Stránka 2 z 2

Napsal: stř 23.03.2011 09:11
od elgroso
to MattyX:.. hm, tak tomu rozumím. Samo, že by to mohlo být levnější, ale když to někdo dá.. .-)

.. taky bych chtěl vyměnit výfuk.. chtěl bych zachovat nebo ideálně snížit hlučnost, ovšem mít provedení výfuku v nerezu nebo aspoň tu koncovou část, ať to není hnedka rezatý..

.. rád bych s dvojitou koncovkou.. a raději nový.. :-)

.. dokázal by někdo poradit jaký zvolit?

Napsal: stř 23.03.2011 09:12
od eFeROeSTecko
MattyX píše:no koncovej tlumic m3 na stred 323 nevim jak bude pasovat kdyz M3 ma vetsi prumer trubek a 323je uzsi , takze jedine prevarit bez přírub ;) nejlepsi je rovnou jenom komplet celej vyfuk ;) kazdopadne remus je typovej , neco jak SS nebo eisennmann , nechapu jak za to ale muze nekdo dat za novej 19 tyček :D


JJ, tak jsem to myslel, komplet celej vyfuk. Jinej průměr trubek je ten nejmenší problém, když vezmeš v potaz, že M3 má 2 roury a 323 jen jednu :D
S tou cenou je to jak s kalhotama od Guessu za dva litry a z tesca za tři stovky, šije to ten samej malej číňánek, ale z těch dražších máš lepší pocit
:wink:

Napsal: stř 23.03.2011 09:39
od papyk
S tou jednou rourou u 323 nevím, no, ale upravit se dá vše když se chce, jakože ono se to tu už probíralo mockrát a vždy to skončilo u toho že na neM3 6vál je nejlepší a taky vlastně nejlevnější dát lauf z M3. Kdybys měl zájem tak střed + koncák mám, origo z M3 3,0.

Napsal: stř 23.03.2011 16:10
od Johnys
MattyX píše:
Johnys píše:ja jsem chtel vzdycky zavest vyfuky do prahu, nez jsem prisel ze to na bmw nejde.


to nejde no , ale u atmosferickyho motoru to neni zase az taková vyhra ;)


O to ani tak nejde, ale mě se to hrozně líbí vzhledově, to skoro nikdo nemá :))

Napsal: stř 23.03.2011 23:28
od zverbo
Funkcnost vyfukou na boku co mam ja je ta ista, menej to huci a ma to detonacny zvuk, stym novym tlmicom od Demonu by mal byt este tychsi.
A nepotesi ma viac ked sa ludia divaju s otvorenou hubou na 20rocne auto!!!

Napsal: čtv 24.03.2011 00:03
od icecold
jak je to s výfukem z M3 na 323i? M3 má 2 katy a 2 lambdy ne? 323 jen jednu....jak se tohle pořeší?....

Napsal: čtv 24.03.2011 08:12
od eFeROeSTecko
Koupíš zátku se závitem a našroubuješ jí místo té druhé lambdy :D Ne vážně, taky by mě to zajímalo. A ještě víc mě zajímá, jestli se musí na svodech upravovat příruby, nebo jestli to pasuje na sebe...

Napsal: čtv 24.03.2011 08:24
od MattyX
eFeROeSTecko píše:Koupíš zátku se závitem a našroubuješ jí místo té druhé lambdy :D Ne vážně, taky by mě to zajímalo. A ještě víc mě zajímá, jestli se musí na svodech upravovat příruby, nebo jestli to pasuje na sebe...


m3 střed na obyč svody vubec nedáš , jelikož obyč svody napojujes řekněme někde u bloku cca :) a M3 svody mas v podstate až u prahu napojeny na příruby ;) každopádně ty máš M52 která má lambdy dvě ?! tzn. , že stačí doladit kabeláž a hotovo , a nebo použit svody z 3.2 (mám i s lambdama :lol: )

Napsal: čtv 24.03.2011 08:43
od icecold

Napsal: čtv 24.03.2011 08:58
od MattyX
tak tu lambdu napojit do společnýho místa výfuku ;) (X-pipe) a nebo bez ní v nouzáku což taky není ideálka :) , napojení jen do jedné větve by asi němělo smysl kdy to bude vyhodnocat chudou směs - jedna lambda pro celej vyfuk vs. jedna lambda pro jednu větev výfuku .

Napsal: čtv 24.03.2011 09:16
od Mimo
nemáš na tej M52 323 náhodou 2 lambdy vo zvodoch?
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=50

Napsal: ned 27.03.2011 20:40
od zverbo
Toto mam od znameho s ktorym sme rozobrali temu vyfuky v sukromi. Pre porovnanie.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10