že aditiva té největší kvality sem zkoušel jak na motor tak i v nádrži a účinek žádný,vylučovací metodou jeden mechanik určil závadu a to zhruba po měsíci hraní....celé auto je v kupě až na vstř. čerpadlo...dal jiné čerpadlo a auto,startuje,jede,táhne jak má a diagnostika už neukazuje ani chybičku a to jich před výměnou bylo asi 10 jenom na motoru...takže čerpadlo je příčinou všeho a ted bych potřeboval nějáké sehnat..to co tam je bylo jen na test,další se mi nedaří sehnat.
Napsal: stř 07.09.2011 14:57
od Memphis_R
Nedávno jsem zjišťoval cenu čerpadla právě na 320d 100Kw. Přímo v BMW mi řekli částku 41 000 za čerpadlo. V německu je k sehnání přímo u Bosch repasované za cenu přibližně 25 000kč. Jinak třeba ve Zlíně je servis přímo Bosch (Pento) tak možná by to tam dokázali zrepasovat za nějakou příznovou cenovku.
Napsal: čtv 08.09.2011 06:49
od omnitek
Memphis_R píše:Nedávno jsem zjišťoval cenu čerpadla právě na 320d 100Kw. Přímo v BMW mi řekli částku 41 000 za čerpadlo. V německu je k sehnání přímo u Bosch repasované za cenu přibližně 25 000kč. Jinak třeba ve Zlíně je servis přímo Bosch (Pento) tak možná by to tam dokázali zrepasovat za nějakou příznovou cenovku.
jj,mluvil sem s několika servisy v republice a říkaly mi zhruba ty samé cifry...zrepasované za 25K...zrepasovat to své taky za 25K...a prý použíté a funkční z jiného,třeba vrak střelený na zadek tak to je za 15K,ale najít tohle čerpadlo je docela problém,uvažuju že to své nechám zrepasovat,protože,to bych se asi nikdy nedočkal...Jinak díky za tip v tom Zlíně, zkusím to...
Napsal: čtv 11.04.2013 23:45
od Kortys
E91 320D 120kw. Mohlo by toto souviset s vadným podávacím čerpadlem , případně jeho jednotkou? Nepravidelný chod na volnoběh po startu cca 5sec při venkovní teplotě pod cca+7st a pak dále zakopáváni motoru při teplotě nad 74st běhu na volnoběh po cca 1min. Při přidání nad cca 1000ot/min to již nedělá, jede bez problémů. Teď jsem zjistil, že na ten nepravidelný chod nad 74st má vliv, kolik je v nádrž nafty. Po natankování plné to skoro nedělá, studený start, stejný. Teď již po oteplení studený start nemožný zkontrolovat. Na diagnostice bez závad. Tak již vyměněno: žhavící svíčky, jednotka žhavení, přívodní kabel k jednotce žhavení, vstrikovače, regulátor tlaku a čidlo tlaku na railu, váha vzduchu, čidlo vaček, řídící jednotka motoru, čidlo teploty, vysokotlaké čerpadlo a lambda sonda. Změřeny tlaky motoru, ty jsou OK, nový soft všech jednotek. Ještě také není vyzkoušeno čidlo otáček na klice, je tam dost blbý přístup.
Není nějaký jiný typ?
Napsal: čtv 18.04.2013 14:17
od Kortys
Tak ta plná nádrž na to také nemá vliv, vytankovali jsme ji a už to neudělá. Jedině to tedy bude souviset s venkovní teplotou, oteplilo se akorát v tu dobu co jsem tankoval. Teď se s tím už nedá nic dělat, až na podzim.