Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

320D - závady konzultace

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
omnitek
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: pon 19.05.2008 00:00

#21 Příspěvek od omnitek »

mrJekill píše:Na čidlo koukni určitě,protože když ukazuje moc,auto padá do nouzáku a nejede,pak omrkni pojistky,hlavně v kastlíku kvůli turbu a pak samozřejmě filtry.No a čerpadlo se ještě můžeš pokusit zachránit aditivama.Na záchranu teplých startů bez repase hlavy čerpadla,to vždy zabralo.


Po delší době doplním,že aditiva té největší kvality sem zkoušel jak na motor tak i v nádrži a účinek žádný,vylučovací metodou jeden mechanik určil závadu a to zhruba po měsíci hraní....celé auto je v kupě až na vstř. čerpadlo...dal jiné čerpadlo a auto,startuje,jede,táhne jak má a diagnostika už neukazuje ani chybičku a to jich před výměnou bylo asi 10 jenom na motoru...takže čerpadlo je příčinou všeho a ted bych potřeboval nějáké sehnat..to co tam je bylo jen na test,další se mi nedaří sehnat.
Memphis_R
Registrovaný
Příspěvky: 154
Registrován: ned 31.10.2010 00:00

#22 Příspěvek od Memphis_R »

Nedávno jsem zjišťoval cenu čerpadla právě na 320d 100Kw. Přímo v BMW mi řekli částku 41 000 za čerpadlo. V německu je k sehnání přímo u Bosch repasované za cenu přibližně 25 000kč. Jinak třeba ve Zlíně je servis přímo Bosch (Pento) tak možná by to tam dokázali zrepasovat za nějakou příznovou cenovku.
omnitek
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: pon 19.05.2008 00:00

#23 Příspěvek od omnitek »

Memphis_R píše:Nedávno jsem zjišťoval cenu čerpadla právě na 320d 100Kw. Přímo v BMW mi řekli částku 41 000 za čerpadlo. V německu je k sehnání přímo u Bosch repasované za cenu přibližně 25 000kč. Jinak třeba ve Zlíně je servis přímo Bosch (Pento) tak možná by to tam dokázali zrepasovat za nějakou příznovou cenovku.


jj,mluvil sem s několika servisy v republice a říkaly mi zhruba ty samé cifry...zrepasované za 25K...zrepasovat to své taky za 25K...a prý použíté a funkční z jiného,třeba vrak střelený na zadek tak to je za 15K,ale najít tohle čerpadlo je docela problém,uvažuju že to své nechám zrepasovat,protože,to bych se asi nikdy nedočkal...Jinak díky za tip v tom Zlíně, zkusím to...
Kortys
Registrovaný
Příspěvky: 241
Registrován: ned 21.03.2010 01:00
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Kortys »

E91 320D 120kw. Mohlo by toto souviset s vadným podávacím čerpadlem , případně jeho jednotkou? Nepravidelný chod na volnoběh po startu cca 5sec při venkovní teplotě pod cca+7st a pak dále zakopáváni motoru při teplotě nad 74st běhu na volnoběh po cca 1min. Při přidání nad cca 1000ot/min to již nedělá, jede bez problémů. Teď jsem zjistil, že na ten nepravidelný chod nad 74st má vliv, kolik je v nádrž nafty. Po natankování plné to skoro nedělá, studený start, stejný. Teď již po oteplení studený start nemožný zkontrolovat. Na diagnostice bez závad. Tak již vyměněno: žhavící svíčky, jednotka žhavení, přívodní kabel k jednotce žhavení, vstrikovače, regulátor tlaku a čidlo tlaku na railu, váha vzduchu, čidlo vaček, řídící jednotka motoru, čidlo teploty, vysokotlaké čerpadlo a lambda sonda. Změřeny tlaky motoru, ty jsou OK, nový soft všech jednotek. Ještě také není vyzkoušeno čidlo otáček na klice, je tam dost blbý přístup.
Není nějaký jiný typ?
Kortys
Registrovaný
Příspěvky: 241
Registrován: ned 21.03.2010 01:00
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Kortys »

Tak ta plná nádrž na to také nemá vliv, vytankovali jsme ji a už to neudělá. Jedině to tedy bude souviset s venkovní teplotou, oteplilo se akorát v tu dobu co jsem tankoval. Teď se s tím už nedá nic dělat, až na podzim.
Odpovědět