Stránka 2 z 2

Napsal: sob 13.08.2011 09:17
od dohnalj
Mě to začalo dělat klepavý zvuk z motoru po výměně oleje ne hned ale tak po 20km. Mužou to dělat hydraulická zdvihátka???

Pro porovnání jsem našel na you tube motor co vydává stejný zvuk.
http://www.youtube.com/watch?v=Zv0CnnZy ... re=related


Poraďte..

Napsal: sob 13.08.2011 09:41
od suchos
Me na minulym aute po vymene oleje zacaly trochu klepat hydrostely, ale ne takhle moc.... tohle je hroznej zvuk, s tim bych radeji ani moc nejezdil a hned to poresil....

Napsal: sob 13.08.2011 10:15
od dohnalj
Takhle asi vstřikovač klepat nemůže ne?? Jedině ještě zdvihátka ale jak poznám jestli to jsou zdvihátka nebo něco horšího??

Třeba je to jen nějaká hloupost :) ale to asi ne :(

Napsal: pon 29.08.2011 21:30
od morbindi
No tak upřimnou, mám teď za sebou opravu motoru s podobným klepáním a výsledek? Klepe.......Zkus odpojit vstřik a uvidíš, tím odpojit myslím el.!!!
Ja sem nechal udělat vstříkynové hydrštely,,nové kroužky, nechal jsem zkontrolovat pístní čepy,nové šálky.....nechal jsem udělat hlavu a klepe. Zřejmě to podpálím.....

Napsal: úte 30.08.2011 07:11
od Tuning
...na ja bmw...už jsem to psal, že si bmw nekoupím a zas mám e46 bo nic jiného krom Oktávky RS a Foksa RS mě neuspokojilo...

Ten klapot na tom youtubu je hrozný, to já mám proti tomu tichučko - jen nemám rád jiné než normální zvuky a mám špatný vstřik...

Zdvihátka to můžou být, hlavně pokud jsi tam dal "řidší" olej..

Napsal: stř 21.09.2011 10:25
od dzusik
čím to tedy bylo?

Napsal: ned 20.05.2012 22:48
od Jendix
Ahoj hodil jsem si teda ještě dotaz do pětek, ale protože si myslím, že mám podobný problém a tak se připojuju s dotazem ještě tady.

Mám e61 525d 130kw, u auta sem měnil spojku se setrvačníkem, při čemž bylo zjištěno že není zcela těsné plastové víko ventilů, vyměnilo se za nové. A protože při tom museli všechny vstřiky ven a mě se jeden podle zvuku v zimě za studena zdál načatý(podle diagnostiky to tak opravdu bylo , měl korekce kolem +3). Vstřik se vyměnil za jetý, auto má na volnoběh o poznání lepší zvuk, vyrovnanější.

Nyní ale k mému problému, čistě náhodou jsem zjistil, že zejména po dlouhé cestě, když vytočím motor např. na trojku k 3-3,5tis a pak uberu a nechám otáčky dobrzdit motorem až prakticky na volnoběžné, ozve se v jednom z dvaceti případů podivné klepání (z přední části - od motoru). Klepání je náhodilé, někdy vstoupí při 2,5 tis, někdy při 1,5tis ot. (jak říkám pouze v jednom z 20 pokusů). Když při tom malinko drbnu do plynu, okamžitě ustane.

Moje doměnka je že jde o nedovírající vstřik, buď od nového vstřiku a nebo odešel jeden ze zbývajících pěti (a spíše bych to typoval ovládací solenoid, protože zvuk na volnoběh je opravdu vyrovanný)

Co jsem psal je pouze doměnka, nemám s tím žádné velké zkušenosti, proto uvítám každou radu a typ.