Stránka 2 z 4
Napsal: úte 08.03.2011 18:29
od Kami1
oko jsem zahřál horkovzduškou a siláč podchladil v mrazáku.
ten svěrák to tlačí rovně, tou palicí to bylo z nouze, u 2. siláče jsem zlomil na svěřáku páku (10 závitovka),
šlo to dokonce líp, než na tom svěráku
Napsal: úte 08.03.2011 20:33
od Piddas
jaké čepy si pořídil ? já měnil za meyle HD a siláče M3 (excentr) celková cena za 6 čepů, dva siláče + 2 siláče stabíku + krátký stabilizační tyčky -> 11 tis. vč. práce

ale stálo to za to

Napsal: úte 08.03.2011 23:27
od bibikuba
Piddas píše:jaké čepy si pořídil ? já měnil za meyle HD a siláče M3 (excentr) celková cena za 6 čepů, dva siláče + 2 siláče stabíku + krátký stabilizační tyčky -> 11 tis. vč. práce

ale stálo to za to

Já dával komplet př.ramena na E36 taky od Meyle HD i z nalisovanejma siláčema materiál 5 500kč,už na nich mám nějakej ten tisíc nalítáno a zatím dobrý

Když jsem je ale montoval tak jsem za ně bral a zdálo se mi že jsou docela volnější než jiný nový

Co jsem se ale dopátral tak je to jiná receptura než norm.kulák tak to snad maj vymyšlený a něco to vydrží

Napsal: čtv 17.03.2011 09:37
od PavelJandak
Tak jsem to byl dneska očíhnout a koukal jsem, že ten čep ramene, který vede skrz nápravnici je blbě přístupnej.Je třeba sundat celý stabiliátor nebo je na to nějaký jiný fígl?Díky moc
Napsal: pon 21.03.2011 14:58
od PavelJandak
tak jsem se konečně dostal ke všem šroubům co drží rameno.Matky jsem nechal našroubované jen na pár závitech, ale ani se to nehne.Mám schánět stahovák nebo jak na to?Díky moc
Napsal: pon 21.03.2011 15:35
od Studna
PavelJandak píše:tak jsem se konečně dostal ke všem šroubům co drží rameno.Matky jsem nechal našroubované jen na pár závitech, ale ani se to nehne.Mám schánět stahovák nebo jak na to?Díky moc
Na krajní čep musíš mít stahovák, jinak jej dolů nedostaneš (tedy pokud do toho nechceš bušit kladivem a zničit i něco okolo). Na ten ve středu ramene stačí ze zhora (od motoru) klepnout pomocí delší trubky a on vyskočí ven.
Napsal: pon 21.03.2011 15:40
od PavelJandak
pokud ale použiji stahovák na ten krajní čep, tak musí jít tlumič ven co?
Napsal: pon 21.03.2011 15:47
od Studna
PavelJandak píše:pokud ale použiji stahovák na ten krajní čep, tak musí jít tlumič ven co?
Samozřejmě, jinak se tam nedostaneš. Ten ale drží jen na 2 šoubech, stačí ho jen uvolnit, vyndat celej ho nemusíš.
Napsal: pon 21.03.2011 16:06
od xSAFA
Zrovna včera jsem demontoval přední ramena
Na krajní čepy jsem stahovák nepoužíval, jen jsem si to vypodložil heverem a klepl do čepu a vypadl jak nic, ale pokud by držel fest tak bych použil ten stahovák...
Horší to je u těch dlouhých čepů v nápravnici, jeden po poklepání vypadl v pohodě ale druhej se nehne ani za nic a rameno se zatím nepodařilo dostat ven.

Zkoušel sem to i shora přes tyč a mlátil jak blázen ale bez výsledku. Ještě to chci zkusit s větší trubkou a pořádným kladivem a snad povolí, jinak nevím co s tím už...

Napsal: pon 21.03.2011 16:19
od Francis
xSafa: Stačí jedna rána zepředu do nápravnice, radiálně k ose čepu, samozřejmě v místě vevařeného lůžka čepu, za použití správně hmotné palice

Napsal: pon 21.03.2011 17:03
od xSAFA
No do nápravnice v místě čepu sem tloukl jak blázen a nic... Je fakt, že to dělám na kozách v garáži a toho místa na pořádnou ránu velkým kladivem tam moc není, ale nějak to snad vyrazím

Napsal: pon 21.03.2011 18:28
od vsemick
Neni od věci do "dlouhého" čepu mlátit až když je předepnutý stahovacím připravkem. Když máš po ruce jen co garáž dá, tak nejdřív zapři spodek ramene (v blízkosti čepu) proti zemi - něčím kovovým nejlépe proti betonové podlaze.Podepření heverem není to pravé..nikdy není dokonale bez vzduchu pod pístem a v podstatě ty rány tlumí.
Napsal: pon 21.03.2011 20:55
od PavelJandak
Tak jsem si na ten čep u kola pro jistotu sehnal stahovák a snad se zadaří.Na ten dlouhý čep v nápravnici taky existuje stahovák?
Napsal: pon 21.03.2011 21:15
od paveld
Ten dlouhej co je v nápravnici je fakt lepší si mezi rameno a nápravnici nějak šikovně něco vzepřít (tyč nebo tak něco) a zapáčit směrem dolu - a při tom bouchnout do nápravnice.
Napsal: pon 21.03.2011 21:40
od Kami1
PavelJandak:
u toho čepu náboje podobně, jak psal Francis
- jebnout do toho oka z boku a z protější strany oko pokud možno "vypodložit" 2. kladivem
čep pak vypadne sám
Napsal: pon 21.03.2011 22:44
od xSAFA
Tak už mě to nebavilo a jelikož mám dole i řízení tak jsem shodil celou nápravnici a pak už to byla pohoda...

Napsal: úte 22.03.2011 13:17
od PavelJandak
Tak se zadařilo.Zkusil jsem to tim stahovákem a i tak to šlo špatně.Stahovák toho měl asi taky dost, ale pak se ozvala rána a čep byl venku.Asi to musela být pěkná prda, protože mi při tý příležitosti ještě vypadl ten v tý nápravnici.
PS:díky moc všem za Vaši pomoc a rady.
Napsal: úte 22.03.2011 13:30
od zverbo
Do vykendu budu mit snad vsechno nachromovany co sa tyka podvozku a hned menim taky ramena - jenze ja koupil novy hlinikovy/zesileny a mam taky pevny silentblok ale je uz vtom drzaku nalisovany. Dufam ze to prebehne hladko cela ta vymena...
Napsal: stř 23.03.2011 13:24
od PavelJandak
Tak i na druhé straně se zadařilo

.Teď se spíš zeptám.Když jsem sundaval tlumič, tak ty 2 matky co jsou v těhlici, tak měli červený závit.Bylo zde tedy použito nějaké lepidlo na závity?Mám pouze modré.Bude stačit nebo mám koupit to červené?Díky moc
Napsal: stř 23.03.2011 22:44
od bibikuba
Na velikosti nezáleží

Bud je tam pasta proti povolení nebo ten šroub měl silonovou ochranu proti povolení.Klidně tam dej tu modrou,efekt je stejnej
