Stránka 2 z 3
Napsal: ned 05.06.2011 10:05
od Cuky
Napsal: ned 05.06.2011 10:36
od ARNYm
Konečně někdo rozumnej...

Napsal: ned 05.06.2011 11:11
od majo320
Ake si daval Horne ulozenia??
Lebo ak si daval nove napr od Sachs alebo Meyle tak tam sa nahradili origo E36-kove za take hlinikove ako sa dvaju na E46. Proste tie E36 uz nikde nekupis. Ja som si ich meral lebo sa mi tiez zdalo ze auto mam vysoko a su vyssie cca o 1,5cm od standartnych E36kovych + ak mas medzi hornym ulozenim a karoseriovou este take vystuzovacie misky co sa davali na M3 tak ti to dvihne zase o 2-3mm.
Tu ti pridavam foto hornych ulozeni ake sa teraz predavaju na E36 pasuju aj na E46
http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-au ... 2-285.html
Napsal: ned 05.06.2011 12:02
od paveld
To mi přijde docela zvláštní, že by začali prodávat najednou vyšší horní uložení - vždyť jim to musí spousta lidí vracet. Mě tohle taky leží doma že ho budu měnit, tak jsi mě nepotěšil... Ani přímo v BMW neprodávaji ty starý nízký uložení na e36?
Napsal: ned 05.06.2011 12:51
od ARNYm
Já jsem uložení neměnil, bylo jako nový. Takže je tam originál, co tam má bejt.
Napsal: ned 05.06.2011 13:08
od Totic
Hej, Tříkolko, napiš mi kdyžtak SZ kde bydlíš ..v jeskyni ?
Podobnej problém se řeší tady, zatím na to asi nikdo nepřišel, ale myslím že to bude podobná příčina..
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... sc&start=0
Napsal: ned 05.06.2011 13:09
od majo320
paveld píše:To mi přijde docela zvláštní, že by začali prodávat najednou vyšší horní uložení - vždyť jim to musí spousta lidí vracet. Mě tohle taky leží doma že ho budu měnit, tak jsi mě nepotěšil... Ani přímo v BMW neprodávaji ty starý nízký uložení na e36?
V origo BMW by mohli mat.
Ja viem ze ta to netesi ale meral som si to na druhej strane je to prakticke uz to neni kovovoe takze to nebude korodovat.
Mam foto mojej ex 328 na podvozku M-technik tak si to mozes porovnat
http://www.bmwklub.sk/post546217.html#p546217
Napsal: ned 05.06.2011 17:38
od DIORAMA
Já měl ten stejný problém na mojí 328 jen teda s M3 podvozkem.Řešil jsem to tady na foru a nikdo si s tím nevěděl rady.Nakonec jsem to vyřešil sám.Pružiny měly mít snížení 60/40 a po výměně zůstalo auto vysoko jak koza.Kdyby jen ve předu ale i v zadu.Nic jinýho než pružiny nemá vliv na výšku auta.Podle těch tvých fotek máš zadek moc nízko a to má za příčinu že je auto na předu tak vysoko.Podle mě ti tam daly do zadu hodně snížený pružiny vypadá to na -40mm.Proto se auto ve předu tak zvedlo.
Napsal: ned 05.06.2011 18:00
od ARNYm
Napsal: ned 05.06.2011 18:31
od DIORAMA
Mě dokonce někdo napsal asi mám v autě vůbec motor

Napsal: ned 05.06.2011 18:33
od DIORAMA
Prostě asi chceš mít předek níž tak vyměn pružiny za snížený a je to.Zadek se ti pak o něco zvedne.

Napsal: ned 05.06.2011 18:33
od ARNYm
DIORAMA píše:Mě dokonce někdo napsal asi mám v autě vůbec motor

Já jsem to ale myslel vážně... Pořád je to o dooost reálnější než 90% rad co tady máte...
Napsal: ned 05.06.2011 20:37
od _peper
ARNYm píše:Já jsem to ale myslel vážně... Pořád je to o dooost reálnější než 90% rad co tady máte...
Nevím co cheš za rady takhle od počítače po uvedených fotkách, kde na zadní části auta nejde vidět ani pneumatika a lem blatníku. V předu jde vidět, že je to vysoko, pokud jsi podvozek namontoval správně tak si to buď sedne a nebo máš moc vysoké pružiny.
Možná nejlepší rada, zkontrolovat podvozek podle výrobního čísla a ETK a nebo zajet do servisu, popřípadě za někým kdo tomu rozumí a neuvidí to jen na PC jako my tady.
Napsal: sob 25.06.2011 11:16
od ARNYm
Takže, ptal jsem se v BMW u Melkuse v Drážďanech. Byl jsem tam teda jiným autem, ale kontrolovali, jestli objednali správné díly a to je vpořádku. Říkali, že štelovací by to být nemělo. Každopádně úvahy o tom že tak vysoký předek je normální jsou zcestné, to mi potvrdili. Problém se ale bohužel nevyřešil. Tak už opravdu nevím odkud začít....
Rozhodně neoriginál pružiny se dávat nechystám, každej tlumič je stavěnej na originál pružiny a hlavně, dolů to nepouští spíš tlumič než pružiny. Mám na autě všechno originál BMW, takže se mi to nechce pastit nějakejma oklikama, ale vyřešit to, jak se má.
Napsal: ned 26.06.2011 13:00
od paveld
Jak to myslíš že ti to dolu nepouští tlumič? Jakože nejde víc stlačit? To by ti pak auto ani moc nemohlo tlumit za jízdy.
Napsal: ned 26.06.2011 13:59
od zverbo
Ked som vymenil Mkovy podvozok za Koni-Sport s rovnakym pomerom znizenia, zadok sadol normalne ako bol a predok je vysoko cca 4cm od pneu objednaval som ho priamo na 325i r.v.92
Chcem to vyriesit inymi pruzinami nizsimi, ulozenie je original.
Napsal: úte 09.08.2011 10:01
od ARNYm
Takže... Po dlouhé době pořád nevyřešeno. Auto jsme včera cestou vzali ukázat do BWM Melkus Dresden. Všichni kroutí hlavami, ale nikdo to neumí vyřešit, takže nezbývá, než napastit neoriginál pružiny. Bohužel mě tím pádem podvozek vyjde na víc peněz, než stavitelný KW
A vážně nevím, jaký snížení koupit, když nevím od čeho se to bude odečítat.
Opravdu se s tím nikdo jinej nesetkal? Tátovi se před lety stalo úplně to samý, taky na 328i, ale potom auto prodal, takže to nestihl vyřešit....
Čus
Napsal: úte 09.08.2011 10:25
od xSAFA
Tady podle mě není moc co k řešení... Buď jsou špatný pružiny, prostě objednali třeba správné ale někde se stala chyba a jsou špatně označené apod... Nevim myslím, že stát se to může. Nebo je pak rozdíl v horním uložení tlumiče, originál se tam dala dokoupit podložka na zvýšení světlé výšky, nebo je tam třeba úplně jiné horní uložení z jiného modelu. Jinde myslím, že problém ani nemůže být. Nevím co všechno si měnil, nečetl jsem celé téma. V originálních servisech nejsou vždy zrovna nejlepší mechanici a pokud si s tím nevíš rady sám, zajeť za někým kdo e36ky zná a tydle věci dělal. Na případný rozdíl oproti jinému autu s mpaketem se musí přijít...

Napsal: úte 09.08.2011 10:48
od capri
mam Mtech origo je sice ranec let starej takže bude i trochu vydechlej ale ani předek ani zadek nemam tahle ted sem měnil horní uložení za to hliníkový sachs a auto je furt stejně vysoko jak před tim koukni ještěš jestli nemáš pootočený přední pružiny jelikož musej zapadnout přesně na tlumič

a napiš sem čísla co jsou napsany na těch pružinách (někde tam jsou na nich vyražený)
Napsal: pát 12.08.2011 10:42
od ARNYm
Pružiny pootočený nejsou, Uložení je jak má bejt, a čísla tlumičů jsme kontrolovali - taky v pohodě.
Vzhledem k tomu, že tátovi se stalo před lety uplně to samý, mám podezření, že BMW z důvodu úspor prostě dodává tyhle tlumiče a nic jinýho...
Když je totiž na milnulý 328i vyndal, tak ty nový tlumiče měli delší pístnici, než ty co tam byli původně. Někdo mi řekl, že se dá výška štelovat zašroubováním pístnice, ale v BMW říkaj že blbost...