Stránka 2 z 2
Napsal: sob 13.08.2011 09:17
od dohnalj
Mě to začalo dělat klepavý zvuk z motoru po výměně oleje ne hned ale tak po 20km. Mužou to dělat hydraulická zdvihátka???
Pro porovnání jsem našel na you tube motor co vydává stejný zvuk.
http://www.youtube.com/watch?v=Zv0CnnZy ... re=related
Poraďte..
Napsal: sob 13.08.2011 09:41
od suchos
Me na minulym aute po vymene oleje zacaly trochu klepat hydrostely, ale ne takhle moc.... tohle je hroznej zvuk, s tim bych radeji ani moc nejezdil a hned to poresil....
Napsal: sob 13.08.2011 10:15
od dohnalj
Takhle asi vstřikovač klepat nemůže ne?? Jedině ještě zdvihátka ale jak poznám jestli to jsou zdvihátka nebo něco horšího??
Třeba je to jen nějaká hloupost

ale to asi ne

Napsal: pon 29.08.2011 21:30
od morbindi
No tak upřimnou, mám teď za sebou opravu motoru s podobným klepáním a výsledek? Klepe.......Zkus odpojit vstřik a uvidíš, tím odpojit myslím el.!!!
Ja sem nechal udělat vstříkynové hydrštely,,nové kroužky, nechal jsem zkontrolovat pístní čepy,nové šálky.....nechal jsem udělat hlavu a klepe. Zřejmě to podpálím.....
Napsal: úte 30.08.2011 07:11
od Tuning
...na ja bmw...už jsem to psal, že si bmw nekoupím a zas mám e46 bo nic jiného krom Oktávky RS a Foksa RS mě neuspokojilo...
Ten klapot na tom youtubu je hrozný, to já mám proti tomu tichučko - jen nemám rád jiné než normální zvuky a mám špatný vstřik...
Zdvihátka to můžou být, hlavně pokud jsi tam dal "řidší" olej..
Napsal: stř 21.09.2011 10:25
od dzusik
čím to tedy bylo?
Napsal: ned 20.05.2012 22:48
od Jendix
Ahoj hodil jsem si teda ještě dotaz do pětek, ale protože si myslím, že mám podobný problém a tak se připojuju s dotazem ještě tady.
Mám e61 525d 130kw, u auta sem měnil spojku se setrvačníkem, při čemž bylo zjištěno že není zcela těsné plastové víko ventilů, vyměnilo se za nové. A protože při tom museli všechny vstřiky ven a mě se jeden podle zvuku v zimě za studena zdál načatý(podle diagnostiky to tak opravdu bylo , měl korekce kolem +3). Vstřik se vyměnil za jetý, auto má na volnoběh o poznání lepší zvuk, vyrovnanější.
Nyní ale k mému problému, čistě náhodou jsem zjistil, že zejména po dlouhé cestě, když vytočím motor např. na trojku k 3-3,5tis a pak uberu a nechám otáčky dobrzdit motorem až prakticky na volnoběžné, ozve se v jednom z dvaceti případů podivné klepání (z přední části - od motoru). Klepání je náhodilé, někdy vstoupí při 2,5 tis, někdy při 1,5tis ot. (jak říkám pouze v jednom z 20 pokusů). Když při tom malinko drbnu do plynu, okamžitě ustane.
Moje doměnka je že jde o nedovírající vstřik, buď od nového vstřiku a nebo odešel jeden ze zbývajících pěti (a spíše bych to typoval ovládací solenoid, protože zvuk na volnoběh je opravdu vyrovanný)
Co jsem psal je pouze doměnka, nemám s tím žádné velké zkušenosti, proto uvítám každou radu a typ.