Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 19.05.2011 20:48
od kark
starML:
Ďakujem za vyčerpávajúcu odpoveď.
Keď si nájdem čas tak to skúsim na starom stolnom pc bez tej redukcie, priamo na com.
Ešte raz ďakujem za všetky tvoje rady, je videť že sa naozaj vyznáš.

Napsal: čtv 19.05.2011 20:59
od starML
Souhlas = úplně nejlepší řešení. Buď ten interface píchni rovnou do COM1/COM2 na PC a v CS nastav příslušný COM-port, nebo použij prodlužovací kabel mezi COM (PC) a COM(interface). Ale tento kabel musí být 1:1, takže zdířce_1 na vstupu (u PC) musí odpovídat Pin1 na výstupu (do interface). Vyrábí se totiž i kabel "překřížený", no a s tím by to (zase) nefungovalo. :D

Napsal: pát 20.05.2011 08:10
od kark
OK. :D

Napsal: ned 29.05.2011 22:25
od starML
starML píše:Co jsem viděl u 2 lidí fungovat, bylo toto : http://www.digitus.info/en/products/acc ... or-usb-20/ a v obchodech s elektronikou je běžně k dostání, cena do 200,-Kč. Ale osobně jsem to nevyzkoušel, mám to v šuplíku asi půl roku a minimálně ještě týden se k tomu nedostanu.
Tak jsem to dnes vyzkoušel. Ten Digitus s interfejsem od Miglenium.de funguje na 100% s INPA, NCSEXPER, GT1, CIP-SSS a tak na 50% s Carsoftem. Ten CS ještě budu muset prověřit, protože mi zase shořel integrovaný obvod MAX232 v tom "originálním" čínském interfejsu. Dříve ten interfejs šel na 100%, 50% jednotek našel s tím interfejsem od Miglenia. A ještě jsem si dokoupil tu přídavnou destičku http://miglenium.de/workshop_obd-ads.html a rozchodil jsem i BMW Scanner od PA Softu.

Obrázek

Obrázek

Napsal: úte 05.07.2011 10:05
od starML
starML píše:Ten CS ještě budu muset prověřit, protože mi zase shořel integrovaný obvod MAX232 v tom "originálním" čínském interfejsu. Dříve ten interfejs šel na 100%
Tak jsem si zase trochu pohrál s tím interfejsem pro Carsoft, hlavně jsem chtěl přijít na to, proč to shořelo. Minule jsem si to udělal sám, když jsem vytahoval a zapojoval konektory pod napětím. Ale neshořelo nic, hned na první zapojení potvora zase funguje. Po asi 2 kompletních testech jsem to vypnul, přepojil na USB adaptér od Digituse, zase prošly dva testy na COM1 i COM2. Přepojil jsem to zpět na sériový port počítače a už to nešlo. Ono mi mezitím trošku pokleslo napětí v palubní síti a obvykle připojená nabíječka zapojena nebyla. Po zapojení nabíječky, když se napětí baterie dostalo přes 12,3 Voltu začal interfejs zase komunikovat se vším, kromě DDE. Po 15 min nabíjení (cca 12,5 V) začala komunikovat i s DDE. Takže pokud se nebudete moci dostat do ŘJ motoru, zkuste si v menu programu Carsoft zvolit Special Funtions - Live Data - Live Data DME (nebo DDE), spustit Start Display a podívat se, kolik ukazuje palubní napětí a jestli bude komunikovat => nahoře lítá modrá "píďalka". Pokud bude komunikovat a napětí bude okolo 12,3 Voltu, mělo by už komunikovat s ABS, airbagy. Potom vyzkoušet komunikaci s DME/DDE a teprve potom kompletní test (Total Diagnose). :D

Napsal: čtv 07.07.2011 21:01
od marcocz78
známému to dělá to samé!!!! nefunguje mu to na notasu přes PCMCIA kartu,vzal jsem si PC - bednu s OS WINDOWS XP proffesional,má COM 1 portem na desce,koupil plochý monitor,a jedu bez problémů!POZOR né každý stažený CARSOFT jde rozchoditt!!!! bacha na to. :idea: nevýhoda,musím tahat celej COMP i s monitorem,jinak fachá :lol: :lol: :lol:

Napsal: ned 17.07.2011 13:09
od landys
Ahoj, je k něčemu ELM327 OBD II, ať už USB či Bluetooth verze, nebo je to pro starší BMW s redukcí na 20-PIN fakt nepoužitelné?

Napsal: pon 18.07.2011 21:04
od Pitris
landys píše:Ahoj, je k něčemu ELM327 OBD II, ať už USB či Bluetooth verze, nebo je to pro starší BMW s redukcí na 20-PIN fakt nepoužitelné?
Na OBD II to funguje bezproblému na e46 po Face co jsem zkoušel,ale s 20 pin redukcí mi to na e36 nefakčí.