Stránka 2 z 4
Napsal: stř 16.02.2011 20:01
od DAVe_1
Vesa88 píše:Na 330i uz nedostane 16"? Prece nema 330i vetsi brzdy nez 530i E60?
EDIT: Tak jsem ted koukal na kelly a 330i ma 325mm a E60 530i ma 324mm a co vim tak kamarad ma ted zimaky na E60 16"

nene na 330i 16" nedas.
Napsal: stř 16.02.2011 22:38
od ozracing
Diky za poznatky

a co si myslite o 318i 2.0? V DE se da sehnat ta dobry peniz v super stavu...
Napsal: čtv 17.02.2011 10:38
od kozic
Těžký kompromis založený na tvých (u volby BMW pro mě nepochopitelných) parametrech pojistka a spotřeba. Pár vážných rad zde již zaznělo, o této motorizaci nepadla zmínka... Pokud už dělat kompromis, tak si za "dobrý peníz v super stavu" kup třeba E36 328i. A pokud ti byly rady drahé a kompromis nepřipouštíš, měl bys mít jasno. Tvůj nynější dotaz ve mě ale vzbuzuje spíš dojem, že se brzo budeš ptát na nějakém Škodafóru v odkazu Jak vybrat nejlepší Oktávku...

Napsal: čtv 17.02.2011 21:30
od Honza325
nemá náhodou 330i přední kotouče 330mm? ( jako 3.0d e46)...?
Co já bych poradil, tak bud 323i - myslim si, že tě nejednou mile překvapí spotřeba... Taky to má aspoň už pěknej šestiválcovej zvuk, přece jen to je 2.5L, 320i má takovej suchej, pro mě trochu nudnej zvuk, prostě 6 válců v "malym" motoru... 328i už je určitě dobrý, ale nevěřim tomu, že se ještě nějak liší spotřeba od 3.0 ( možná pár deci rozdíl - takž žádnej) a ručení nad 2,5L už se pak neliší, teda aspoň u mojí pojišťovny. No a když už 2,8l, tak proč už né rovnou 3.0l. Sice větší pořizovací cena, ale já bych se v e46 s 2,8 nespokojil, už jenom protože bych věděl, že se do nich dávali ještě větší (mimo M3) a tak bych hí musel mít taky...

Napsal: čtv 17.02.2011 22:21
od Vesa88
Honza325: Hele nevim, koukal jsem na autokelly kde u 330i byly uvedeny kotouce o prumeru 325mm

Ale je to jen kelly tak nevim

Ale je mi divny ze se na 330i nedostanou 16" kola kdyz na 530i jo

Napsal: čtv 17.02.2011 22:30
od ROBi
Já bych se jen tak mimo zeptal - vy každý, kdo tu máte BMW, jste si ho vybrali kvůli zvuku šestiválce, jak to tu spousta lidí píše? Já myslel, že se auto vybírá jinak, než podle zvuku motoru

Napsal: čtv 17.02.2011 22:58
od Honza325
No e39 facelifty silnější motory mají těch 324mm a 16" kola se vejdou (momentálně to tak mám já...). Kámoš, kterej měl e46 330d 135kw, tak se mu fakt vešli minimálně 17" kola... Jinak si fakt myslim, že když jsme na tom měnili kotouče, tak jsme se snad právě divili, že tam jsou tak velký (330mm)... Ale nejsem si už stopro jistej.
Jinak lidi si tu nekupujou Bmw jen kvůli zvuku, ale určitě sám dobře víš, že BMW s R6 má pěknej zvuk, taky že jsou na tom jeho motory slušně co se týče poměru objem/výkon a to i ve srovnání starších modelů s dnešníma ostatníma autama... Tak proč nespojit tuhle hromadu kladných vlastností,že jo... Zase proč někomu, kdo třeba neměl ještě R6 BMW ( jen dávám příklad ) nedoporučit to lepší a je jedno jestli ohledně vlastností nebo i blbýho zvuku

Koukám, že máš taky 323i, tak určo víš o čem mluvim... Slyšel jsi třeba zvuk MX3 1,8 šestiválec? Nechci nikoho urazit, ale mě z toho málem naskočila husina...

Napsal: pát 18.02.2011 09:47
od ROBi
Já vím, o čem je řeč, ale jako potencionální kupec auta bych zvuk motoru řešil jako poslední, i kdyby to bylo blbý TDi. Spíš bych řešil, jestli ten motor auten třeba neotřásá jak v traktoru apod., jestli mi rozumíš... (ale uznávám, že zvuk mají šestiválcové BMW parádnín

)
Napsal: pát 18.02.2011 18:17
od DAVe_1
ROBi píše:Já bych se jen tak mimo zeptal - vy každý, kdo tu máte BMW, jste si ho vybrali kvůli zvuku šestiválce, jak to tu spousta lidí píše? Já myslel, že se auto vybírá jinak, než podle zvuku motoru

njn vsak ty do toho dorostes

Napsal: pát 18.02.2011 18:23
od Johnys
Já už bych dnes E36 nebral, už jsou moc starý. Sice mám E36 328i, ale počítám s tím že si ji nechám tak rok dva a vyměním za novější
Napsal: pát 18.02.2011 18:42
od kozic
Pro mě je BMW pojem, etalon, ikona... styl života a ne spotřební zboží, které "zestárne". BMW se možná vyjezdí, zničí- ale určitě nezestárne!!! Takže za mě ve 3er klidně třeba E30 325i (nebo E30 M3 sport EVO, pokud je zápal a hlavně hrachy), jen aby bylo v co nejlepším stavu(co nejvíc se rovnající původnímu stavu).
Napsal: pát 18.02.2011 22:15
od kjuba
Já byl mladej a blbej a koupil jsem si e46 318i,byl jsem z toho uplně vydřenej do tý doby než kolem mě projel 6válec. 318i šla pryč a už nic jinýho než 6vál nechci. Ve chvíli kdy se stím autem svezeš tak na spotřebu i pojistku zapomeneš. Mimochodem ta spotřeba mýho 320i se od 318i liší o 1l/100km

Ale už zas koukám po silnějších,prostě jedině asi 2.8i nebo 3.0i

Napsal: sob 19.02.2011 11:55
od Madthomas
V tvym pripade bych sel do 323i nebo 330i, za me urcite 330i. Ta 328i je taky super motor (mam ho v e36) ale spotreba a pojistka (ikdyz na tohle bych se vubec nedival) je o neco vyssi nez 323i. Potom 330i oproti 328i zase vic jede, pojistka stejna a spotreba zase jen o chlup nahoru.
Napsal: sob 19.02.2011 22:29
od ozracing
No asi jsem se blbě vyjádřil, spíš jak o pojistku mi jde o co nejmenší poruchovost či údržbu toho motoru.. a rok chci 2002 a výš.. ty 323i se dělaly i po roce 2000?
Napsal: ned 20.02.2011 02:57
od ROBi
Ne.
Napsal: ned 20.02.2011 09:00
od DAVe_1
pokud ti jde o poruchovost, tak neslapnes vedle s jakymkoliv benzinovym motorem. Pokud beru v potaz ze nekoupis nejakou neudrzovanou svini za 100 tacu. Jinak 323i a 328i jsou oba predface modely, cili do roku 2002. Facelift motorizace byla 316i, 318i, 320i, 325i,330i.

Myslim si, pokud koupis 318i v super stavu budes spokojenej

tady ti hned kazdej rve trilitr

Napsal: ned 20.02.2011 10:12
od patriot
DAVe píše: Myslim si, pokud koupis 318i v super stavu budes spokojenej

tady ti hned kazdej rve trilitr

To si nemyslím, jen ho chce každý odradit od koupě slabšího motoru a předejít tomu, že po měsící zjistí že to nejede a bude chtít 6ti vál.
Za mě -- kup si 2,3i až 2,8i - na tom nic nezkazíš

Napsal: ned 20.02.2011 12:35
od mequi
Můj brácha taky přemýšlí o e46. Doted jezdil v e30 316i. Není to náročný uživatel a taky není na to, aby ležel furt pod autem. Prostě ho to nebaví. Servis (jestli se to tak dá nazvat) mu dělám já. A podle toho, co jsem četl o motorech 316i a 318i v e46 mu doporučuji (kvůli menší poruchovosti) 6-vál to jest 2,0. Výš ne, není mu to potřeba. Bude jezdit 95% město. 5km tam a 5km zpátky. Takže to, jakou motorizaci si každý vybere je jen na něm a podle toho, co využije.
Napsal: ned 20.02.2011 13:17
od kozic
No jo... ale původní otázka zněla: Jaký benzínový motor E46 do 3l doporučíte?... Proto se diskuze a rady nesly v tomto duchu. Je to jak kdyby někdo napsal: Jakého koňa doporučíte a po 20 radách řekl, že nechce koňa ale osla...
Napsal: ned 20.02.2011 13:24
od mequi
ozracing píše:Zdravím fandy BMW, chci si koupit BMW e46.. chtěl bych benzínový motor o obsahu od 1,9l do 2,8l.. jde mi hlavně o spotřebu, malou poruchovost a údržbu. Který motor by jste mi doporučili? Díky
Proto jsem napsal to, co jsem napsal. Spotřeba je u 316 318 a 2,0 potažmo 2,2

ve městě stejná (beru z toho, co jsem se dočetl- NENÍ to moje zkušenost) nižší poruchovost mají 6-válce tudíš i údržba je levnější ne li stejná. Vítěz je 6-vál. b

A to, jestli to je 320, 325 nebo 330 je jen na něm, podle toho, jestli ten výkon využije.
EDIT: chtěl 1,9 až 2,8 to jest, že od 320 do 325

takže odrazování od 4-válu bylo zbytečné
