Stránka 2 z 2
Napsal: pát 25.02.2011 11:55
od kozic
Jako chlápek od popelnic- dálkový student pomocné školy si myslím, že pokud by ho omrzela 316, tak by ho 318 taky "nevytrhla" a omrzela taktéž...
Napsal: pát 25.02.2011 16:43
od hamy
Proste jsou to jednoducha cisla 318 je vic zabavne a za stejne penize takze ja bych ted volil minimalne 318 ale kdyz se divam na 320 a jine modely

asi bych to mel tezke ale mezi 316 a 318 bych mel jasno!
Napsal: sob 26.02.2011 19:14
od jurab

...za mě taky minimálne 1.8 is nebo 1.8 ti
Napsal: sob 26.02.2011 22:20
od kozic
Bohužel opravdu jen "minimálně"

Napsal: ned 27.02.2011 00:25
od gs500e
takže co bych poradil:
5let jsem si půjčoval od otce 318 83kw, čili motor m40, dalo se s tím celkem svižně jezdit, teda alespon mě to nijak nenudilo, a pokud člověk jel rozumně tak se dalo jezdit cca za 8l bez problému...
ted má brácha 320 bezvanos, jezdí s tím krátké vzdálenosti a říkal že s tím jezdí za stejnou spotřebou jako s tou 318 kteoru po otci převzal.. íříkal že se málokdy dostává přes 10l...já jsem s tou 320 jel jen jednu dlouhou štreku, při které jsem mohl změřit spotřebu a po dálnici a prahu jsem jel za 9l
osobně mám 328 kupé, ted jsem s tím jel hory, dálnice, město a spotřeba 7.6l, po dálnici max 140, po městě lehká noha...jinak dlouhodobý průměr mám 8l
no a ted jsem ještě pořídil 318 tds, na jízdu do práce abych si denně nekurvil 328, tak jsem zvědavý za kolik se s tímhle naftákem dá jezdit
takže osobně bych poradil 320 6ti válec, dají se koupit za stejné peníze jako 4válce, spotřeba podobná, provozní náklady si dovolím říct menší...